تا 11 فروردین فرصت داری که با قطعی کردن ثبت نام ، بتونی با شهریه سال 1402 در کلاسهای سال 1403 شرکت کنی .

آموزش تعمیرات تلویزیون

آموزش تعمیرات تلویزیون - آموزشگاه برق الکترونیک
آموزش تعمیرات تلویزیون یکی از رشته های پرطرفدار در حوزه الکترونیک می باشد. شما کارآموزان در طول دوره تعمیرات تلویزیون، روش تعمیر انواع تلویزیون LED ،LCD و 3D را آموزش خواهید دید. توجه داشته باشید که در دوره آموزش تعمیرات لوازم خانگی هم به مبحث تعمیرات تلویزیون پرداخته خواهد شد. در ادامه به بررسی سرفصل های دوره تعمیرات موبایل میپردازیم.

سرفصل های دوره آموزش حضوری تعمیرات تلویزیون

هزینه دوره آموزش تعمیرات تلویزیون

شهریه دوره تعمیر تلویزیون

شهریه دوره عمومی با 30% تخفیف:  4,500,000 تومان

………………………………………………..

شهریه دوره خصوصی:              6,500,000 تومان

جهت ثبت نام فرم زیر را تکمیل کنید، یا با ما تماس بگیرید.

    جواب را با کیبورد انگلیسی وارد کنید

    اطلاعات تماس آموزشگاه برق الکترونیک

    دوره‌های آموزشی مرتبط

    ویژگی‌های دوره آموزشی تعمیر تلویزیون

    استفاده از اساتید متخصص برای آموزش دوره ها
    استفاده از اساتید متخصص
    تضمین یادگیری کامل دوره آموزشی
    تضمین یادگیری شما
    پشتیبانی مادام العمر تمام دوره های آموزشی
    پشتیبانی مادام العمر دوره‌
    زمان بندی متنوع تمام دوره های آموزشی
    زمان‌بندی متنوع
    دسترسی آسان به آموزشگاه
    دسترسی آسان به آموزشگاه
    صدور مدرک معتبر برای تمام دوره های آموزشی
    صدور مدرک معتبر برای دوره

    برای مشاوره آموزشی رایگان از شماره های زیر استفاده کنید.

    سوالات متداول کارآموزان دوره آموزش تعمیر تلویزیون

    از آنجایی که آموزشگاه زیر نظر سازمان فنی حرفه ای فعالیت میکند، بعد از پایان دوره به کارآموزان مدرک معتبر ارائه میشود تا بتوانند با آن جواز کسب دریافت کنند.

    بله . تمامی کارآموزان که از راه دور آمده و در کلاس ها شرکت می کنند به خوابگاه‌های ارزان قیمت معرفی می شوند تا با خیال راحت دوره آموزشی را پشت سر بگذارند.

    در آموزشگاه برق الکترونیک دوره‌ها بصورت همه روزه برگزار میشود. تنوع ساعت و روز دوره‌ها بگونه ای است که تمام کارآموزان به راحتی میتوانند در دوره ها شرکت کنند.

    دوره آموزش تعمیرات تلویزیون

    آموزشگاه برق و الکترونیک بی شک یکی از بزرگترین و مجهزترین آموزشگاه های فنی و حرفه ای در تهران می باشد که تحت نظر سازمان فنی و حرفه ای کل کشور به فعالیت می پردازد. این آموزشگاه با رعایت تمام استانداردهای آموزشی و ایجاد یک فضای کاملا حرفه ای توانسته کارآموزان زیادی را از صفر تا تبدیل شدن به یک متخصص همراهی کند.

    یکی از دوره های پرطرفدار در آموزشگاه برق و الکترونیک، دوره آموزش تعمیرات تلویزیون می باشد. در این دوره، تعمیر انواع تلویزیون شامل تلویزیون های LED، LCD و 3D به کارآموزان آموزش داده می شود. در پایان این دوره، کارآموزان قادر خواهند بود انواع برندهای تلویزیون از جمله سامسونگ، الجی، سونی، پاناسونیک، توشیبا و انواع برندهای ایرانی را تست، عیب یابی و تعمیر کنند.

    کلاس ها در آموزشگاه برق و الکترونیک به صورت حضوری برگزار می شوند. اساتید آموزشگاه برق و الکترونیک همگی از تکنسین های خبره و مجرب در حوزه تعمیرات تلویزیون می باشند و سابقه ای طولانی در بازار کار این رشته دارند. این دوره آموزشی در کارگاهی مجهز و به صورت کاملا عملی برگزار می شود و تمام تجهیزات لازم برای انجام تعمیرات در دسترس کارآموزان قرار دارد.

    برای علاقه مندان به این رشته، ریز سرفصل های آموزشی دوره در جدول بالا به همراه هزینه دوره قابل مشاهده است. دوره تعمیرات تلویزیون برای مدتی محدود با 30 درصد تخفیف برگزار می شود که فرصتی عالی برای شما کارآموزان می باشد. حرفه تعمیرات تلویزیون یک شغل کاملا تخصصی با درآمد بالا می باشد و شهریه این دوره در مقابل تخصص و موقعیت شغلی که در آینده به دست خواهید آورد هزینه ناچیزی است.

    تمام آموزش ها در دوره تعمیرات تلویزیون از صفر تا صد می باشد و انواع تعمیرات پیشرفته تلویزیون به زبان ساده به کارآموزان آموزش داده می شود. این آموزش ها کاملا بروز و کاربردی می باشد و ویژه بازار کار واقعی این حرفه طراحی شده است. دوره حضوری آموزش تعمیر تلویزیون مانند تمامی دوره های دیگر ما، دارای ضمانت یادگیری می باشد. بدین ترتیب اگر کارآموزان پس از دوره روی مطالب مسلط نشوند، دوره بعدی برای آنها به صورت رایگان تکرار خواهد شد. هرچند این مورد به ندرت در آموزشگاه برق و الکترونیک اتفاق می افتد و نزدیک به صد در صد کارآموزان پس از دوره با آمادگی و اعتماد به نفس کامل وارد بازار کار می شوند. 

    پس از دوره یک مدرک معتبر و رسمی از سازمان فنی و حرفه ای کل کشور به کارآموزان اعطاء خواهد شد که به وسیله آن می توانند برای گرفتن جواز کسب اقدام کنند. همچنین یک فایل pdf رایگان شامل آموزش های دوره در پایان به کارآموزان تحویل داده می شود. به علاوه دوره آموزش تعمیرات تلویزیون دارای پشتیبانی نامحدود پس از دوره می باشد و کار آموزان پس از دوره نیز می توانند از راهنمایی و مشاوره اساتید بهره ببرند.

    آموزشگاه برق و الکترونیک برای افرادی که امکان حضور در آموزشگاه را در طول هفته ندارند، کلاس های آخر هفته را در روزهای پنجشنبه و جمعه تدارک دیده است. همچنین برای هنرجویانی که از شهرستان به جمع ما اضافه می شوند هماهنگی اسکان در خوابگاه های اطراف آموزشگاه به عمل خواهد آمد.

    محبوب ترین دوه های آموزشی ما:

    آموزش تعمیرات موبایل ، آموزش تعمیرات بردهای الکترونیکی ، آموزش برق ساختمان ، آموزش نصب و تعمیرات پکیج دیواری

    جدیدترین مقالات آموزش تعمیرات تلویزیون

    2 پاسخ

    1. سلام سوال: وسائل و ابزارهایی که در تعمیر تلویزیون بکار میاد را در کلاس استفاده میکنید؟

    2. با سلام، بدلیل اینکه ساختار آموزش تعمیرات تلویزیون در این آموزشگاه بصورت کارگاهی انجام میشود لذا ابزارهای مربوطه مورد استفاده قرار میگیرد. در ضمن بعد از پایان دوره نیز اگر نیاز به ابزارهای تعمیر داشتید این مجموعه با قیمت های زیر بازار آنها را در اختیار شما قرار می دهد.
      موفق باشید

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *