با شماره  09053854159 می توانید در واتساپ، تلگرام ، روبیکا و ایتا با ما در ارتباط باشید.

آموزش تعمیرات ماشین های اداری

آموزش تعمیرات ماشین های اداری در تهران - آموزشگاه برق الکترونیک

در دوره 100% عملی و کاربردی آموزش تعمیرات ماشین های اداری در آموزشگاه برق و الکترونیک کلاسها به صورت کاملا منظم و در ساعت مقرر برگزار می شود. پس از اتمام دوره امکان پشتیبانی فنی بصورت حضوری و  تلفنی و همچنین ارتباط مستقیم با اساتید وجود دارد. آموزش حضوری تعمیرات ماشین های اداری در تهران با روش های اصولی و در محیط کارگاهی و با تجهیزات روز انجام می گردد.

سرفصل های دوره آموزش تعمیرات ماشین های اداری

هزینه دوره تعمیرات ماشین های اداری

شهریه دوره آموزش تعمیرات ماشین های اداری

شهریه دوره عمومی با 30% تخفیف:  6,500,000 تومان

………………………………………………..

شهریه دوره خصوصی:              10,000,000 تومان

جهت ثبت نام فرم زیر را تکمیل کنید، یا با ما تماس بگیرید.

    جواب را با کیبورد انگلیسی وارد کنید

    اطلاعات تماس آموزشگاه برق الکترونیک

    دوره‌های آموزشی مرتبط

    ویژگی‌های دوره آموزش تعمیرات ماشین های اداری

    استفاده از اساتید متخصص برای آموزش دوره ها
    استفاده از اساتید متخصص
    تضمین یادگیری کامل دوره آموزشی
    تضمین یادگیری شما
    پشتیبانی مادام العمر تمام دوره های آموزشی
    پشتیبانی مادام العمر دوره‌
    زمان بندی متنوع تمام دوره های آموزشی
    زمان‌بندی متنوع
    دسترسی آسان به آموزشگاه
    دسترسی آسان به آموزشگاه
    صدور مدرک معتبر برای تمام دوره های آموزشی
    صدور مدرک معتبر برای دوره

    برای مشاوره آموزشی رایگان از شماره های زیر استفاده کنید.

    سوالات متداول کارآموزان دوره تعمیرات ماشین های اداری

    از آنجایی که آموزشگاه زیر نظر سازمان فنی حرفه ای فعالیت میکند، بعد از پایان دوره به کارآموزان مدرک معتبر ارائه میشود تا بتوانند با آن جواز کسب دریافت کنند.

    بله . تمامی کارآموزان که از راه دور آمده و در کلاس ها شرکت می کنند به خوابگاه‌های ارزان قیمت معرفی می شوند تا با خیال راحت دوره آموزشی را پشت سر بگذارند.

    در آموزشگاه برق الکترونیک دوره‌ها بصورت همه روزه برگزار میشود. تنوع ساعت و روز دوره‌ها بگونه ای است که تمام کارآموزان به راحتی میتوانند در دوره ها شرکت کنند.

    دوره آموزش تعمیرات ماشین های اداری

    دوره تعمیرات ماشین های اداری - آموزشگاه برق الکترونیک
    دوره تعمیرات ماشین های اداری – آموزشگاه برق الکترونیک

    تعمیرات تخصصی ماشین های اداری، با گذشت زمان و پیشرفت های سریع تکنولوژی، شاهد ظهور ماشین آلات پیشرفته در زمینه های مختلف هستیم. این ماشین ها به گونه ای هستند که یکی از نیازهای اساسی هر کسب و کاری است به طوری که اگر در یکی از آنها مشکلی پیش بیاید، ممکن است بسیاری از کارهای اداری به تاخیر بیفتد و روند کار به کلی مختل شود. تجهیزات مورد نیاز در هر کسب و کاری باعث می شود در محل کار بهره وری کار افزایش یابد و سرعت کارها نیز زیاد گردد.

    آموزش تعمیر ماشین های اداری - آموزشگاه برق الکترونیک

    همانگونه که می دانید این ماشین آلات پیشرفته در انواع مختلفی می باشند که برای فراگیری و تسلط بر آنها لازم است در دوره آموزشی تعمیر ماشین های اداری که در این آموزشگاه برگزار می شود شرکت نمایید.

    آموزش تعمیرات ماشین های اداری یکی از حرفه هایی است که با یادگیری آن می توانید شغل مناسبی برای خود ایجاد کنید که این روزها بازار کار خوبی هم دارد چرا که امروزه در تمامی ادارات و حتی مشاغل آزاد از انواع پرینتر و کپی و دستگاه های فکس و همچنین انواع اسکنرها استفاده می کنند که هر کدام ممکن است مشکلات روزانه برایشان پیش آید و نیاز به تعمیر داشته باشند و اگر در این زمینه آموزش عملی و کاربردی دیده باشید می توانید به صورت حرفه ای در آن فعالیت کنید که قطعا مشتریان زیادی را جذب خواهید کرد. به همین دلیل باید آموزش تعمیرات ماشین های اداری را از جایی شروع کنید که به صورت تخصصی از صفر تا درصد  را به شما آموزش می دهند آموزش تضمینی این حرفه به صورت کاملا تخصصی در آموزشگاه برق و الکترونیک توسط اساتید کار بلد و حرفه ای این رشته انجام می شود.

    دوره تعمیر ماشین های اداری - آموزشگاه برق الکترونیک

    آموزش تعمیرات ماشین های اداری یعنی : تجزیه و تحلیل و بررسی عملکرد قسمت های مختلف دستگاه کپی، پرینتر، اسکنر، فکس و …. آموزش تعمیر ماشین های اداری از پایه شروع می شود. در این دوره کارآموز می تواند به صورت عملی تمامی قطعات و مکانیزم های دستگاه را بررسی و عیب یابی کند.

    آموزش حضوری تعمیرات ماشین های اداری - آموزشگاه برق الکترونیک
    آموزش حضوری تعمیرات ماشین های اداری – آموزشگاه برق الکترونیک

    یکی از مهمترین ویژگی های این آموزشگاه پشتیبانی مادام العمر  پس از پایان دوره است که پس از شروع به کار و تاسیس دفتر فوق العاده مورد توجه کارآموزان خواهد بود.

    اساتید آموزشگاه برق و الکترونیک  در فرآیند دوره تعمیر ماشین های اداری مهم ترین نکات کاربردی و اساسی را به کارآموزان آموزش می دهند به همین دلیل پس از اتمام دوره با تمامی تکنیک های تعمیر آشنا خواهید شد. لازم به ذکر است فرآیند آموزش به صورت کارگاهی و فوق تخصصی می باشد.

     (( بهترین تکنسین های تعمیر کسانی هستند که در بهترین مرکز آموزشی یعنی آموزشگاه برق و الکترونیک آموزش تعمیر ماشین های اداری را دیده اند ))

     شایان ذکر است کلاسهای آموزشی آموزشگاه برق و الکترونیک هم بصورت خصوصی و هم به شکل عمومی با 30% تخفیف تشکیل و برگزار میگردد . خاطرنشان می سازد کارآموزان پس از اتمام دوره موفق به اخذ مدرک معتبر خواهند شد.

    انواع دوره های آموزش برق الکترونیک  به شرح زیر است: 

    آموزش تعمیرات موبایل ، آموزش تعمیرات بردهای الکترونیکی ، آموزش برق ساختمان ، آموزش نصب و تعمیرات پکیج دیواری