تا 11 فروردین فرصت داری که با قطعی کردن ثبت نام ، بتونی با شهریه سال 1402 در کلاسهای سال 1403 شرکت کنی .

آموزش تعمیرات مایکروویو و ماکروفر

آموزش تعمیرات ماکروفر و ماکروویو - آموزشگاه برق الکترونیک
آموزش تعمیرات ماکروفر و ماکروویو به دو بخش اصلی تقسیم می شود. بخش اول آموزش تعمیرات مکانیکی ماکروفر و ماکروویو. بخش دوم آموزش عیب یابی و تعمیرات برد الکترونیکی ماکروفر و ماکروویو. این دوره بصورت کامل در آموزش تعمیرات لوازم خانگی هم آموزش داده میشود. در ادامه به بررسی سرفصل های این دوره میپردازیم.

سرفصل های دوره آموزش تعمیرات مایکروویو و ماکروفر

هزینه دوره آموزش تعمیرات مایکروویو و ماکروفر

شهریه دوره آموزش تعمیرات مایکروویو ـ [ تعمیرات مکانیکی ]

شهریه دوره عمومی با 30% تخفیف:  1,000,000 تومان

………………………………………………..

شهریه دوره خصوصی:              2.000.000 تومان

شهریه دوره آموزش تعمیرات مایکروویو ـ [ تعمیرات برد ]

شهریه دوره عمومی با 30% تخفیف: 2,500,000 تومان

……………………………………………..

شهریه دوره خصوصی:              4,000,000 تومان

جهت ثبت نام فرم زیر را تکمیل کنید، یا با ما تماس بگیرید.

    جواب را با کیبورد انگلیسی وارد کنید

    اطلاعات تماس آموزشگاه برق الکترونیک

    دوره‌های آموزشی مرتبط

    ویژگی‌های دوره آموزش تعمیرات مایکروویو و ماکروفر

    استفاده از اساتید متخصص برای آموزش دوره ها
    استفاده از اساتید متخصص
    تضمین یادگیری کامل دوره آموزشی
    تضمین یادگیری شما
    پشتیبانی مادام العمر تمام دوره های آموزشی
    پشتیبانی مادام العمر دوره‌
    زمان بندی متنوع تمام دوره های آموزشی
    زمان‌بندی متنوع
    دسترسی آسان به آموزشگاه
    دسترسی آسان به آموزشگاه
    صدور مدرک معتبر برای تمام دوره های آموزشی
    صدور مدرک معتبر برای دوره

    برای مشاوره آموزشی رایگان از شماره های زیر استفاده کنید.

    سوالات متداول کارآموزان دوره آموزش تعمیرات مایکروویو و ماکروفر

    از آنجایی که آموزشگاه زیر نظر سازمان فنی حرفه ای فعالیت میکند، بعد از پایان دوره به کارآموزان مدرک معتبر ارائه میشود تا بتوانند با آن جواز کسب دریافت کنند.

    بله . تمامی کارآموزان که از راه دور آمده و در کلاس ها شرکت می کنند به خوابگاه‌های ارزان قیمت معرفی می شوند تا با خیال راحت دوره آموزشی را پشت سر بگذارند.

    در آموزشگاه برق الکترونیک دوره‌ها بصورت همه روزه برگزار میشود. تنوع ساعت و روز دوره‌ها بگونه ای است که تمام کارآموزان به راحتی میتوانند در دوره ها شرکت کنند.

    دوره آموزش تعمیرات ماکروفر و ماکروویو

    آموزش تعمیرات ماکروفر و ماکروویو به دو بخش اصلی تقسیم می شود. بخش اول آموزش تعمیرات مکانیکی ماکروفر و ماکروویو. بخش دوم آموزش عیب یابی و تعمیرات برد الکترونیکی ماکروفر و ماکروویو.
     
    از این رو آموزشگاه برق الکترونیک با استفاده از تجهیزات روز و اساتید مجرب سعی دارد آموزش تعمیرات ماکروفر و ماکروویو را به صورت کاملا تخصصی برگذار نماید تا کارآموزان پس از پایان دوره با اعتماد به نفس بالا وارد بازار کار شوند.
     
    افرادی که علاقمند هستند در دوره آموزش تعمیرات ماکروفر و ماکروویو شرکت کنند، می توانند در این صفحه سرفصل هایی که در این دوره آموزشی تدریس می شود را مطالعه کنند و با کسب اطلاعات کامل اقدام به ثبت نام در این دوره نمایند.
     
    آموزشگاه برق و الکترونیک سعی دارد تا دوره آموزش تعمیرات ماکروویو و ماکروفر را به صورت کامل و بی نقص برگزار کند تا کارآموز بدون هیچ مشکلی بتواند در بازار کار با مجوز رسمی فعالیت نماید.

    آموزش تعمیرات ماکروفر و ماکروویو

    آموزشگاه برق و الکترونیک یکی از بزرگترین و مجهزترین آموزشگاه های فنی حرفه ای در تهران می باشد. این آموزشگاه با بیش از یک دهه تجربه در آموزش عملی و اصولی انواع رشته های فنی و حرفه ای، کارآموزان زیادی را روانه بازار کار کرده است.

    این آموزشگاه در همان اوایل شروع فعالیت خود به دلیل رعایت آخرین استانداردهای آموزشی و کیفیت کم نظیر در ارائه این آموزش ها، موفق شد مجوز رسمی فعالیت از سازمان فنی حرفه ای کل کشور را اخذ و تحت نظارت این سازمان به پرورش نیروی کار متخصص بپردازد.

    دوره جامع آموزش تعمیرات ماکروفر و ماکروویو یکی از رشته های آموزشی فعال در این مجموعه می باشد که به صورت مرتب و ترمیک برگزار می شود. شغل تعمیرات ماکروفر و ماکروویو یک حرفه کاملا تخصصی است که درآمد خوبی برای تعمیرکاران ماهر و باتجربه آن به همراه دارد. شهریه این دوره آموزشی در جدول بالا آمده است.

    این مقدار شهریه در مقابل فرصت های شغلی که در آینده بدست می آورید هزینه ناچیزی بوده و این یک فرصت عالی برای شما جهت تبدیل شدن به یک متخصص واقعی است.

    این دوره آموزشی تحت نظر اساتید کاملا مجرب و فعال بازار کار این حرفه تدریس می شود. آموزش ها در کلاس های حضوری و صفر تا صد می باشند و برای حضور در این کلاس ها نیاز به هیچ پیش نیاز و یا مدرک خاصی ندارید.

    اساتید این دوره تمام مطالب را از پایه و به زبان ساده به کارآموزان آموزش می دهند. در پایان این دوره آموزشی نیز یک فایل pdf رایگان حاوی مطالب آموزشی دوره به کارآموزان تحویل داده می شود.

    پس از این دوره آموزشی کارآموزان قادر خواهند بود انواع برندهای ماکروفر و ماکروویو از جمله سامسونگ، دوو، ال جی، پاناسونیک، مایدیا و … را تست و عیب یابی کرده و انواع قطعات آن را تعمیر یا تعویض نمایند.

    این دوره در یک کارگاه کاملا مجهز به ابزار و تجهیزات روز برگزار می شود و کارآموزان کار با این ابزار و تجهیزات را زیر نظر استاد و با دستان خود در کلاس تمرین می کنند. کیفیت آموزشی در این دوره ها بسیار بالا بوده و آموزشگاه برق و الکترونیک یادگیری کامل مهارت ها توسط کارآموزان را هنگام ثبت نام تضمین می کند. یعنی اگر در پایان دوره احساس کردید به مطالب مسلط نشده اید، دوره به صورت رایگان برای شما تکرار خواهد شد.

    در پایان این دوره آموزشی نیز مدرک معتبر، رسمی و قابل تایید از سازمان فنی و حرفه ای به کارآموزان اهدا می شود. این مدرک برای ارائه به کلیه مراکز خصوصی و دولتی معتبر است. همچنین بوسیله این مدرک می توانید پروانه کسب دریافت کنید و به صورت مستقل در بازار کار مشغول به کار شوید. بعلاوه، آموزشگاه برق و الکترونیک تمام کارآموزان را حتی پس از دوره به صورت نامحدود پشتیبانی خواهد کرد و کارآموزان می توانند در صورت مواجهه با مشکل در بازار کار، از اساتید ما مشاوره و راهنمایی بگیرند.

    آموزشگاه برق و الکترونیک برای کارآموزان شهرستانی نیز تدابیری اندیشیده تا این عزیزان بتوانند با خیال آسوده و با کمترین هزینه در کلاس ها شرکت کنند و مدرک پایان دوره آن را اخذ کنند. در همین راستا، آموزشگاه برق و الکترونیک برای کارآموزانی که قادر به حضور در آموزشگاه در طول هفته نباشند، کلاس های پایانی هفته (پنجشنبه و جمعه) را تدارک دیده است. از طرفی برای این عزیزان هماهنگی های اسکان در خوابگاه های نزدیک آموزشگاه انجام خواهد گرفت.

    سایر دوره های آموزشی ما در آموزشگاه برق الکترونیک شامل موارد زیر می شود:

    آموزش تعمیرات موبایل ، آموزش تعمیرات بردهای الکترونیکی ، آموزش برق ساختمان ، آموزش نصب و تعمیرات پکیج دیواری

    جدیدترین مقالات آموزشی

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *