تا 11 فروردین فرصت داری که با قطعی کردن ثبت نام ، بتونی با شهریه سال 1402 در کلاسهای سال 1403 شرکت کنی .

آموزش تعمیرات ماشین لباسشویی

آموزش تعمیرات ماشین لباسشویی
آموزش تعمیرات ماشین لباسشویی یکی از بخش های دوره جامع آموزش تعمیرات لوازم خانگی است. در ادامه به بررسی سرفصل های دوره آموزش تعمیر لباسشویی میپردازیم.

سرفصل های دوره آموزش تعمیرات لباسشویی

هزینه دوره آموزش تعمیرات لباسشویی

شهریه دوره آموزش تعمیرات لباسشویی ـ [ تعمیرات مکانیکی ]

شهریه دوره عمومی با 30% تخفیف:  2,500,000 تومان

………………………………………………..

شهریه دوره خصوصی:              4,000,000 تومان

شهریه دوره آموزش تعمیرات لباسشویی ـ [ تعمیرات برد ]

شهریه دوره عمومی با 30% تخفیف: 2,500,000 تومان

……………………………………………..

شهریه دوره خصوصی:              4,000,000 تومان

جهت ثبت نام فرم زیر را تکمیل کنید، یا با ما تماس بگیرید.

    جواب را با کیبورد انگلیسی وارد کنید

    اطلاعات تماس آموزشگاه برق الکترونیک

    دوره‌های آموزشی مرتبط

    ویژگی‌های دوره آموزش تعمیرات لباسشویی

    استفاده از اساتید متخصص برای آموزش دوره ها
    استفاده از اساتید متخصص
    تضمین یادگیری کامل دوره آموزشی
    تضمین یادگیری شما
    پشتیبانی مادام العمر تمام دوره های آموزشی
    پشتیبانی مادام العمر دوره‌
    زمان بندی متنوع تمام دوره های آموزشی
    زمان‌بندی متنوع
    دسترسی آسان به آموزشگاه
    دسترسی آسان به آموزشگاه
    صدور مدرک معتبر برای تمام دوره های آموزشی
    صدور مدرک معتبر برای دوره

    برای مشاوره آموزشی رایگان از شماره های زیر استفاده کنید.

    سوالات متداول کارآموزان دوره آموزش تعمیرات لباسشویی

    از آنجایی که آموزشگاه زیر نظر سازمان فنی حرفه ای فعالیت میکند، بعد از پایان دوره به کارآموزان مدرک معتبر ارائه میشود تا بتوانند با آن جواز کسب دریافت کنند.

    از آنجایی که آموزشگاه زیر نظر سازمان فنی حرفه ای فعالیت میکند، بعد از پایان دوره به کارآموزان مدرک معتبر ارائه میشود تا بتوانند با آن جواز کسب دریافت کنند.

    بله . تمامی کارآموزان که از راه دور آمده و در کلاس ها شرکت می کنند به خوابگاه‌های ارزان قیمت معرفی می شوند تا با خیال راحت دوره آموزشی را پشت سر بگذارند.

    در آموزشگاه برق الکترونیک دوره‌ها بصورت همه روزه برگزار میشود. تنوع ساعت و روز دوره‌ها بگونه ای است که تمام کارآموزان به راحتی میتوانند در دوره ها شرکت کنند.

    دوره آموزش تعمیرات ماشین لباسشویی

    آموزشگاه برق الکترونیک با نزدیک به یک دهه فعالیت در زمینه آموزش عملی رشته های فنی و حرفه ای در تهران توانسته اعتماد بسیاری از علاقه مندان و کارآموزان را به خود جلب کند. این آموزشگاه یکی از بزرگترین و مجهزترین آموزشگاه های فنی و حرفه ای تهران می باشد. اساس کار این آموزشگاه، آموزش عملی و کاربردی ویژه بازار کار است.

     

    آموزش کامل تعمیرات ماشین لباسشویی

     

    آموزش کامل تعمیرات ماشین لباسشویی یک دوره صفر تا صد می باشد. اساتید دوره کاملا مجرب و با سابقه هستند و خود سال ها در بازار کار حرفه ای این رشته مشغول به کار بوده اند. کارآموزان در این دوره ها، تعمیرات ماشین های لباسشویی گیربکسی و تسمه ای را به زبان ساده فرا می گیرند. این دوره ها در کارگاهی کاملا مجهز به ابزار و تجهیزات لازم برای تعمیرات ماشین لباسشویی برگزار می شود و کارآموزان قادر خواهند بود تعمیرات اساسی این دستگاه را با دست های خودشان داخل کلاس انجام دهند.         

     پس از این دوره کارآموزان قادر خواهند بود انواع برندهای مختلف ماشین لباسشویی از جمله ال جی، ایندزیت، سامسونگ، دوو، بوش و … و تمام برندهای ایرانی را عیب یابی و تعمیر کنند. شهریه این دوره ها در برابر مهارت، توانایی و موقعیت شغلی که در آینده بدست می آورید هزینه ناچیزی است.

    کلاس ها در آموزشگاه برق و الکترونیک فقط به صورت حضوری برگزار می شوند. این دوره دارای ضمانت یادگیری می باشد به این معنی که اگر در پایان دوره روی مطالب مسلط نشده باشید می توانید در دوره بعدی به صورت رایگان شرکت کنید. همچنین کارآموزان پس از دوره از پشتیبانی نامحدود آموزشگاه برق و الکترونیک برخوردار خواهند بود. به این ترتیب، اگر کارآموزان بعد از پایان دوره و در بازار کار با مشکلی مواجه شوند می توانند از راهنمایی ها و مشاوره اساتید ما بهره ببرند.

     

    دوره آموزش تعمیرات ماشین لباسشویی

     

    در پایان دوره یک مدرک معتبر، رسمی و قابل تایید از سازمان فنی و حرفه ای کل کشور به کارآموزان اعطاء خواهد شد. کارآموزان قادر خواهند بود به وسیله این مدرک به راحتی برای اخذ پروانه کسب اقدام کنند. همچنین یک فایل pdf حاوی تمامی آموزش های دوره به کارآموزان تحویل داده می شود.

    کارآموزان شهرستانی نیز اصلا نگران نباشند چون هماهنگی های لازم برای اسکان در خوابگاه برای آنها انجام خواهد گرفت. خوابگاه ها همگی در فاصله کمی از آموزشگاه واقع شده اند. آموزشگاه برق و الکترونیک همچنین برای افرادی که در طول هفته قادر به حضور در آموزشگاه نیستند، کلاس ها را در روزهای پایانی هفته (پنجشنبه و جمعه) برگزار می کند.

    اکثریت کارآموزانی که در این آموزشگاه دوره آموزش تعمیر لباسشویی دیده اند در بازار کار مشغول به فعالیت هستند لذا اگر میخواهید به یک تکنسین کار بلد و حرفه ای تبدیل شوید فرصت را از دست ندهید و برای ثبت نام و شرکت در دوره آموزش تعمیرات ماشین لباسشویی با ما تماس بگیرید.

    پر مخاطب ترین دوره های به شرح ذیل می باشد:

    آموزش تعمیر برد الکترونیکی ، آموزش تعمیرات موبایل ، آموزش تعمیرات پکیج ، آموزش نصب کولر گازی ، آموزش برق ساختمان ، آموزش سیم پیچی

    نمایی از کلاس آموزش تعمیرات ماشین لباسشویی

    جدیدترین مقالات آموزش تعمیرات لباسشویی

    2 پاسخ

    1. سلام دوره آموزش تعمیر ماشین لباسشویی در یه آموزشگاه دیگه دیدم اما کلا افتضاح بود میخواستم ببینم اموزشگاه شما کلاسهاش مجهز هست یانه؟ و اینکه برای اینکه مشکل تکرار نشه چه ضمانتی هست؟ ممنونم

    2. با سلام، به افرادی که برای شرکت در دوره آموزش تعمیرات لباسشویی و سایر رشته ها در این آموزشگاه حضور می یابند پیشنهاد میکنیم قبل از هر چیز حتما کلاس مربوطه را ببینید و از امکانات و تجهیزات آگاه شوند بعد در خدمتشان باشیم.
      موفق با شید.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    ۱
    ۲
    ۳
    ۴
    ۵
    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای