با شماره  09053854159 می توانید در واتساپ، تلگرام ، روبیکا و ایتا با ما در ارتباط باشید.
معرفی نرم افزارهای پر کاربرد در تعمیرات موبایل

نرم افزارهای پر کاربرد در تعمیرات موبایل؛ آیا تا به حال برایتان پیش آمده است که گوشی موبایتان به هر دلیلی نیاز به انجام تعمیرات داشته باشد؟ و این که آیا می دانستید برخی ایرادات و مشکلاتی که در گوشی همراهتان پدید می آید را می توانید با استفاده از نرم افزارهای تعمیرات موبایل به آسانی و بدون نیاز به مراجعه به فرد تعمیرکار موبایل برطرف نمایید؟

البته گاهی اوقات این امکان نیز وجود دارد که مشکلاتی برای موبایلتان پیش بیاید که شما را وادار کند تا به تعمیرکار موبایل مراجعه نمایید. اما در این مقاله قصد داریم تا انواع نرم افزارهای پر کاربرد در تعمیرات موبایل را خدمت شما معرفی نماییم تا با آشنایی با انواع نرم افزارهایی که در تعمیرات موبایل به کار می رود بتوانید بسته به نوع نیاز خود و نوع تعمیراتی که گوشی موبایلتان نیاز دارد یکی از نرم افزارهای معرفی شده در مقاله را برای رفع ایراد گوشی موبایل خود به کار بگیرید. البته باز هم برای تعمیرات تخصصی تر با استفاده از نرم افزار تعمیرات موبایل ممکن است نیاز به مراجعه به تعمیرکار پیدا کنید.

 

بنر معرفی نرم افزارهای پر کاربرد در تعمیرات موبایل

 

نرم افزار چیست؟

در ابتدا و قبل از پرداختن به مبحث اصلی یعنی معرفی نرم افزارهای پر کاربرد تعمیرات موبایل می خواهیم این موضوع را مورد بررسی قرار دهیم که نرم افزار چیست و چه کاربردهایی دارد؟

نرم افزار مجموعه ای از دستورالعمل ها، داده ها و برنامه ها است که برای راه اندازی و اجرای وظایف خاص در گوشی موبایل و یا کامپیوتر به کار می روند. نرم افزار بر خلاف نرم افزار که تنها توصیف اشکال فیزیکی رایانه و یا گوشی را در نظر دارد، نرم افزار بر روی اجرای یکسری وظایف خاص متمرکز است.

نرم افزار یک اصطلاح عمومی است که برای اشاره به انواع اپلیکیشن ها استفاده می شود؛ یکی از انواع این اپلیکیشن ها، انواع و اقسام اپ برای تعمیرات موبایل است که در ادامه مقاله قصد داریم تا انواع نرم افزارهای پرکاربرد در تعمیرات موبایل را به شما معرفی کرده و همچنین سایر مباحث مرتبط با آن را مورد بررسی قرار دهیم.

 

پیشنهاد تخصصی ما : آموزش تعمیرات موبایل

 

معرفی نرم افزار تعمیرات موبایل؛ نرم افزارهای اندرویدی

همان طور که در اول مقاله نیز به آن اشاره کردیم، شما به راحتی و با استفاده از یک نرم افزار به راحتی می توانید برخی مشکلاتی را که برای گوشی همراهتان پیش می آید را تعمیر نمایید.

انواع گوشی های اندرویدی و آیفون نرم افزار تعمیر مختص به خود را دارند که در این بخش از مقاله به معرفی نرم افزار های پر کاربرد تعمیرات موبایل ( گوشی های اندرویدی) خواهیم پرداخت.

 

معرفی نرم افزار تعمیرات موبایل

 

نرم افزارهای پر کاربرد در تعمیرات موبایل؛ SP Flash Tool ( Smart Phone Flash Tool)

یک نرم افزار با اندازه کوچک است که از آن می توانید برای بازیابی سفارشی، فلش کردن رام استوک، کاهش و یا ارتقای نسخه سیستم عامل، باز کردن رمز عبور و یا الگوی قفل فراموش شده و یا سایر مشکلات گوشی موبایلتان از آن استفاده نمایید.

این نرم افزار کاملا رایگان بوده و برای استفاده از خدمات آن نیازی به پرداخت هیچ گونه وجهی نخواهید داشت و تنها با نصب و راه اندازی این برنامه بر روی رایانه و یا لپتاپ خود می توانید از تمامی سرویس های موجود در این نرم افزار استفاده نمایید.

برای استفاده از این نرم افزار برای انجام تعمیرات موبایل، علاوه بر لپتاپ و یا رایانه شخصی نیاز به ابزارهایی مثل کابل دیتا USB، درایورهای USB-VCOM – Media Tek، فایل Scatter و فایل های نرم افزاری که باید فلش شوند دارید.

نرم افزارهای پر کاربرد در تعمیرات موبایل؛ Miracle Thunder Box

Miracle Thunder Box یک ابزار نرم افزاری ساخت چین برای تعمیرات گوشی های هوشمند برای تمامی مدل ها و برندهای گوشی اندروید با هر نوع CPU و ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری است. با استفاده از این ابزار شما می توانید نرم افزار، شماره IMEI فلش، بازگشایی الگو و یا رمز عبور فراموش شده، تعمیر هنگ گوشی در هنگام روشن شدن و سایر مشکلات نرم افزاری را با آن انجام داده و مشکلات ذکر شده برای گوشی تان را برطرف نمایید.

شما برای استفاده از این نرم افزار که از جمله نرم افزارهای تعمیرات موبایل است، هیچ نیازی به فلش باکس ندارید؛ برای استفاده از سرویس های ارائه شده در این نرم افزار تنها کافی است تا این نرم افرار را بر روی گوشی تلفن همراه خود نصب نمایید.

همچنین این نرم افزار رایگان نبوده و برای استفاده از خدمات و سرویس های آن باید مبلغی را به عنوان هزینه پرداخت نمایید.

نرم افزارهای پر کاربرد در تعمیرات موبایل؛ Android Repair

یکی دیگر از نرم افزارها در زمینه تعمیرات موبایل، نرم افزار Android Repair است؛ این نرم افزار کاربری ساده ای دارد و نیازی نیست حتما دوره های خاصی را برای استفاده از این نرم افزار گذرانده باشید. نرم افزاری بسیار کاربردی برای تعمیران موبایل است که می تواند به شما در تعمیرات گوشی موبایل خود بدون نیاز به مراجعه به تعمیرکار موبایل کمک نماید.

بنابراین تنها کاری که شما لازم است برای استفاده از امکانات این نرم افزار انجام دهید، نصب نرم افزار و پیش رفتن با دستورالعمل های قابل فهم ذکر شدن در نرم افرار است.

همچنین این نرم افزار از جمله نرم افزارهای تعمیرات موبایل است که با نصب آن می توانید مشکلات گوشی تلفن همراه تان از قبیل مشکل صفحه سیاه گوشی اندروید را که در این حالت ممکن است بسیاری از برنامه های گوشی تان کار نکند را برطرف نمایید. تنها نقطه ضعف این نرم افزار این است که از آن نمی توان برای تعمیر و یا رفع ایراد تمامی برندها و مدل های گوشی تلفن همراه استفاده کرد.

 

پیشنهاد تخصصی ما : آموزش سیم پیچی

 

نرم افزارهای پر کاربرد در تعمیرات موبایل؛ نرم افزار Assistant For Android

Assistant For Android یکی دیگر از نرم افزارها برای انجام تعمیرات موبایل است؛ شما با استفاده از این نرم افزار خواهید توانست بسیاری از داده های ناخواسته را از گوشی همراهتان پاک نمایید، روی بسیاری از بخش های گوشی همراه خود مثل وضعیت نصب و یا عدم نصب برنامه، وضعیت رم و…  نظارت داشته باشید.

اما با وجود آن که از دیدگاه برخی کاربران نرم افزای بسیار کاربردی برای بوست کردن گوشی دارد، از این نرم افزار فقط می توان برای بهبود عملکرد گوشی های ورژن قدیمی استفاده کرد؛ زیرا رابط کاربری آن قدیمی است و نمی توان آن را برای گوشی های نسل جدید استفاده کرد.

 

نرم افزارهای پر کاربرد در تعمیرات موبایل؛ Android Repair

 

نرم افزارهای پر کاربرد در تعمیرات موبایل؛ گوشی های آیفون

در بخش بالای مقاله به معرفی تعدادی از نرم افزارهای پرکابرد در تعمیرات موبایل برای گوشی های اندروید پرداختیم؛ در ادامه مقاله قصد داریم تا تعدادی نرم افزار برای تعمیرات انواع گوشی های آیفون را خدمت شما دوستان معرفی کنیم.

نرم افزار  FonDog Toolkit For Ios

همان طور که از نام این نرم افزار نیز مشخص است، از نرم افزار FonDog Toolkit For Ios فقط می توان برای انجام تعمیرات گوشی های آیفون استفاده کرد؛ این نرم افزار به راحتی بر روی کامپیوترتان نصب می شود و می تواند مشکلات گوشی آیفون شما را از قبیل هنگ کردن، فراموشی رمز عبور و… را شما بدون نیاز به مراجعه به مراکز تعمیرات گوشی تلفن همراه به راحتی و در خانه و یا محل کار خود تعمیر نمایید.

از جمله ویژگی های این نرم افزار تعمیرات موبایل می توان به داشتن رابط کاربری آسان و کاربر پسند بودن، بازیابی اطلاعات حذف شده، پشتیبان گیری از اطلاعات و ریکاوری سیستم در هنگام خرابی اشاره کرد.

 

TunesKit iOS System Recovery

 

TunesKit iOS System Recovery

یکی دیگر از نرم افزارهای پرکاربرد در تعمیرات موبایل است؛ شما با استفاده از نرم افزار TunesKit iOS System Recovery برای تعمیر گوشی آیفون خود می توانید به راحتی و بدون ترس از پاک شدن اطلاعات گوشی همراهتان، اقدام به تعمیر مشکلات گوشی آیفون خود از قبیل هنگ کردن گوشی، صفحه سیاه گوشی و… نمایید.

همچنین این نرم افزار رایگان یوده و برای استفاده از سرویس های ارائه شده در این نرم افزار رایج تعمیرات موبایل، نیاز به پرداخت هیچ گونه وجهی ندارید؛ به راحتی می توانید این نرم افزار را در کامپیوتر خود نصب کرده و با استفاده از دستورالعمل های آن برای رفع ایرادات فنی به وجود آمده در گوشی همراه خود اقدام نمایید.

 

پیشنهاد تخصصی ما : آموزش تعمیرات لوازم خانگی

 

نرم افزار Joyoshare UltFix

یک نرم افزار حرفه ای و بسیار کاربردی برای تعمیرات انواع گوشی های آیفون است. این نرم افزار در دو حالت استاندارد و پیشرفته به شناسایی ایرادات فنی موجود در انواع گوشی های آیفون و رفع آن ها می پردازد. شما می توانید برای مشکلات عادی گوشی تلفن همره خود از حالت استاندارد این نرم افزار و برای حل مشکلات پیشرفته تری که برای گوشی تان رخ داده از حالت پیشرفته آن استفاده نمایید.

این نرم افزار می تواند مشکلاتی از قبیل آپدیت نشدن، سیاه شدن صفحه، عدم شارژ گوشی، هنگ کردن دستگاه و… را برطرف نماید. این نرم افزار مشکلات پیش آمده در گوشی آیفون شما در طی سه مرحله برطرف می نماید.

 

پیشنهاد تخصصی ما : آموزش برق ساختمان

 

نرم افزار Dr.Fone

یک نرم افزار پر کاربرد برای تعمیرات انواع گوشی های آیفون و اندروید است که نصب و راه اندازی آسانی داشته و برای راه اندازی و برای استفاده از آن نیازی به داشتن دانش فنی خاصی نمی باشید.

این نرم افزار می تواند برخی مشکلات گوشی شما مثل کرش نشدن نرم افزارها، روشن نشدن صفحه گوشی تلفن همراه، عدم به روز رسانی و…. را برطرف نمایید.

یکی از معایب این نرم افزار این است که دارای پرداخت درون برنامه ای می باشد و برای استفاده از برخی سرویس های آن مجبور به پرداخت هزینه هستید.

سخن آخر

در این مقاله به معرفی نرم افزارهای پر کاربرد در تعمیرات موبایل در دو دسته گوشی های اندروید و آیفون پرداختیم . همچنین برای دریافت اطلاعات بیشتر از قبیل مقالات آموزشی و اطلاع از نحوه ثبت نام در کلاس های فنی حرفه ای آموزشگاه برق الکترونیک به سایت اصلی مراجعه نمایید.

 

همچنین بخوانید:

آموزش تماس تلفنی با اپل واچ

بهترین اپلیکیشن شماره مجازی کدام است؟

10 فیلترشکن قوی اندروید

رفع مشکل فیس آیدی آیفون

نحوه گرفتن تیک آبی اینستاگرام

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *