تا 11 فروردین فرصت داری که با قطعی کردن ثبت نام ، بتونی با شهریه سال 1402 در کلاسهای سال 1403 شرکت کنی .

آموزش سیم پیچی موتور و آرمیچر

ویدئو معرفی دوره آموزش سیم پیچی

پادکست معرفی دوره آموزش سیم پیچی

آموزش سیم پیچی  یکی از رشته های پر درآمد در زمینه برق می باشد. در ادامه میخواهیم به بررسی سرفصل های دوره آموزش سیم پیچی بپردازیم لطفا با ما همراه باشید.

سرفصل های دوره سیم پیچی موتورهای تکفاز، 3فاز و موتور کولر

سرفصل های دوره سیم پیچی آرمیچر و بالشتک

هزینه دوره آموزش سیم پیچی موتور و آرمیچر

شهریه دوره آموزش مقدماتی

شهریه دوره عمومی با 30% تخفیف:  5,000,000 تومان

………………………………………………..

شهریه دوره خصوصی:              8,000,000 تومان

شهریه دوره آموزش پیشرفته

شهریه دوره عمومی با 30% تخفیف:  7,000,000 تومان

………………………………………………..

شهریه دوره خصوصی:              10,000,000 تومان

جهت ثبت نام فرم زیر را تکمیل کنید، یا با ما تماس بگیرید.

    جواب را با کیبورد انگلیسی وارد کنید

    اطلاعات تماس آموزشگاه برق الکترونیک

    دوره‌های آموزشی پرطرفدار

    ویژگی‌های دوره آموزش سیم پیچی موتور و آرمیچر

    استفاده از اساتید متخصص برای آموزش دوره ها
    استفاده از اساتید متخصص
    تضمین یادگیری کامل دوره آموزشی
    تضمین یادگیری شما
    پشتیبانی مادام العمر تمام دوره های آموزشی
    پشتیبانی مادام العمر دوره‌
    زمان بندی متنوع تمام دوره های آموزشی
    زمان‌بندی متنوع
    دسترسی آسان به آموزشگاه
    دسترسی آسان به آموزشگاه
    صدور مدرک معتبر برای تمام دوره های آموزشی
    صدور مدرک معتبر برای دوره

    برای مشاوره آموزشی رایگان از شماره های زیر استفاده کنید.

    سوالات متداول کارآموزان دوره آموزش سیم پیچی موتور و آرمیچر

    از آنجایی که آموزشگاه زیر نظر سازمان فنی حرفه ای فعالیت میکند، بعد از پایان دوره به کارآموزان مدرک معتبر ارائه میشود تا بتوانند با آن جواز کسب دریافت کنند.

    بله . تمامی کارآموزان که از راه دور آمده و در کلاس ها شرکت می کنند به خوابگاه‌های ارزان قیمت معرفی می شوند تا با خیال راحت دوره آموزشی را پشت سر بگذارند.

    در آموزشگاه برق الکترونیک دوره‌ها بصورت همه روزه برگزار میشود. تنوع ساعت و روز دوره‌ها بگونه ای است که تمام کارآموزان به راحتی میتوانند در دوره ها شرکت کنند.

    آموزش سیم پیچی

    آموزش سیم پیچی یکی از بخش جذاب و پردرآمد در حوزه برق است که طرفداران زیادی هم دارد. متاسفانه با توجه به افزایش قیمت وسائل، افراد متعددی بجای خرید رو به تعمیر آورده اند لذا کمبود تعمیرکاران کار بلد بشدت احساس میگردد. امیدواریم شما کاربر گرامی یکی از افرادی باشید که بوسیله فراگیری آموزش های فنی و حرفه ای این خلا را پر کنید.

    آموزش سیم پیچی در بهترین آموزشگاه سیم پیچی

    آموزشگاه برق و الکترونیک یکی از بزرگترین و مجهزترین آموزشگاه های فنی و حرفه ای در تهران می باشد. این آموزشگاه سال ها تجربه موفق در آموزش عملی کارآموزان در 50 رشته مختلف فنی حرفه ای را در کارنامه دارد.

    دوره آموزش صفر تا صد سیم پیچی در آموزشگاه برق و الکترونیک یکی از دوره های فوق تخصصی و پیشرفته رشته برق در این آموزشگاه می باشد. در این دوره آموزشی نحوه سیم پیچی انواع موتورهای الکتریکی تک فاز و سه فاز شامل الکتروموتور پمپ آب، موتور کولر، دینام و … به زبان ساده به کارآموزان آموزش داده می شود. این دوره دارای ضمانت یادگیری می باشد و در صورتی که کارآموزان به هر دلیلی در پایان دوره روی مطالب و مهارت ها مسلط نشده باشند، دوره بلافاصله برای آنها به صورت رایگان تکرار می شود. همچنین در پایان دوره مدرک معتبر و رسمی سازمان فنی و حرفه ای کل کشور به کارآموزان اعطاء خواهد شد.

    آموزش سیم پیچی آرمیچر و موتور که مربوط به دوره های آموزش سیم پیچی است در آموزشگاه برق و الکترونیک توسط اساتید با تجربه و با دانش فنی بالای این رشته که خود سال هاست در بازار کار این رشته مشغول به کار هستند به صورت کامل و صفر تا صد آموزش داده می شود. در این دوره از اطلاعات تئوری پایه شامل آموزش برق پایه و محاسبات قطر و تعداد دور سیم گرفته تا اطلاعات پیشرفته و کاربردی مثل سربندی موتور، نخ بندیی و عایق کاری کلاف ها و انجام انواع سیم پیچی با یک استراتژی آموزشی منحصر به فرد به کارآموزان آموزش داده می شود. هزینه کلاس ها در قالب دو شهریه متفاوت برای کلاس های عمومی و خصوصی در بالای صفحه آمده است که واقعا در برابر دانش، مهارت و موقعیت های شغلی که بدست می آورید مقدار ناچیزی است.

    در نظر داشته باشید که سیم پیچی الکتروموتور یک موضوع تخصصی و فنی است که افراد کمی نسبت به آن تسلط دارند، بنابراین با یادگیری اصول سیم پیچی الکتروموتور تکفاز و سه فاز و جزئیات آن می توانید درآمد بسیار خوبی از این طریق کسب کنید و بدانید که سیم پیچی انواع موتور برق یکی از پردرآمدترین کارهای فنی و تخصصی است و بدون شک کسب دانش در این زمینه می تواند فرصت های شغلی مناسبی را برای شما ایجاد کند.

     
    کلاس حضوری سیم پیچی الکتروموتورها و آرمیچر در یک کارگاه کاملا مجهز به ابزار و تجهیزات این رشته برگزار می شود. کارآموزان در این دوره با دست های خود، انواع سیم پیچی را زیر نظر استاد تمرین می کنند تا این مهارت را به طور کامل فرا گرفته و آماده ورود به بازار کار پردرآمد این رشته شوند. پس از دوره نیز یک فایل pdf رایگان شامل آموزش های دوره به کارآموزان تحویل داده می شود.
     
     
    آموزش سیم پیچی فنی حرفه ای تهران
     
     

    آموزش سیم پیچی فنی حرفه ای تهران

    دوره آموزش سیم پیچی الکتروموتورها و آرمیچر در آموزشگاه برق و الکترونیک که تحت نظارت سازمان فنی و حرفه ای کشور است دارای پشتیبانی نامحدود پس از دوره می باشد و اساتید ما در تمام مسیر حتی بعد از دوره و در بازار کار واقعی شما را با مشاوره و راهنمایی های خود همراهی می کنند. برای کارآموزانی که از شهرهای دیگر به جمع ما می پیوندند نیز هماهنگی های لازم برای حضور در خوابگاه انجام خواهد گرفت.

    آموزش سیم پیچی موتور تک فاز

    یکی از مباحثی که در دوره آموزش سیم پیچی در آموزشگاه برق و الکترونیک تدریس میشود موضوع آموزش سیم پیچی موتور تک فاز میباشد که در واقع جزء سر فصل های دوره است.

    آموزش سیم پیچی آرمیچر

    انواع سیم پیچی آرمیچر موضوعی نیست که فقط با مطالعه یک یا چند نوشته بتوان خوب یاد گرفت و بر آن مسلط شد. حتی به صورت تحصیل در دانشگاه هم نمی توان بصورت عملی و کاربردی این آموزش را فرا گرفت.

    چرا که این سیم پیچی ها گرچه ظاهرا ساده به نظر می آیند اما مبتنی بر عمل می باشند. پس تا زمانی که دست به کار نشوید و مطالبی که خوانده یا اموزش دیده اید را بکار نبندید، چندان انتظار موفقیت در آن را نداشته باشید.

     

    آموزش سیم پیچی موتور کولر

     

    آموزش سیم پیچی موتور کولر

    قبل از آموزش سیم پیچی موتور کولر لازم است با مدار موتور و بیان مراحل سیم پیچی موتور آشنا شده و این نکته را متذکر شویم که موتورهای تکفاز شکل‌ها و ساختارهای متفاوتی دارند که در روند دوره به آن نیز اشاره خواهد شد. روند کلی سیم پیچی موتور یکسان است و با یادگیری برای یک موتور، می‌توانید به کمی تغییرات، آن را به موتور خود اعمال کنید.

    چنانچه در زمینه سیم پیچی علاقمند به ویدئوهای یوتیوب و منابع خارجی هستید لینک تعدادی از آنها در زیر آورده شده است.

    دوره های آموزشی پرطرفدار: آموزش نصب و تعمیرات پکیج دیواری ، آموزش طراحی و مونتاژ تابلو برق و آموزش تعمیرات برد و … می باشد برای مشاهده سایر دوره ها به صفحه شهریه دوره‌ها مراجعه کنید.

    کلیدواژه ها : آموزش سیم پیچی دینام، آموزش سیم پیچی فنی حرفه ای ، آموزش سیم پیچی فنی حرفه ای تهران ، آموزش سیم پیچی خصوصی ، آموزش جامع سیم پیچی ، دوره های آموزش سیم پیچی ، آموزش صفر تا صد سیم پیچی ، آموزش سیم پیچی آرمیچر ، دوره سیم پیچی ، آموزش سیم پیچی موتور ، چگونه سیم را به آرمیچر وصل کنیم ، نقشه های سیم پیچی آرمیچر ، انواع سیم پیچی آرمیچر ، سیم پیچی آرمیچر کوچک ، سیم پیچی ارمیچر ، نحوه سیم پیچی آرمیچر ، آموزشگاه سیم پیچی ، نحوه اتصال سیم پیچی حلقوی و موجی ، آموزش سیم پیچی آرمیچر کوچک ، طریقه سیم پیچی آرمیچر .

    در اینجا قصد داریم درباره مسئله قیمت سیم پیچی موتور کولر و وسایل برقی دیگر به مواردی اشاره نمائیم.

    قیمت سیم پیچی موتور کولر و سایر وسایل برقی چقدر است؟

    در مجموع قیمت سیم پیچی موتور کولر یا موتور تمامی لوازم برقی به پارامترهای گوناگونی وابسته است، پس نمی توان هزینه خاصی برای آن تعیین کرد. بنابراین می توان هزینه سیم پیچ موتور کولر را بر اساس نوع ایراد و پس از بررسی دقیق وضعیت موتور کولر یا سایر وسایل برقی تخمین زد و تعیین کرد.

    چه عواملی بر قیمت سیم پیچی موتور کولر موثر است؟

    با عنایت به مطلبی که در بالا اشاره شد، قیمت سیم پیچی موتور کولر و یا موتور لوازم برقی دیگر، بر اساس یکسری پارامتر تعیین می‌شود، که در زیر به آنها می پردازیم :

    • مقدار توان و ظرفیت موتور کولر
    • بهای تجهیزات و قطعات آسیب دیده
    • تخمین میزان خرابی موتور
    • جنس سیمی که در سیم پیچی استفاده خواهد شد
    • دستمزد تعمیرکار و متخصص
    • هزینه هایی مثل هزینه ایاب و ذهاب

     

    چه عواملی بر قیمت سیم پیچی موتور کولر موثر است؟

     

    قیمت سیم پیچی موتور کولر بر اساس قدرت آن

    برای توضیح اینکه چگونه قدرت موتور بر قیمت سیم پیچی آن تأثیر می گذارد، مثالی میزنیم، فرضا دو موتور کولر دارید و می خواهید بدانید که هزینه سیم پیچ موتور کولر چقدر میباشد. بدون شک هر کدام از این موتورها برای کولرهای آبی با ظرفیت های مختلف مناسب هستند.

    قطعا میدانید که موتور قدرتمندتر که برای کولر با ظرفیت بالاتر برای تولید انرژی مکانیکی مناسب است، نیاز به کویل های بزرگتری دارد و در نتیجه میزان سیم مصرفی در سیم پیچ و همچنین مدت زمان لازم برای این فرایند بیشتر است.

    ملاحظه میکنید هر چه موتور کولر دارای قدرت بالاتر باشد، هزینه سیم پیچ موتور کولر نیز بیشتر می شود. این مسئله بر روی قیمت سیم پیچ موتور تمام وسایل برقی تاثیر می گذارد.

    جنس سیم چگونه بر قیمت سیم پیچی موتور کولر موثر است؟

    به طور کلی دو نوع سیم برای سیم پیچی استفاده می‌شود، سیم مسی و سیم آلومینیومی.

    با توجه به این که هزینه سیم مسی، خیلی بیشتر از آلومینیومی است، لذا قیمت سیم پیچی موتور کولر، ماشین لباسشویی ، آسانسور، یخچال و… نیز متفاوت تعیین میگردد.

    همانگونه که ملاحظه می کنید مباحث مربوط به سیم پیچی هم جذاب بوده و هم نیازمند دانستن بخش های مختلف آن است در نتیجه افراد علاقمند می توانند در این حوزه بسیار پیشرفت کنند و در رده تکنسین های حرفه ای این رشته شوند که البته از مزایای قابل توجه این تخصص و مهارت نیز بهره مند خواهند شد.

    موتور الکتریکی چیست؟

    موتور الکتریکی که به نام موتور الکتریکی نیز شناخته می شود قطعه ای است که برای تبدیل انرژی از انرژی الکتریکی به انرژی مکانیکی طراحی شده است. اساس کار موتورهای الکتریکی برهمکنش بین جریان الکتریکی و میدان مغناطیسی سیم پیچ است. داخل تمام الکتروموتورها یک سیم پیچی وجود دارد و عملا موتور الکتریکی بدون معنایی ندارد.

    موتورهای الکتریکی می توانند با هر دو منبع تغذیه DC و یا AC کار کنند. منابع DC به شکل باتری هستند و منابع AC شبکه های برق متناوب شهری می باشند. سیم پیچی موتورها با توجه به توان مورد نیاز و کاربرد آنها می تواند تکفاز و یا سه فاز باشد. انواع سیم پیچ موتور را از یک منظر دیگر می توان به سیم پیچ استاتور و سیم پیچ روتور تقسیم بندی کرد.

     

    جنس سیم چگونه بر قیمت سیم پیچی موتور کولر موثر است؟

     

    معرفی شغل سیم پیچی موتور و آرمیچر

    شغل سیم پیچی موتور و آرمیچر یک شغل کاملا حرفه ای می باشد. کسی که متخصص سیم پیچی موتورهای الکتریکی می باشد باید قادر باشد انواع سیم پیچی موتورهای الکتریکی را با دقت انجام دهد. سیم پیچی انواع موتورهای سه فاز و تک فاز از جمله مهارت هایی است که یک متخصص سیم پیچی موتورهای الکتریکی باید روی آنها مسلط باشد. همچنین یک سیم پیچ حرفه ای باید قادر باشد با تشخیص و محاسبه نوع و ضخامت سیم و عایق آن، انواع کلاف های سیم پیچی را تعمیر و دوباره آنها را سیم پیچی کنند.

    بازار کار شغل سیم پیچی موتور و آرمیچر

    تمام موتورهای الکتریکی دارای سیم پیچی می باشند. از طرفی موتورهای الکتریکی در انواع لوازم خانگی و ماشین آلات صنعتی کاربرد دارند. از جمله لوازم خانگی که دارای سیم پیچی می باشند می توان به جاروبرقی، یخچال، فریزر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و … اشاره کرد. موتور الکتریکی این لوازم الکترونیکی خانگی گاهی دچار مشکل می شوند و نیاز به تعمیر و سیم پیچی مجدد دارند.

    با توجه به گستردگی بهره گیری از موتورهای الکتریکی در لوازم مختلف بازار کار این رشته یک بازار کار پرتقاضا می باشد. متخصصان این رشته که مهارت و تجربه کافی در کار خود دارند روزانه سفارشات مختلفی را دریافت می کنند و از حجم کاری خود راضی هستند. با شرکت در دوره آموزش سیم پیچی موتور و آرمیچر می توانید وارد بازار کار این رشته شوید.

    درآمد شغل سیم پیچی موتور و آرمیچر

    با توجه به اینکه بازار کار شغل سیم پیچی یک بازار کار گسترده و پویا است، درآمد متخصصان این رشته نیز به همین میزان بالاست. سیم پیچی الکتروموتورها یک شغل تخصصی است که علاوه بر کمی محاسبات ریاضی برای تخمین ضخامت سیم و عایق مورد نیاز، به مهارت و تجربه زیادی هم برای انجام سیم پیچی نیاز است. همین تجربه و مهارت بالای مورد نیاز برای انجام این شغل و البته زمان و زحمت زیادی که برای انجام آن نیاز است باعث شده این کار دارای دستمزد و درآمد بالایی باشد و متخصصان این رشته از درآمد خود راضی باشند. با شرکت در دوره آموزش سیم پیچی موتور و آرمیچر می توانید وارد بازار کار این رشته شوید و با کسب تجربه به درآمدهای بالا برسید.

    مراحل ورود به بازار کار شغل سیم پیچی موتور و آرمیچر

    برای ورود به بازار کار شغل سیم پیچی موتور و آرمیچر باید ابتدا آموزش ببینید. آموزش ها باید عملی باشند و سرفصل های درسی باید مطابق با آخرین نیازهای بازار کار طراحی شده باشند. آموزش های تئوری برای هر دوره آموزشی تا حدی نیاز است اما در دوره آموزشی رشته های فنی و حرفه ای مانند دوره آموزش سیم پیچی موتور و آرمیچر ، آموزش ها باید حتما کاربردی و عملی باشند تا کارآموزان کار با ابزار و تجهیزات سیم پیچی و مهارت های لازم را یاد بگیرند و تا حد ممکن روی کار خود مسلط شوند. اگر در مرحله اول کارآموزان آموزش های لازم را فرا بگیرند در ادامه کار می توانند با کسب کمی تجربه روی کار مسلط شوند.

    برای شرکت در دوره آموزش برق ساختمان در آموزشگاه فنی پویان کلیک کنید.

    در مرحله بعدی باید تجهیزات و ابزار لازم برای سیم پیچی را تهیه کنید و همیشه همراه داشته باشید. سپس باید وارد بازار کار شوید. برای ورود به بازار کار می توانید در شرکت های خدماتی استخدام شوید و یا با نصب اپلیکیشن های بازاریابی آنلاین مانند آچاره یا استادکار به دریافت سفارشات خصوصی بپردازید. البته اگر هزینه لازم برای اجاره یک مغازه را داشته باشید می توانید به صورت مستقل شروع به کار کنید.

     

    مراحل ورود به بازار کار شغل سیم پیچی موتور و آرمیچر

     

    سرمایه لازم برای ورود به بازار کار سیم پیچی الکتروموتورها

    همانطور که اشاره کردیم برای ورود به بازار کار نیاز به آموزش است. برای بهره گیری از آموزش های با کیفیت باید به طور طبیعی هزینه پرداخت کنید. این هزینه بابت تخصصی پرداخت می شود که با یادگیری آن می توانید یک عمر امرار معاش کنید بنابر این ارزش این تخصص خیلی بالاست و هزینه ای که بابت این دوره آموزشی می پردازید با تخصصی که بدست می آورید قابل مقایسه نیست.

    همچنین پس از دوره باید به تهیه ابزار و تجهیزات کار خود بپردازید که این مساله نیز با اینکه هزینه دارد اما هزینه این ابزار و دوره آموزش در برابر موقعیت های شغلی که در آینده بدست می آورید و درآمدی که در پی آن خواهید داشت بسیار ناچیز است. 

    بهترین آموزشگاه برای دوره آموزش سیم پیچی الکتروموتورها و آرمیچر

    آموزشگاه برق و الکترونیک دوره آموزش سیم پیچی را در کارگاه مجهز و تحت نظر اساتید مجرب برگزار می کند. در این کارگاه ها کارآموزان سیم پیچی انواع موتورهای الکتریکی را به صورت عملی فرا می گیرند و با تمرین و تکرار مهارت ها برای کار در بازار کار آماده می شوند. آموزشگاه برق و الکترونیک تمام شرایط لازم برای آموزش هر چه با کیفیت تر کارآموزان را فراهم کرده تا کیفیت آموزشی درخور آنها را ارائه داده و به دور از شعار و تبلیغ، کارآموزان را برای ورود به بازار کار و دریافت و انجام سفارشات واقعی و عملی آماده کند.

    آموزشگاه برق و الکترونیک همچنین بعد از دوره برای آن دسته از کارآموزانی که ممکن است در بازار کار دچار مشکل و یا سوالی شوند پشتیبانی نامحدود در نظر گرفته است به شکلی که در صورت بروز هر مشکلی این کارآموزان می توانند از اساتید مجموعه راهنمایی و مشاوره بگیرند. یکی از بزرگترین مشکلات کارآموزان شهرستانی اسکان در طول دوره است. آموزشگاه برق والکترونیک برای این دسته از کارآموزان هماهنگی های لازم برای اسکان در خوابگاه های نزدیک آموزشگاه را به عمل خواهد آورد.

    برای ثبت نام و شرکت در کلاس های آموزش سیم پیچی کافی است با شماره 66426156-021 تماس بگیرید.

    آموزشگاه برق و الکترونیک

    جدیدترین مقالات آموزش سیم پیچی موتور و آرمیچر

    31 پاسخ

    1. درودبرشما، میخواستم بپرسم اساتید اموزشگاه برق الکترونیک در رشته اموزش سیم پیچی چقدر تئوری درس میدن چقدر عملی؟ چون چیزی که مهمه اینه که کاراموز بتونه بصورت عملی کارو یادبگیره.

    2. با سلام، سر فصل های دوره در وب سایت آموزشگاه قرار داده شده است. با توجه به اینکه مباحث دوره بیشتر عملی و کاربردی است لذا بعد از پایان دوره می توانید بصورت یک تکنسین و تعمیرکار مشغول بکار شده و از پشتیبانی همیشگی اموزشگاه نیز استفاده نمایید.
      موفق باشید

    3. باسلام و ادب خدمت شما در رابطه با دوره اموزشی سیم پیچی سوالم این هست که شما در خصوص تعمیر ترانس های سه فاز هم اموزش داده میشه؟

    4. با سلام، در دوره آموزش صفر تا صد سیم پیچی به همه سرفصلهای مندرج در سایت که شامل تعمیر ترانس های سه فاز هم میشود پرداخته میگردد.
      موفق باشید

    5. من در یکی از دوره های آموزش سیم پیچی شرکت کردم و الان وارد کار شدم خواستم از این طریق از همه شما مخصوصا استادها و مدیریت اموزشگاه تشکر کنم. واقعا هرکی علاقه داشته باشه و بیاد اونجا اموزش ببینه امکان نداره بیکار بمونه. خدا خیرتون بده

    6. سلام علیکم
      در کلاس اموزش سیم پیچی روش های گام کسری و گام کامل سربندی موتور بطور عملی انجام میگردد؟

    7. حقیقتش من برای اینکه بتونم از بی کاری راحت بشم و بتونم کارکنم و درامد کسب کنم میخوام تو این دوره شرکت کنم به نظر شما میشه بعداز دوره به هدفم برسم؟
      ممنون از شما عزیزان

    8. با سلام، یکی از اهداف اصلی برگزاری دوره های آموزشی در این آموزشگاه مثل آموزش جامع سیم پیچی این است که کارآموزان گرامی بعد از گذرانیدن دوره مشغول به کار شوند به همین دلیل است که کلاس ها کارگاه محور است یعنی بصورت عملی و کاربردی برگزار میگردد.
      موفق باشید

    9. دفعه قبل که سوال راجع به ترانس پرسیدم مطالب سایتتون رو دقیق نخونده بودم خواستم بدینوسیله از همه کارکنان اموزشگاه برق الکترونیک کمال تشکر قدردانی داشته باشم. یه مدت دیگه تو دوره کرکره برقی هم میخوام شرکت کنم. موفق و سلامت باشید

    10. با سلام، بله دوره سیم پیچی شامل مواردی که گفتید نیز میگردد.
      موفق باشید

    11. سلام علیکم از سایت خوبتون تشکر میکنم و همچنین از پاسخگویی به موقع و حرفه ای ، بدون شک یکی از برنامه های دوره آموزش سیم پیچی موتور سه فاز میباشد این آموزش شامل راه اندازی موتورهای سه فاز هم میشه؟

    12. با سلام، سپاس از ابراز لطف شما ، در خصوص سوالتون باید عرض شود که در دوره های آموزش سیم پیچی یکی از مباحث موضوع راه اندازی موتورهای سه فاز می باشد.
      موفق باشید

    13. سلام علیکم
      یکی از دوستان از دوره اموزش سیم پیچی شما خیلی تعریف میکرد سایتتون رو دیدم خوبه ولی سوال اینه که واقعا بعد از دوره چند درصد میتونیم یه کاری رو شروع کرد؟

    14. با سلام، ممنون از لطف شما، دوره سیم پیچی مثل سایر دوره ها در این آموزشگاه بطور کاملا عملی و کاربردی برگزار شده و همه مطالب در رابطه با بحث سیم یچی به شما آموزش داده میگردد لذا بعد از آن می توانید شروع به کار کنید.
      موفق باشید

    15. سلام بر شما بزرگواران امیدوارم موفق باشید. ایا اموزشگاه شما در رشته آموزش سیم پیچی تو ایام عید ۱۴۰۱ هم برگزار میشه؟

    16. با سلام، همانطور که در بخش های دیگر خدمت کاربران عزیز پاسخ داده شده شروع برگزاری دوره های آموزش سیم پیچی و سایر دوره ها بعد از ایام نوروز سال 1401 خواهد بود.
      موفق باشید

    17. سلام بر شما من یه سوال دارم لطفا راهنمایی کنید : والله من تجربیات کافی در زمینه انواع سیم پیچی آرمیچر و نحوه اتصال سیم پیچی حلقوی و موجی دارم و چندین ساله که کار میکنم حالا اگه فقط مدرک بخوام چیکار باید کنم؟ اصلا امکانش هست؟ اگر نمیشه، میشه یه راه حل بگید که مثلا کل کلاسها رو شرکت نکنم؟ ممنون میشم

    18. با سلام، با توجه به اینکه نیازی به شرکت در دوره های آموزش سیم پیچی ندارید و فقط قصد دریافت مدرک را دارید میبایست با بخش پشتیبانی آموزشگاه هماهنگ کنید لطفا با شماره 66426156-021 تماس بگیرید.
      موفق باشید

    19. اولش بگم که این نظر منه به کسی برنخوره هر جا بیش از حد اغراق وجود داره حتما یه جای کار میلنگه بعضی از سایتها رو میبینم ازبس تبلیغ کردن و ازبس از خودشون تمجید کردن بجای اعتماد کردن برعکس ادم شک میکنه البته تو این چندتا سایت که بررسی کردم سایت شما کمتر از بقیه پیاز داغشو زیاد کرده و فکرمیکنم اینجوری بیشتر به صداقت نزدیکتر باشه. تصمیم دارم تو رشته اموزش سیم پیچی تو اموزشگاه شما شرکت کنم.

    20. با سلام، اساتید همه دوره های آموزشی از جمله دوره های آموزش سیم پیچی در حوزه کاری خودشان با تجربه و حرفه ای بوده و از مهندسین و تکنسین های موفق در بازار کار محسوب میشوند.
      موفق باشید

    21. سلام و ارادت ، جدا تو این صفحه سایتتون که مربوط به رشته اموزش سیم پیچی هست اطلاعات خیلی خوب و کاملی گذاشتید مثلا جدیدا قسمت صوت معرفی دوره که گذاشتید خیلی به بازدیدکنند ها کمک میکنه که سریعتر متوجه محتوای این صفحه بشن.خواستم بدینوسیله از زحماتتون تشکر کنم.

    22. سلام منم میخوام سیم پیچی رو یاد بگیرم چون با رشتم هم میخونه و هم تو مدرسه و دانشگاه اطلاعاتی توش دارم میخوام بدونم نحوه آموزش شرایط اسکان داره و آیا واقعا میتونم بعدش وارد بازار کاربشم و از بیکاری خلاص شم

    23. با سلام، چون دوره آموزش سیم پیچی و همچنین سایر آموزشهای این آموزشگاه بصورت کاملا عملی برگزار میشود لذا میتوانید بعد از سپری کردن دوره وارد بازار کار بشوید از طرفی بدلیل پشتیبانی نامحدودی که برای کارآموزان پیش بینی شده نگرانی از این جهت نخواهید داشت. برای موضوع اسکان در خوابگاه های نزدیک آموزشگاه هم هماهنگی های لازم صورت میگیرد.
      موفق باشید

    24. سلام ، کلاسهای سیم پیچی مقدماتی و پیشرفته هر کدام ، روزهای شنبه تا چهارشنبه برگزار میشوند و هر جلسه 3 ساعت است و دو هفته زمان میبرد.
      یعنی هر روز 3 ساعت سیم پیچی مقدماتی و 3 ساعت کلاس سیم پیچی پیشرفته زمان میبرد.

    25. با سلام عرض ادب خسته نباشید
      ببخشید یه سوال داشتم اموزشش
      کل حالت چند ماه یا چند روز طول میکشد.

    26. سلام
      دوره سیم پیچی الکتروموتورها در حال حاضر روزهای شنبه تا چهارشنبه برگزار میشه که دو هفته زمان میبره.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    ۱
    ۲
    ۳
    ۴
    ۵
    میانگین امتیازات ۴.۵ از ۵
    از مجموع ۲۴ رای