تا 11 فروردین فرصت داری که با قطعی کردن ثبت نام ، بتونی با شهریه سال 1402 در کلاسهای سال 1403 شرکت کنی .

آموزش برق ساختمان درجه 1 و 2

ویدئو معرفی دوره آموزش برق ساختمان

آموزش برق ساختمان یکی از رشته های جذاب و پرطرفدار در زمینه برق است که در صورت یادگیری کامل، درآمد بالایی هم کسب خواهید کرد. برای آشنایی با سرفصل های دوره آموزش برق ساختمان با ما همراه باشید.

سرفصل های دوره آموزش برق ساختمان درجه 2

سرفصل های دوره آموزش برق ساختمان درجه 1

هزینه دوره آموزش برق ساختمان درجه 1 و 2

شهریه دوره آموزش برق ساختمان درجه 1

شهریه دوره عمومی با 30% تخفیف:  5,000,000 تومان

………………………………………………..

شهریه دوره خصوصی:              8,000,000 تومان

شهریه دوره آموزش برق ساختمان درجه 2

شهریه دوره عمومی با 30% تخفیف:  3,200,000 تومان

………………………………………………..

شهریه دوره خصوصی:              5,500,000 تومان

جهت ثبت نام فرم زیر را تکمیل کنید، یا با ما تماس بگیرید.

    جواب را با کیبورد انگلیسی وارد کنید

    اطلاعات تماس آموزشگاه برق الکترونیک

    دوره‌های آموزشی پرطرفدار

    ویژگی‌های دوره برق ساختمان درجه 1 و 2

    استفاده از اساتید متخصص برای آموزش دوره ها
    استفاده از اساتید متخصص
    تضمین یادگیری کامل دوره آموزشی
    تضمین یادگیری شما
    پشتیبانی مادام العمر تمام دوره های آموزشی
    پشتیبانی مادام العمر دوره‌
    زمان بندی متنوع تمام دوره های آموزشی
    زمان‌بندی متنوع
    دسترسی آسان به آموزشگاه
    دسترسی آسان به آموزشگاه
    صدور مدرک معتبر برای تمام دوره های آموزشی
    صدور مدرک معتبر برای دوره

    برای مشاوره آموزشی رایگان از شماره های زیر استفاده کنید.

    سوالات متداول کارآموزان دوره آموزش برق ساختمان درجه 1 و 2

    از آنجایی که آموزشگاه زیر نظر سازمان فنی حرفه ای فعالیت میکند، بعد از پایان دوره به کارآموزان مدرک معتبر ارائه میشود تا بتوانند با آن جواز کسب دریافت کنند.

    بله . تمامی کارآموزان که از راه دور آمده و در کلاس ها شرکت می کنند به خوابگاه‌های ارزان قیمت معرفی می شوند تا با خیال راحت دوره آموزشی را پشت سر بگذارند.

    در آموزشگاه برق الکترونیک دوره‌ها بصورت همه روزه برگزار میشود. تنوع ساعت و روز دوره‌ها بگونه ای است که تمام کارآموزان به راحتی میتوانند در دوره ها شرکت کنند.

    آموزش برق ساختمان

    آموزش برق ساختمان

    آموزش برق ساختمان یکی از آموزش هایی است که در صورت یادگیری کامل می تواند جزء مشاغلی باشد که همیشه برای آن کار وجود دارد لذا از رشته های پر طرفدار محسوب میشود.

    آموزشگاه برق و الکترونیک بزرگترین و مجهزترین آموزشگاه های فنی حرفه ای تهران و زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای کل کشور می باشد. این آموزشگاه با سال ها تجربه در زمینه آموزش عملی و کاربردی انواع رشته های برق، الکترونیک و تاسیسات توانسته کارآموزان زیادی را آموزش داده و روانه بازار کار حرفه ای این رشته ها کند.

    دوره آموزش عملی برق ساختمان جزو رشته های پر تقاضای آموزشگاه برق و الکترونیک است. دوره جامع برق ساختمان، شامل دو زیر گروه آموزش برق ساختمان درجه 1 و آموزش برق ساختمان درجه 2 می باشد که سرفصل های این دوره ها را در بالا مشاهده می کنید.

    تمامی آموزش ها در آموزشگاه برق و الکترونیک کامل و از صفر تا صد می باشد و کارآموزان برای ثبت نام در این دوره ها نیاز به هیچ پیش نیاز یا مدرک خاصی ندارند. هر کارآموز در دوره برق ساختمان تا پایان دوره تحت نظر اساتید مجرب تبدیل به یک برقکار متخصص خواهد شد. کارگاه آموزشی مخصوص این دوره کاملا مجهز به جدیدترین ابزار و تجهیزات لازم برای برای رشته برق می باشد.

    آموزش برق ساختمان

     

    آموزش جامع برق ساختمان

    آموزش ها در آموزشگاه برق و الکترونیک کاملا به زبان ساده و جامع می باشند و کارآموزان در کلاس حضوری و تحت نظر اساتید انجام کارهای عملی مانند آموزش سیم کشی برق ساختمان، نصب کلید، پریز و آیفون صوتی و تصویری را با دست های خود تمرین می کنند. در انتهای دوره کارآموزان قادر خواهند بود با نقشه خوانی برق به شکل اصولی، هر سازه ای را برق کشی کرده و لوازم الکتریکی آن را نصب کنند.

    کیفیت آموزشی در آموزشگاه برق و الکترونیک بسیار بالا بوده و آموزشگاه یادگیری کارآموزان را قبل از دوره تضمین می کند. در پایان دوره نیز مدرک معتبر، رسمی و بین الملی مورد تایید سازمان فنی و حرفه ای به همراه یک فایل pdf حاوی آموزش های دوره به کارآموزان اعطا می شود.

    از مزایای ویژه دیگر آموزشگاه برق و الکترونیک پشتیبانی نامحدود پس از دوره می باشد به شکلی که اگر کارآموزان پس از دوره به مشکل یا سوالی برخورد کنند می توانند به صورت رایگان از اساتید دوره راهنمایی و مشاوره بگیرند.

    همچنین زمان و ساعت کلاس ها کاملا منعطف بوده و عزیزانی که در طول هفته امکان حضور در کلاس برای آنان فراهم نیست، می توانند روزهای پنجشنبه و جمعه در کلاس حضور یابند. برای کارآموزان شهرستانی نیز هماهنگی های لازم برای اسکان در خوابگاه انجام خواهد گرفت.

    اعتبار مدرک بین المللی آموزش تخصصی برق ساختمان

    افرادی که پس از گذراندن دوره برق ساختمان و مراحل تعیین شده در سازمان فنی و حرفه ای موفق به اخذ مدرک می شوند، به دلیل بین المللی بودن این مدرک می توانند در تمامی کشورهای عضو ILO (186 کشور) مشغول به کار شوند. زیرا این گواهینامه بین المللی در تمامی این کشورها معتبر است.

     

    برق ساختمان

    معرفی کامل رشته برق ساختمان

     رشته برق ساختمان یکی از اصلی ترین و مهم ترین رشته ها در بین رشته های مختلف فنی حرفه ای است. رشته آموزش برق ساختمان خود شامل رشته های مختلف دیگری شامل آموزش سیم کشی برق ساختمان و نصب کلیدها، پریزها و آیفون تصویری، آموزش نصب تلفن سانترال کم ظرفیت، آموزش نصب دوربین مداربسته، آموزش نصب دزدگیر اماکن، آموزش نصب اعلام حریق، آموزش نصب درب های اتوماتیک شامل جک پارکینگی، درب های شیشه ای و کرکره برقی می باشد.

    همانطور که از زیرشاخه های این رشته مشخص است، رشته برق ساختمان یک رشته فراگیر و یکی از رشته های اصلی در ساخت سازه ها می باشد. هر سازه ای چه مسکونی و چه اداری که ساخته می شود نیاز به سیم کشی برق ساختمان و نصب نصبیجات مختلف از جمله آیفون، اعلام حریق، جک پارکینگی، انواع روشنایی ها و… دارد. یک برقکار ساختمان خبره باید قادر باشد علاوه بر سیم کشی برق ساختمان، نصب انواع نصبیجات برقی ساختمان را نیز به شکل اصولی انجام دهد.

     

    دوره برق ساختمان

    بازار کار رشته برق ساختمان

    در بخش قبل توضیح دادیم که رشته برق یک رشته کاملا گسترده می باشد. همین گستردگی رشته برق باعث شده بازار کار آن نیز خیلی فعال باشد. هر ساختمان در حال ساخت و یا نوسازی به یک متخصص برق ساختمان احتیاج دارد که به امور برق کشی ساختمان کاملا واقف باشد و بتواند سیستم برق کشی ساختمان را طبق اصول ایمنی انجام دهد و یا نوسازی و تعمیر کند. بازار کار برق کشی ساختمان یک بازار کار کاملا پویا و فعال می باشد که افراد فعال در آن از وضعیت بازار رضایت کامل دارند. با شرکت در دوره آموزش برق ساختمان می توانید به راحتی وارد بازار کار این رشته شوید.

     

    درآمد برق ساختمان

    درآمد رشته برق ساختمان

    همانطور که در بخش قبل به آن اشاره کردیم بازار کار رشته برق ساختمان یک بازار کار پرتقاضا می باشد. مسلما در بازار کاری با این تقاضای بالا درآمد برای برقکاران کاملا رضایت بخش خواهد بود. هر چه سفارشات دریافتی بیشتر باشد درآمد بیشتر است و زمان های پرت کمتر می شود. البته درآمد یک برقکار ساختمان به عوامل مختلفی بستگی دارد. از جمله این عوامل می توان به تجربه برقکار، تنوع مهارت ها و خدمات قابل ارائه، بروز بودن دانش و مهارت ها، ساعات کاری، تلاش فردی و … اشاره کرد. البته انجام چنین کار تخصصی نیاز به آموزش دارد که در دوره آموزش برق ساختمان محقق خواهد شد. در مجموع می توان گفت درآمد رشته برق ساختمان کاملا قابل قبول و رضایت بخش است و برقکاران از درآمد خود کاملا راضی هستند.

    رشته برق ساختمان

     

    مراحل ورود به بازار کار رشته برق ساختمان

    برای ورود به بازار کار هر رشته ای باید مراحل کار را به درستی رعایت کنید. اگر اصول و مراحل ورود به یک بازار کار به صورت وارونه انجام شوند باعث می شود یا به هدف خود نرسید یا خیلی دیر هدف خود را محقق کنید. اولین و مهمترین قدم در ورود به هر بازار کار آموزش است. شما باید ابتدا آموزش ببینید. آموزش ها خود باید خصوصیات و ویژگی های خاصی داشته باشند. اولا این آموزش ها باید عملی باشند. آموزش عملی یعنی کارآموزان خود با دستان خود با ابزار و تجهیزات برق ساختمان در کارگاه و زیر نظر استاد دوره، مهارت ها را تمرین کنند. طبیعتا بخشی از مطالب دوره برای افزایش دانش کارآموزان به صورت عملی آموزش داده می شود اما در اصل آموزش های اصلی دوره باید کاملا عملی و ویژه بازار کار باشد. در ضمن کارگاه ها باید کاملا مجهز باشند و تدریس زیر نظر اساتید مجرب بازار کار صورت بگیرد.

    در مرحله بعدی شما باید ابزار و تجهیزات لازم برای کار خود را فراهم کنید. یک برقکار ساختمان باید همیشه ابزار و تجهیزات لازم برای کار خود را همراه داشته باشد. در مرحله آخر نوبت به این می رسد که شما وارد بازار کار شوید. برای ورود به بازار کار یا می توانید با استخدام در شرکت های خدماتی کار خود را شروع کنید یا با استفاده از اپلیکیشن های موبایلی کاریابی اقدام به دریافت سفارشات خصوصی کنید.

     

    مهاجرت با رشته آموزش برق ساختمان

    یکی از اهداف افراد برای یادگیری رشته برق ساختمان، مهاجرت به خارج از کشور است. با استفاده از مدرک رسمی فنی و حرفه ای از سازمان فنی و حرفه ای کل کشور می توان برای دریافت ویزای کاری اقدام کرد. برای اخذ این مدرک باید ابتدا در دوره آموزش برق ساختمان شرکت کنید. بعد از این دوره به وسیله آموزشگاه برق و الکترونیک برای شرکت در آزمون رسمی فنی و حرفه ای معرفی می شوید. بعد از شرکت در این آزمون و قبولی در آن مدرک فنی و حرفه ای خود را دریافت می کنید. این مدرک قابل ترجمه می باشد و می توانید به وسیله آن برای مهاجرت به خارج از کشور اقدام کنید. کشورهای اروپایی و کشورهای دیگری نظیر استرالیا، کانادا و نیوزیلند با توجه به کمبود نیروی کار متخصص نیروهای ماهر کشورهای دیگر را به راحتی قبول می کنند.

    چرا باید در دوره آموزش برق ساختمان در آموزشگاه برق و الکترونیک شرکت کنم؟

    آموزشگاه برق و الکترونیکی یکی از بزرگترین آموزشگاه های فنی و حرفه ای کشور می باشد که در رشته های مختلف فنی و حرفه ای مشغول فعالیت و آموزش نیروی کار متخصص است. این آموزشگاه توانسته با فراهم کردن فضای آموزشی کارآمد برای اساتید و کارآموزان و شرایط عالی، بهترین اساتید تهران در زمینه کاری خود را جذب کند. آموزشگاه برق و الکترونیک نزدیک به یک دهه است که در زمینه آموزش برق به صورت تخصصی فعالیت دارد. سرفصل های آموزشی که در بالای همین صفحه مشاهده می کنید دقیقا مطابق با نیازهای بازار کار است. کارگاه های آموزشی در دوره آموزش برق ساختمان کاملا مجهز به آخرین تجهیزات برق کشی و انجام نصبیجات می باشند. همچنین این دوره دارای پشتیبانی می باشد به این معنی که اگر بعد از دوره در بازار کار دچار مشکلی شدید می توانید روی مشاوره و راهنمایی های اساتید ما حساب کنید. در ضمن برای کارآموزانی که از شهرهای دیگر در ایران به جمع ما می پیوندند هماهنگی های لازم برای اسکان در خوابگاه های نزدیک آموزشگاه به عمل خواهد آمد.

    سایر دوره های ما که در زمینه برق و الکترونیک می باشد شامل موارد زیر می شوند.

    دوره های تعمیرات ما:

    آموزش تعمیرات پکیج دیواری ، آموزش نصب کولر گازی

    آموزشگاه برق و الکترونیک
    جدیدترین مقالات آموزش برق ساختمان درجه 1 و 2

    19 پاسخ

    1. سلام واسه برق ساختمان اونجا کارگاه عملی دارین؟ آموزش عملی میدین سیم کشی و نصب کلید و پریز رو؟

    2. با سلام
      دوره برق ساختمان آموزشگاه برق و الکترونیک کاملا بصورت عملی برگزار میشه. کارگاه های آموزشگاه برق و الکترونیک مجهز به تجهیزات روز است. در صورت تمایل میتوانید با همکاران من هماهنگ کنید و از کارگاه آموزشگاه برق و الکترونیک دیدن کنید.

    3. درود بر شما-در این دوره اموزش برق ساختمان همه مواردی که در ساختمان هست و برقی هست اموزش میدن؟ مثلا اموزش سیستم اعلام حریق هم دارد؟

    4. با سلام، بله روند کلاسهای آموزش برق کشی ساختمان بصورت کاملا عملی برگزار شده و به کلیه سر فصلهایی که در این دوره (در سایت درج شده) پرداخته میگردد.
      موفق باشید

    5. سلام علیکم و خسته نباشید
      لطفا پاسخ این سوال را بدید میخواهم در دوره آموزش عملی برق ساختمان شرکت کنم در این دوره آیفن تصویری رو هم خوب اموزش میدهید؟

    6. با سلام، اساتید دوره آموزش جامع برق ساختمان دارای تجربه بالا و سابقه خوبی هستند و در بازار کار این حوزه از افراد موفق می باشند.

    7. با سلام، بله جناب خانزاده، برای آشنایی با سرفصل هایی که در آموزش عملی برق ساختمان برگزار میگردد وارد صفحه اموزش برق ساختمان شده و یا بر روی لینک آبی کلیک کنید.
      موفق باشید

    8. ابتدا تشکر میکنم از سایت خوبتون چون به راحتی می توان به چیزهایی که مهمه دست پیدا کرد یه سوال هم دارم : در دوره آموزش عملی برق ساختمان نحوه سیم کشی مدار سنسورهای چشمی حرکت هم اموزش داده میشود؟

    9. با سلام، ممنون از ابراز لطف شما
      بله بحث مدار سنسور چشمی حرکت و معرفی انواع و نحوه سیم کشی آنها در دوره آموزش برق ساختمان تدریس میگردد.
      موفق باشید

    10. سلام یک پیشنهاد دارم شما که دوره اموزش برق ساختمان رو به این خوبی یاد میدید و ما هم خدایی راضی هستیم چرا اموزش لوله کشی ساختمان نمیزارید که شرکت کنیم ؟ واقعا میتونه مکمل دوره برق ساختمون باشه
      مچکرم

    11. با سلام، ممنون از ابراز لطف شما، اتفاقا صفحه مربوط به آموزش لوله کشی ساختمان هم جدیدا به دوره ها اضافه شده که میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر کلمه مورد نظر خود را جستجو کنید.
      موفق باشید

    12. با سلام، در دوره آموزش برق ساختمان یکی از سرفصل هایی که آموزش داده میشود آیفن تصویری است که توسط استاد مجرب و کاربلد تدریس میگردد.
      موفق باشید

    13. یکی از تو این دوره اموزش برق ساختمان که برگزار می کنید نقشه خوانی ساختمان یاد میدید؟

    14. با سلام، در دوره آموزش عملی برق ساختمان که در این مجتمع آموزشی برگزار میگردد آموزش نقشه خوانی برق ساختمان می باشد.
      موفق باشید

    15. باسلام، لطفا بفرمایید دوره اموزش برق ساختمان درجه یک چقدر زمان میبره و اینکه برنامه ای برای معرفی کاراموزان به بازار کار و فعالیت اقتصادی دارید یا خیر. متشکر

    16. سلام ،برق ساختمان درجه یک شامل نصبیجات ساختمان می شود مانند :دوربین مداربسته،اعلام حریق،دزدگیر اماکن،درب های اتوماتیک و تلفن سانترال /
      که تقریبا 7 جلسه 3-5 ساعته زمان آموزش هست.در رابطه با معرفی به بازار کار هم کارآموزان به شرکت هایی که درخواست نیرو برای این رشته ما داده اند معرفی خواهند شد و تصمیم گیرنده نهایی استخدام شرکت مذکور هست.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    ۱
    ۲
    ۳
    ۴
    ۵
    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۹ رای