با شماره  09053854159 می توانید در واتساپ، تلگرام ، روبیکا و ایتا با ما در ارتباط باشید.
شاخص نحوه گرفتن تیک آبی اینستاگرام

نحوه گرفتن تیک آبی اینستاگرام؛ علی رغم وجود فیلترینگ های شدید که در این چند وقت اخیر بر روی شبکه های اجتماعی اعمال شده است، شبکه اجتماعی اینستاگرام هنوز یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی در میان مخاطبان ایرانی است؛ زیرا با استفاده از این شبکه اجتماعی محبوب به راحتی می توان پست و استوری به اشتراک گذاشت و یا این که در این شبکه اجتماعی به صورت زنده لایو برگزار کرد.

همچنین انواع شبکه های اجتماعی مثل شبکه اجتماعی اینستاگرام تبدیل به وسیله ای برای درآمدزایی نیز شده است و روزانه میلیون ها ایرانی از طریق اینستاگرام به کسب درآمد مشغول هستند.

اما یکی از مهم ترین دغدغه افراد مخصوصا آن دسته از افرادی که با استفاده از این شبکه اجتماعی محبوب حسابی مشهور شده و تبدیل به چهره ای سرشناس شده اتد این است که برخی افراد به نام این افراد مشهور پیج ایجاد می کنند و یا حتی در برخی موارد خود را به جای افراد مشهور جا می زنند.

شبکه اجتماعی اینستاگرام نیز برای رفع دغدغه این دسته از افراد، اقدام به راه اندازی قابلیتی مثل تیک آبی اینستاگرام کرده است؛ این تیک آبی به افراد صاحب نام  و بیزینس در این شبکه اجتماعی کمک می کند که مخاطبان، آن ها را با پیج اصلی شان پیدا کنند و صفحه این افراد را دنبال کنند.

افرادی که پیج آن ها دارای تیک آبی است، خیالشان از این بابت جمع است که دیگر کسی نمی تواند از صفحه آن ها پیج فیک بسازد و از هویت افراد صاحب نام به سود خود سو استفاده نماید.

ذر ادامه مقاله نیز در مورد نحوه گرفتن تیک آبی اینستاگرام و سایر مطالب مرتبط توضیحات لازم را به شما عزیزان ارائه خواهیم کرد.

 

بنر شاخص نحوه گرفتن تیک آبی اینستاگرام

 

تیک آبی اینستاگرام چیست؟

اگر هنگامی که در شبکه اجتماعی اینستاگرام در جستجوی فرد مورد نظر خود برای فالو کردن هستید دقت کنید، در بالای پیج برخی اشخاص که عمدتا افرادی صاحب نام و بیزینس نیز هستند، یک تیک آبی مشاهده می کنید.

وجود تیک آبی اینستاگرام در پیج این افراد به این معناست که پیج اصل بوده و متعلق به خود اشخاص است؛ اگر در حال جستجوی فرد مورد نظر خود برای پیدا کردن پیج او در شبکه اجتماعی هستید، وجود این تیک آبی در قسمت بالایی پیج شخص مورد نظر شما برای فالو کردن می تواند به این معنا باشد که شما دارید شبکه اجتماعی که مالک اصلی آن شخص موردنظر است را فالو می کنید.

پس قبل از اقدام به فالو کردن افراد مورد نظر خود در اینستاگرام، حتما دقت داشته باشید که در پیج وی تیک آبی اینستاگرام وجود داشته باشد تا با خیال راحت و اطمینان از این که شما دارید پیج اصلی را دنبال می کنید، اقدام به فعال کردن گزینه فالو در صفحه اجتماعی فرد مورد نظر خود بکنید.

 

بیشتر بخوانید: آموزش تعمیرات برد الکترونیکی

 

مزایای تیک آبی اینستاگرام

 

تیک آبی اینستاگرام معمولا متعلق به چه اشخاصی است؟

همان طور که گفتم، تیک آبی اینستاگرام معمولا متعلق به افراد و چهره های شناخته شده و صاحب بیزینس است؛ اما بر خلاف گذشته که شبکه اجتماعی اینستاگرام فقط به افراد صاحب نام و مشهور می داد، امروزه همه افراد اعم افراد معمولی نیز می توانند اقدام به دریافت تیک آبی اینستاگرام کنند.ف

درست است که گرفتن تیک آبی اینستاگرام نسبت به گذشته آسان تر شده است، اما شبکه اجتماعی اینستاگرام برای آن که به شما تیک آبی بدهد، باز هم شرایطی دارد و در صورتی که به این شرایط و قوانین اینستاگرام عمل کنید می توانید تیک آبی دریافت کنید.

 

بیشتر بخوانید: آموزش تعمیرات لوازم خانگی

 

مزایای تیک آبی اینستاگرام

اما قبل از آن که به بررسی شرایط و قونین شبکه اجتماعی اینستاگرام در مورد نحوه دریافت تیک آبی بپردازیم، می خواهیم در مورد مزایای این نشان آبی با شما کمی صحبت کنیم:

1- از جمله مزایای داشتن تیک آبی اینستاگرام همان طور که در سطرهای بالایی نیز به آن اشاره شد، می توان به این نکته اشاره کرد که شما به راحتی و با اطمینان از این که شبکه اجتماعی فرد مورد نظر جعلی نست،پیج وی را دنبال کنید.

2- تیک آبی همچنین به کاربران این کمک را خواهد کرد که به آسانی و با صرف کم ترین زمان ممکن، پیج برند و یا شخص مورد نظر خود را پیدا کنند.

3- همچنین در هنگامی که کاربران به دنبال جستجوی نام شما برای پیدا کردن پیجتان هستند اگر پیج شما دارای تیک آبی باشد، اکانت شما در بالاترین قسمت نتایج جستجو قرار خواهد گرفت.

4- داشتن تیک آبی می تواند از جعل هویت جلوگیری کند؛ مخصوصا در مورد افرادی که صاحب نام و مشهور هستند و وجود پیج های فیک می تواند امنیت پیج و اعتبار آن ها را به خطر بیندازد؛ قابلیت تیک آبی به این منظور و برای اولین بار در سال 2018 به امکانات شبکه اجتماعی اینستاگرام افزوده شد.

5- تیک آبی اینستاگرام به افراد صاحب پیج در افزایش تعداد فالوور و بیشتر شناخته شدن کمک می کند و می تواند یک استراتژی مطمئن جهت افزایش اعتبار برند این افراد باشد.

6- همچنین صاحبان برندهای مشهور بیشتر ترجیح می دهند با اینقفلوئنسرها و یا افراد صاحب شرکتی کار کنند که دارای که اکانت معتبر و شناخته شده هستند و احتمال جعل هویت در مورد این پیج ها وجود ندارد؛ بدین ترتیب، افرادی که پیج آن ها دارای تیک آبی اینستاگرام است، به سود و درآمد بیشتری دست خواهند یافت.

حساب های دارای نشان تایید در اینستاگرام همچنین دسترسی راحت تری به سایر قابلیت های اینستاگرام نظیر ” Swipe Up” در استوری اینستاگرام دارند که صاحبان برند و پیج هایی با داشت فالور بالای 10 هزار نفر می توانند به این ویژگی و قابلیت اینستاگرام دسترسی داشته باشند؛ حساب های تاییدشده از این قانون مستثنی بوده و می توانند به این قالیت اینستاگرام دسترسی داشته باشند.

قابلیت ” Swipe Up” برای آن دست از کاربرانی مورد استفاده است که می خواهند به استوری های خود لینک خروجی اضافه کنند؛ در واقع شما اگر در هنگام مشاهده استوری فردی که او را فالو می کنید، گزینه “see more” را مشاهده کردید به این معناست که شخص و یا برند مورد نظر شما دارد از این قابلیت اینستاگرام استفاده می کند و شما هم برای دیدن مابقی استوری باید انگشت خود را به سمت بالا بکشید تا وارد صفحه جدید برای دیدن ادامه پست شوید.

همان طور که مشاهده کردید، تیک آبی اینستاگرام قابلیت ها و مزایای منحصر به فردی برای افراد صاحب این نشان تایید آبی رنگ است و می تواند به شما و یا هر فرد دیگری در شناخته شدن بهتر، افزایش اعتبار، افزایش فالوور، سودآور بودن و درآمدزایی بیشتر و همچنین استفاده از قابلیت های ویژه پیج اینستاگرام بسیار مفید و کمک کننده باشد.

حالا که با ویژگی های منحصر به فرد و مزایای تیک آبی اینستاگرام آشنا شدید، حالا وقت آن رسیده تا این موضوع را بررسی کنیم که چه افرادی می توانند این تیک و نشان تایید آبی رنگ را از آن خود کنند تا به وسیله آن به پیج خود اعتباربخشی کنند.

 

 

شرایط و قواعد دریافت تیک آبی اینستاگرام

 

شرایط و قواعد دریافت تیک آبی اینستاگرام

همان طور که در مقاله به آن اشاره کردم، برای دریافت تیک آبی اینستاگرام و اعتباربخشی به صفحه خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام باید یکسری شرایط و قوانین را رعایت کنید که در ادامه مقاله به بررسی این قواعد و شرایطی که اینستاگرام برای دریافت تیک آبی گذاشته است خواهیم پرداخت.

1- پیج باید معتبر باشد

برای آن که حساب کاربری شما به منظور گرفتن تیک آبی اینستاگرام مورد تایید واقع شود، اکانت اینستاگرام شما باید نماینده یک کسب و کار و یا نهاد ثبت شده باشد و یا متعلق به یک شخص حقیقی و یا شخصیت عمومی باشد.

2- فن پیج نباشد

یکی دیگر از شروط و قوانین اصلی اینستاگرام برای دادن تیک آبی به شما این است که پیج شما باید اصلی بوده و فیک نباشد؛ پیج باید متعلق به خودتان باشد؛ اگر فن پیج باشید، اینستارام به هیچ عنوان درخواست شما مبنی بر این که به پیج شما تیک آبی تعلق بگیرد را نخواهد پذیرفت.

 

بیشتر بخوانید: آموزش برق ساختمان

 

3- صفحه اینستاگرام شما باید منحصر به فرد باشد

اینستاگرام تنها به یک اکانت و یا یک شخص امکان دریافت تیک آبی اینستاگرام را می دهد. بنابراین اگر شما داری چندین بیزینس اکانت باشید، باید حساب اصلی را برای انجام مراحل تایید انتخاب کنید.

البته یک استثنا برای اکانت هایی که با زبان خاص وجود دارد؛ اما اکانت های دارای بهره عمومی به منظور دریافت نشان آبی تایید نخواهند شد؛ مانند فن پیج ها.

4- اکانت شما باید عمومی باشد

یکی دیگر از شروط اصلی اینستاگرام برای آن که تیک ابی به شما تعلق بگیرد این است که اکانت شما در هنگامی که برای دریافت نشان آبی اینستاگرام درخواست می دهید، روی حالت عمومی قرار داشته باشد؛ پس قبل از آن که اقدام به درخواست دادن برای دریافت تیک آبی کنید، حتما روی این موضوع نیز دقت و توجه داشته باشید و اگر اکانت شما در حالت خصوصی است از بخش تنظیمات، پیج خود را از حالت خصوصی به عمومی تغییر دهید.

5- چیزی را از قلم نیندازید!

این بدین معنی است که پیج اصلی شما باید دارای عکس پروفایل و بیو بوده و حداقل یک پست اینستاگرامی نیز در صفحه اصلی خود باید داشته باشید تا واجد شرایط دریافت تیک آبی اینستاگرام شوید.

6- پیج شما باید فعال باشد

همچنین در هنگام درخواست دادن برای دریافت تیک آبی، پیج و حساب کاربری شما باید فعال باشد و در صورتی که مدتی است به هر دلیلی در پیج خود حضور نداشته و حساب کاربری تان غیر فعال است و اکنون تصمیم به دریافت تیک آبی برای پیج خود گرفته اید، اینستاگرام این درخواست شما را به هیچ وجه نخواهد پذیرفت.

7- باید به اندازه کافی در سایر شبکه های اجتماعی نیز فعال باشید

همچنین یکی دیگر از شروط اینستاگرام برای آن که تیک آبی به شما تعلق بگیرد این است که به اندازه کافی خود و یا برندتان را در سایت ها و سایر شبکه های اجتماعی معرفی کرده باشید و یا این که نام شما در منابع خبری موجود باشد.

سری به سایت و سایر شبکه های اجتماعی بزنید و نام و برند خود را در آن ها جستجو نمایید؛ اگر نام شما به اندازه کافی در این شبکه و سایت ها موجود باشد بدین معناست که شما به عنوان یک فردی تقریبا شناخته شده واحد شرایط دریافت تیک آبی اینستاگرام هستید؛ همچنین در نظر داشته باشید که اینستاگرام محتوای پولی و یا تبلیغاتی را واجد شرایط دریافت تیک آبی نمی داند.

 

بیشتر بخوانید: آموزش سیم پیچی

 

 

شرایط و قواعد دریافت تیک آبی اینستاگرام

 

نکات مهم در رابطه با شرایط و قواعد دریافت تیک آبی اینستاگرام

  •  علاوه بر رعایت معیارهای ذکر شده در بالا، باید از شرایط خدمات اینستاگرام و دستورالعمل های انجمن پلتفرم پیروی کنید؛ این بدان معناست که اگر شما در گذشته به دلیل عدم رعایت این دستورالعمل ها مممنوع الکار شده اید، بعید است که واجد شرایط دریافت تیک آبی اینستاگرام باشید.
  • این نکته مهم را نیز لازم است به خاطر داشته باشید که اگر شما در طول و پروسه طی مراحل دریافت نشان تایید اینستاگرام اطلاعات اشتباه و یا گمراه کننده داده باشید، اینستاگرام ممکن است تیک آبی را از شما بگیرد و یا این که حتی ممکن است حساب کاربری تان از سوی کمپانی اینستاگرام حذف شود.
  • همچنین حتی پس از دریافت تیک آبی اینستاگرام اگر به اصول و قواعد تعیین شدن از سوی این کمپانی در رابطه با شرایط دریافت تیک آبی پایبند نباشید، نشان آبی از شما پس گرفته خواهد شد و بدین ترتیب متعاقب با این بازپس گیری نیز اعتبار پیج شما زیر سوال خواهد رفت و حتی ممکن است به طور قابل توجهی نیز ریزش فالووور داشته باشید.

پس بهترین کار  این است که با این شبکه اجتماعی محبوب رو راست باشید! پس اطمینان حاصل نمایید که در طول انجام مراحل برای دریافت تیک آبی، با این شبکه اجتماعی به اندازه کافی رو راست بوده اید که به منظور اثبات حقانیت و راستگویی خود! باید گام های زیر را در طول انجام درخواست برای دریافت تاییدیه بردارید:

1- در طول انجام مراحل گرفتن تاییدیه آبی اینستاگرام، فقط اطلاعات صحیح و مرتبط را وارد کنید.

2- از نام واقعی خود و نه نام مستعار استفاده کنید.

3- بسته به نوع اکانت، طبقه بندی صحیحی را برای نوع اکانت خود انتخاب نمایید.

4- به منظور تایید هویت خود از اسناد و عکس های واقعی استفاده کنید.

 

سخن آخر

در این مقاله با مزایا، شرایط و قواعد درافت تیک آبی و این که تیک آبی اینستاگرام چیست و به چه افرادی تعلق می گیرد آشنا شدید. همچنین برای دریافت مقالات آموزشی بیشتر و اطلاع از زمان و نحوه ثبت نام در کلاس های آموزشگاه فنی حرفه ای برق الکترونیک می توانید به سایت اصلی مراجعه نموده و تمامی اطلاعات لازم و مورد نیاز خود را دریافت نمایید.

 

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *