با شماره  09053854159 می توانید در واتساپ، تلگرام ، روبیکا و ایتا با ما در ارتباط باشید.
بهترین اپلیکیشن شماره مجازی کدام است؟

آیا می خواهید از اپلیکیشن شماره مجازی استفاده کنید و به دنبال بهترین ابزارها و اپلیکیشن ها هستید؟ ما در این مقاله به شما بهترین اپلیکیشن های شماره مجازی را معرفی خواهیم کرد.

در سال های اخیر، استفاده از شماره مجازی به طور دائم در حال رشد است؛ زیرا ثابت شده این شماره های مجازی برای بیزینس هایی که می خواهند هزینه خود را کاهش دهند، پشتیبانی خود را بهبود بخشند و در سطح جهانی خود را مطرح کنند بسیار مفید و سودمند بوده است.

به همین دلیل جای تعجب نیست که تعداد سرویس ها و اپلیکیشن شماره مجازی که شماره مجازی ارائه می دهند رو به افزایش است؛ بنابراین ممکن است انتخاب از میان اپلیکیشن هایی که خدمات شماره مجازی ارائه می دهند سخت باشد.

قبل از این که نگاهی به بهترین اپلیکیشن های شماره مجازی بیندازیم، می خواهیم تعریفی از این که شماره مجازی چیست و چه کاربردهایی دارد را با شرح جزییات خدمت شما عزیران ارائه دهیم.

 

بنر بهترین اپلیکیشن شماره مجازی کدام است؟

 

شماره مجازی چیست؟

یک شماره مجازی در واقع شماره تلفنی است که در گوشی های موبایل استفاده می شود و نیازی به داشتن شیم کارت با شماره واقعی نیست. این بدان معناست که شما می توانید از یک شماره مجازی یکسان در دیوایس گوشی همراه خود استفاده کنید که به خصوص راهکاری بسیار عالی برای بیزینس هاست.

این شمازه های مجازی عموما توسط سرویس و اپلیکیشن شماره مجازی ارائه می شود و شما با استفاده از آن می توانید تماس تلفنی برقرار کنید و یا با استفاده از آن پیام ارسال نمایید؛ بسته به نوع سرویس ارائه دهنده خدمات شده مجازی، همچنین ممکن است برای شروع به استفاده از شماره مجازی، نیاز به دانلود اپلیکیشن شماره مجازی در گوشی تلفن همراه و یا کامپیوتر شخصی خود داشته باشید.

شماره های مجازی بهترین جایگزین برای گوشی هایی با سیم کارت واقعی است؛ نه تنها این قابلیت را دارند که از هزینه های اضافی شما کم کنند، بلکه شما با استفاده از آن آسان تر می توانید شماره تلفن های خود را مدیریت نمایید؛ به همین دلیل است که اثبات شده شماره های مجازی به خصوص برای بیزینس ها، نسبت به شماره های رایج با سیم کارت بسیار کاربردی و سودمندتر هستند.

حالا در ادامه مقاله، بهتر است بدانید که این شماره های مجازی واقعا چه هستند؛ بنابراین در ادامه مقاله به شرح فواید استفاده از شماره مجازی خواهیم پرداخت.

فواید و مزایای شماره های مجازی

استفاده از شماره تلفن هایی با داشتن سیم کارت واقعی برای بیزینس شما گزینه ایده آلی نیست؛ ممکن است کارمندان زیادی وجود داشته باشند که نیاز به استفاده از شماره مجازی برای اهداف پشتیبانی و یا تماس داشته باشند. به طور سنتی، شرکت ها تلفن های مختلفی را با شماره های متفاوت می خرند که می تواند گران باشد، مدیریت آن سخت باشد و یا مقیاس پذیر نباشد.

از سویی دیگر، گاهی اوقات برخی مشاغل و بیزینس های کوچک به کارمندان خود اجازه می دهند که از شماره تلفن شخصی مدیر و صاحب اصلی شرکت استفاده کنند که آن طور که شما می توانید تصور کنید، کار درستی نیست.

به عنوان مثال، داشتن شماره مجازی برای نرم افزار واتس آپ می توانید این امکان را برای شما فراهم آورد که تماس ها و مسیج های بیزینس و کسب و کار خود را به آسانی مدیریت کنید؛ بدون آن که نیازی به استفاده از سیم کارت در چند دیوایس گوشی تلفن همراه باشد که می تواند بسیار به کارتان بیاید؛ مخصوصا اگر تعداد کارمندان زیادی در شرکت خود دارید و یا این که نیاز به داشتن چندین شماره تلفن برای ارائه خدمات مختلف کمپانی خود دارید، استفاده از خدمات یک اپلیکیشن شماره مجازی به منظور استفاده از  مزایای آن می تواند برای شما بسیار کمک کننده و کارا باشد.

جدای از راحت بودن، شماره های مجازی نسبت به شماره هایی که توسط سیم کارت ارائه می شوند بسیار ارزان قیمت تر هستند؛ زیرا شما همزمان از یک شماره مجازی یکسان می توانید برای چندین دیوایس استفاده نمایید و تنها نیاز به یک شماره مجازی به این منظور دارید و نه بیشتر. علاوه بر آن همچنین می توانید با استفاده از شماره مجازی اکانت های واتس آپ زیادی را ایجاد نمایید که گزینه ای عالی برای بیزینس های در سطح بین المللی است.

 

پیشنهاد تخصصی ما : آموزش سیم پیچی

 

به طور خلاصه، شماره های مجازی یک جایگزین ایده آل برای بیزینس هاست. شما از این شماره های مجازی می توانید در هر نقطه از جالن که هستید استفاده نمایید که در عین حال که می تواند به توسعه کسب و کار شما کمک کند، به شما در کاهش چشمگیر هزینه هایتان نیز بسیار کمک خواهد کرد.

بهترین های اپلیکیشن شماره مجازی

تعداد زیادی اپلیکیشن شماره مجازی وجود دارد که از آن ها می توانید شماره مجازی دریافت نمایید؛ اما در ادامه مقاله قصد داریم تا بهترین اپلیکیشن ها در زمینه ارائه خدمات شماره مجازی را خدمت شما معرفی کنیم؛ این اپلیکیشن ها عبارتند از :

1- MeesageBird ( رایگان و پریمیوم)

2- TextNow ( رایگان و پریمیوم)

3- Grasshoper ( پریمیوم)

4- Google Voice ( رایگان و پریمیوم)

5- OpenPhone ( پریمیوم)

6- TextFree ( رایگان)

در ادامه مقاله، در مورد ویژگی هر یک از این اپلیکیشن ها خدمت شما توضیح خواهم داد.

1-  اپلیکیشن شماره مجازی؛ MeesageBird

MeesageBird ،پلتفرم ارتباطی همه کانال هاست که می تواند به شما کمک کند تا برای رشد بیزینس خود به آسانی صاحب یک شماره مجازی شوید. این اپلیکیشن شماره مجازی از جمله معدود اپ هایی است که گزینه FLOW BUILDER را در اختیارتان قرار می دهد؛ این گزینه یک آپشن عالی برای شبیه سازی و  آزمایش نحوه عملکرد شماره های مجازی جدید شما با تماس های تلفنی، پیام های متنی و… است.

به علاوه، با استفاده از این اپلیکیشن شماره مجازی شما می توانید تمام کانال های ارتباطی خود را با یک شماره مجازی در یک صندوق ورودی یکپارچه کنید. این می تواند برای کسانی که چندین نماینده پشتیبانی مشتری دارند بسیار راحت باشد. همچنین می تواند به شما کمک کند تا ارتباط خود را با کاربران افزایش دهید که تجربه آن ها را در سایت شما بهبود می بخشد.

فواید و مزایای شماره های مجازی

خصوصیات کلیدی اپلیکیشن

  •  پشتیبانی و مشارکت رایگان مشتریان تمام کانال ها
  • برنامه ریزی ویدیویی
  • کانال های ارتباطی متعدد
  • رابط کاربری ساده و آسان

نسخه پولی

این اپلیکیشن یک ورژن رایگان و یک ورژن پولی دارد که ورژن رایگان آن امکانات کم تری را نسبت به ورژن پریمیوم در اختیار شما قرار می دهد و برای بهره مندی از تمام امانا این اپ باید ماهانه 50 دلار پرداخت کنید.

2- اپلیکیشن شماره مجازی ؛ TextNow

TextNow یک اپلیکیشن شماره مجازی به صورت رایگان است که از آن می توانید برای دریافت فوری شماره مجازی استفاده کنید. همه آن چه برای نصب کردن ای اپ در گوشی موبایل خود نیاز دارید، ورود به نرم افزار و انتخاب شماره مجازی مورد نظر است. بعد از انتخاب شماره مجازی دلخواهتان شما می توانید با استفاده از آن تماس بگیرید و پیام ارسال کنید.

 

پیشنهاد تخصصی ما : آموزش تعمیرات لوازم خانگی

 

این سرویس کاملا رایگان است؛ بنابراین شما مجبور نیستید که برای دریافت شماره مجازی جدید پولی را پرداخت کنید. این اپ همچنین یک نسخه پریمیوم نیز دارد و اگر می خواهید در فضایی به دور از تبلیغات آزار دهنده و با سرعت دیتای بالاتر شماره مجازی تان را دریافت کنید می توانید نسخه پریمیوم آن را نیز دریافت نمایید.

خصوصیات کلیدی اپلیکیشن

  • شماره مجازی رایگان در اختیارتان قرار می دهد
  • کیت فعال سازی سیم کارت
  • داده های اضافی و آپشن هایی برای افزایش سرعت کار در اپلیکیشن
  • با تلفن های دارای TextNow در دسترس است
  • ترنسکریپشن پست صوتی

نسخه پولی

شما از این سرویس می توانید به صورت رایگان استفاده نمایید و برای دریافت نسخه پریمیوم آن باید 9.99 دلار ماهانه پرداخت نمایید. در نسخه پریمیوم امکانات بیشتری شامل ویس کال ترنسکریپشن، عکس های نامحدود، هیستوری ویدیو و… دریافت خواهید کرد.

3-  اپلیکیشن شماره مجازی؛ Grasshoper

Grasshoper را می توان از رابط کاربری ساده و آسانی که دارد آن را در رده آسان ترین اپلیکیشن های مورد استفاده برای دریافت شماره مجازی دسته بندی کرد؛ این اپلیکیشن برای بیزینس های کوچکی طراحی شده است که می خواهند بدون پرداخت هیچ گونه هزینه اضافه ای بیزینس خود را در هر نقطه ای از جهان که هستند انجام دهند.

این اپ همچنین شماره های مجازی زیادی را از جمله شماره های رایگان، شماره های شخصی سازی شده و شماره های محلی برای بیزینس شما ارائه می دهد.

در صورتی که از این اپلیکیشن شماره مجازی استفاده کرده اید می دانید که یکی دیگر از ویژگی و خصوصیت های جالب این اپلیکیشن، امکان انتقال تمام داده های شما به اپلیکیشن است.

خصوصیات کلیدی اپلیکیشن

  • بر روی کسب و کارهای کوچک متمرکز است
  • شماره های رایگان، محلی و شخصی سازی شده ارائه می دهد
  • شماره فعلی تان را پورت می کند
  •  نصب و راه اندازی آسان

نسخه پولی

قیمت خدمات این اپلیکیشن پولی از  26 دلار در ماه برای یک شماره تلفن و سه داخلی شروع می شود.

4- Google Voice

یکی دیگر از بهتربن های اپلیکیشن شماره مجازی رایگان، اپ Google Voice است که شما از آن می توانید برای رشد و توسعه بیزینس خود استفاده کنید. این سرویس توسط گوگل پشتیبانی می شود و شما می توانید این اپ را به فضای کار سایر اپ های گوگل در چندین دیوایس لینک دهید که داشتن این قابلیت، از این اپ یک برنامه ساده و راحت و کاربر پسند ساخت است.

به علاوه، مانند سایر برنامه های فضای کاری گوگل، رابط کاربری بسیار ساده و آسانی برای استفاده دارد و تقریبا دشواری در یادگیری آن وجود ندارد.

 

پیشنهاد تخصصی ما : آموزش برق ساختمان

 

خصوصیات کلیدی اپلیکیشن

  • دارای رابط کاربری ساده و آسان
  • تماس های بین المللی نامحدود
  • ویس کال ترنسکریپشن
  • یکپارچگی اپ های گوگل
  • قابلیت انتقال تماس

نسخه پولی

برای استفاده شخصی رایگان بوده یا برای ارزان ترین بیزینس پلن پرداخت ماهانه 10 دلار است.

 

اپلیکیشن شماره مجازی Google Voice

 

5- OpenPhone

اگر یک شماره مجازی با قیمت منصفانه می خواهید، OpenPhone بهترین اپلیکیشن شماره مجازی است؛ این اپلیکیشن تمانم ویژگی های مورد نیازی که برای استفاده از شمازه مجازی به آن احتیاج دارید را برآورده می کند و دارای قابلیت های اضافه بسیاری برای این است که بتوانید بیزینس تان را رشد و ارتقا دهید.

این اپ دارای گزینه های پیام رسانی و تماس جهانی است که می تواند برای ارتباطات بین المللی مفید باشد؛ به طور مشابه شما همچنین چندین آپشن شماره برای صندوق های ورودی اختصاصی، پاسخ  های خودکار و موارد دیگر دریافت خواهید کرد.

خصوصیات کلیدی اپلیکیشن

  • پیام دهی گروهی
  • تماس و پیام جهانی
  • زمان مکالمه
  • قابل رقابت و مقایسه با سایر ابزارهای بیزینسی
  • دارای آپشن هایی مرتبط با زمان بیزینس

نسخه پولی

برای استفاده از سایر ویژگی های منحصر به فرد این برنامه می توانید با پرداخت ماهانه 10 دلار از سایر امکانات این اپ برخوردار شوید.

6- TextFree

TextFree یکی دیگر از بهترین های اپلیکیشن شماره مجازی است که به شما این امکان را می دهد که به صورت کاملا رایگان شماره مجازی دریافت کنید. شما با استفاده از سرویس رایگان این برنامه می توانید پیام دهید و با سایر کاربرانی که از این سرویس استفاده می کنند در تماس باشید. اما این موارد تمام خصوصیات این اپلیکیشن نیست؛ بهترین قسمت ویژگی های این اپ آن است که شما حتی می توانید به دیوایس های دارای سیمکارت و شماره واقعی و یا آن هایی که از سرویس پولی استفاده می کنند پیام دهید و یا با آن ها تماس بگیرید.

با استفاده از این سرویس، شما می توانید با گوشی خود متن، پیام های گروهی، عکس و یا ویدیو ارسال کنید؛ به علاوه این اپلیکیشن شماره مجازی به شما امکان می دهد که حتی اگر پلن کاری ندارید، با استفاده از وای فای بتوانید تماس تلفنی برقرار کنید.

نکته مهم: یک نکته مهم که در مورد استفاده از این برنامه باید به یاد داشته باشید این است که برای استفاده از قابلیت های این اپ شما یا باید در کشور آمریکا سکونت داشته باشید و یا این که از فیلترشکن جهت بهره مندی از قابلیت های اپلیکیشن استفاده نمایید.

 

اپلیکشین شماره مجازی TextFree

 

 

خصوصیات کلیدی اپلیکیشن

  • شماره مجازی رایگان ( آمریکا)
  • تماس و تکست رایگان
  • ارسال پیام گروهی، تصویر و ویدیو
  • برقراری تماس با استفاده از وای فای
  • اپلیکیشن اندروید، iOS و وب

نسخه پولی

TextFree یک اپلیکیشن رایگان است دارای ورژن وب برای دو نسخه اندروید و iOS است.

بهترین اپلیکیشن شماره مجازی

تا این قسمت از مقاله بهترین اپلیکیشن های شماره مجازی را خدمت شما عزیزان معرفی کردیم؛ حالا نوبت شماست که از میان اپلیکیشن های معرفی شده به همراه ویژگی ها و امکانات ذکر شده برای آن بهترین اپلیکیشن شماره مجازی تان را انتخاب کرده و از آن برای توسعه کسب و کار و… استفاده نمایید.

سخن آخر

در این مقاله با بهترین اپ های شماره مجازی آشنا شدید؛ همچنین برای دریافت مقالات آموزشی بیشتر و اطلاع از زمان و نحوه ثبت نام کلاس های فنی حرفه ای آموزشگاه برق الکترونیک می توانید به سایت اصلی مراجعه کرده و اطلاعات لازم را دریافت نمایید.گ

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *