با شماره  09053854159 می توانید در واتساپ، تلگرام ، روبیکا و ایتا با ما در ارتباط باشید.
درآمد تعمیرات موبایل - آموزشگاه برق و الکترونیک

درآمد تعمیرات موبایل

درآمد تعمیرات موبایل چقدر است؟ آیا می توانم آینده خود را با این شغل تامین کنم؟ اگر شما نیز جزء افرادی هستید که به شغل تعمیرات موبایل علاقه دارید اما نگران میزان درآمد آن هستید و سوالاتی که در ابتدا ذکر شد مدام در ذهن شما مرور می شوند، همراه ما باشید تا این موضوع را به طور کامل بررسی کنیم. موبایل یکی از نیازهای اساسی جامعه امروزی بوده و زندگی بدون موبایل تقریبا برای همه افراد غیر ممکن می باشد.

گستردگی استفاده از موبایل باعث شده تا نیاز به تعمیرات موبایل نیز افزایش یابد. این موضوع باعث شده تا بتوان شغل تعمیرات موبایل را یک شغل آینده دار دانست. اما صرفا نیاز جامعه نمی تواند دلیلی بر این باشد که هر کس وارد حرفه تعمیرات موبایل شد، می تواند موفق شود. معمولا افرادی که راه درست و اصولی را برای ورود به بازار کار تعمیرات موبایل انتخاب می کنند، راحت تر می توانند به درآمد بالا برسند. در ادامه سعی می کنیم بهترین روش ورود به بازار کار تعمیرات موبایل را معرفی کنیم تا افراد علاقه مند بتوانند مسیر ورود به این شغل را راحت تر پیدا کنند.

درآمد تعمیرات موبایل را نمی توان یک درآمد ثابت دانست و افرادی که در این شغل فعالیت می کنند ممکن است با فراز و فرودهای نسبتا زیادی مواجه شوند. در این مطلب قصد داریم همه عواملی که بر روی درآمد تعمیرات موبایل تاثیر دارند را به طور کامل معرفی کنیم. شناخت این موارد کمک می کند تا افراد از همان ابتدا که قصد ورود به این شغل را دارند، شرایط را برای افزایش درآمد خود مهیا کنند. افزایش درآمد باعث می شود انگیزه افراد برای ادامه دادن به شغل تعمیرات موبایل بیشتر شود.

درآمد تعمیرات گوشی - آموزشگاه برق الکترونیک
درآمد تعمیرات گوشی – آموزشگاه برق الکترونیک

بهترین روش برای ورود به بازار کار تعمیرات موبایل کدام است؟

برای رسیدن به بیشترین درآمد تعمیرات موبایل باید بهترین راه را نیز برای ورود به بازار کار پیدا کرد. شغل تعمیرات موبایل با توجه به تنوع بسیار زیادی که در گوشی های موبایل وجود دارد، نیاز به کسب دانش و تجربه کافی دارد. در صورتی که فردی تجربه کافی نداشته باشد، ممکن است علاوه بر عدم توانایی تعمیر انواع موبایل، مشکلات به وجود آمده برای موبایل مشتری را نیز بیشتر کند. این موضوع باعث می شود تا مشتری تجربه خوبی کسب نکند و تبلیغات منفی بر علیه شخص تعمیرکار صورت بگیرد. بدین ترتیب میزان مشتریان به مرور کم و کم تر می شوند.

برای پیشگیری از مشکلاتی که ذکر شد، انتخاب راه درست برای ورود به حرفه تعمیرات موبایل گزینه بسیار خوبی به شمار می رود. شاید فکر کنید که شاگردی کردن در مغازه های بزرگ تعمیرات موبایل می تواند راه بسیار خوبی برای ورود به این شغل باشد، اما این راه ایراداتی دارد که باعث می شود هیچکس نتواند از آن بهره لازم را ببرد. معمولا افرادی که در مغازه ها شاگردی می کنند باید یک پروسه طولانی را برای تبدیل شدن به یک تعمیرکار حرفه ای طی کنند. اغلب مواقع همین طولانی شدن مسیر رسیدن به هدف باعث می شود تا افراد از این کار خسته شوند و به دنبال شغل دیگری بروند. در مرحله بعد باید توجه داشت که معمولا همه فوت و فن کار را نمی توان در مغازه های تعمیر موبایل یاد گرفت، چون اغلب افراد تمایلی برای توضیح دادن مراحل تعمیرات موبایل ندارند.

بهتر است افرادی که به فکر کسب بهترین درآمد تعمیرات موبایل هستند، شرکت در دوره آموزش تعمیرات موبایل را انتخاب کنند. در این دوره از صفر تا صد همه مواردی که برای تبدیل شدن به یک تعمیرکار حرفه ای موبایل نیاز است بیان می شوند.

درآمد تعمیر موبایل - آموزش برق و الکترونیک
درآمد تعمیر موبایل – آموزش برق و الکترونیک

مزایای شرکت در دوره آموزش تعمیرات موبایل

کسب بهترین درآمد تعمیرات موبایل تنها برای افرادی امکان پذیر است که راه درست را برای ورود به این شغل پیدا کنند. تا به اینجای کار متوجه شدیم که بهترین راه برای ورود به شغل تعمیرات موبایل، شرکت در دوره آموزش تعمیرات موبایل می باشد. حالا قصد داریم مزایای این روش را نیز معرفی کنیم تا به نوعی بتوانیم ثابت کنیم که شرکت در دوره های آموزشی تعمیرات موبایل در آموزشگاه های معتبر، بهترین راه برای تبدیل شدن به یک تعمیرکار موبایل است.

یکی از مزایای شرکت در دوره آموزش تعمیرات موبایل، آشنایی با همه قطعات موبایل در مدت زمان بسیار کوتاه می باشد. طبق سرفصل های موجود ابتدا افراد با قطعات مختلف موبایل به صورت تئوری و عملی آشنا می شوند تا بتوانند در هنگام عیب یابی و تعمیرات بهترین عملکرد را داشته باشند. مزیت بعدی که می توان بیان کرد، معرفی کامل تجهیزات مورد نیاز برای تعمیرات موبایل می باشد. بدین ترتیب افراد در مدت زمان کوتاهی هم قطعات موبایل را به خوبی می شناسند و هم تجهیزات مورد نیاز برای تعمیرات موبایل را شناسایی کرده و نحوه کار با آنها را نیز می آموزند.

آشنایی با تکنیک های لازم برای باز و بسته کردن قطعات مختلف گوشی و همچنین معرفی تکنیک های تعمیراتی از دیگر مواردی هستند که در این دوره های آموزشی بیان می شوند. شاید در هیچ جای دیگری نتوان چنین پکیج آموزشی را پیدا کرد. کاهش زمان برای تبدیل شدن به یک تعمیرکار حرفه ای از بهترین مزایای شرکت در دوره آموزش تعمیرات موبایل به شمار می رود. بدین ترتیب با شرکت در این دوره ها می توان به کسب درآمد بالا از شغل تعمیرات موبایل رسید.

افزایش درآمد تعمیرات موبایل - آموزش برق الکترونیک
افزایش درآمد تعمیرات موبایل – آموزش برق الکترونیک

عوامل موثر بر روی درآمد تعمیرات موبایل

عوامل بسیار زیادی بر روی درآمد تعمیرات موبایل تاثیرگذار هستند. برخی از مهمترین این عوامل را در اینجا بیان می کنیم تا افراد علاقه مند بتوانند کنترل دقیق تری روی میزان درآمد خود داشته باشند. هر کدام از این عوامل اهمیت خاص خود را دارند و نمی توان یکی را بر دیگری ارجح دانست. بدین ترتیب نیاز است توجه ویژه ای به همه این عوامل داشته تا رسیدن به هدف که همان کسب درآمد ایده آل بوده دور از دسترس نباشد.

برای مشاهده درآمد و بازار کار سایر رشته های آموشی به صفحه درآمد تعمیرات بردهای الکترونیکی ، درآمد تعمیرات پکیج ، درآمد تعمیرات لوازم خانگی ، درآمد تعمیرات کولر گازی و… بشوید.

درآمد تعمیرات تلفن همراه - آموزشگاه برق و الکترونیک
درآمد تعمیرات تلفن همراه – آموزشگاه برق و الکترونیک

میزان تخصص فرد در زمینه تعمیرات موبایل

یکی از مهمترین عوامل موثر بر روی درآمد تعمیر گوشی، تخصص تعمیرکار است. اگر فردی دارای تخصص لازم برای عیب یابی و تعمیر انواع گوشی باشد و بتواند هر مشکلی را به راحتی و با بهترین کیفیت ممکن برطرف نماید، قطعا به درآمد بالایی خواهد رسید. افرادی که برای تعمیرات مراجعه می کنند، اگر ببینند تعمیرکار فردی متخصص و کاربلد می باشد، آن را به دوستان، آشنایان و فامیل نیز معرفی می کنند. این موضوع باعث می شود تا تعداد مشتریان و میزان درآمد تعمیرات موبایل با افزایش چشمگیری مواجه شوند.

موقعیت جغرافیایی مغازه تعمیرات موبایل

یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار بر روی درآمد تعمیرات موبایل، موقعیت جغرافیایی بوده که مغازه در آن قرار دارد. افرادی که توانایی خرید یا اجاره مغازه در شلوغ ترین خیابان های شهر خود را داشته باشند، قطعا می توانند به درآمد بیشتری برسند. هر چقدر میزان عبور و مرور در محل مورد نظر بیشتر باشد، قطعا افراد بیشتری با کسب و کار شما روبرو می شوند، این موضوع کمک می کند تا درآمد شما بیشتر شود. البته از این موضوع نباید غافل شد که قیمت خرید و اجاره مغازه در نقاط شلوغ شهر بسیار بالا بوده و شاید برای شروع کار گزینه مناسبی به شمار نرود. در ابتدای کار بهتر است تمرکز بر روی کیفیت خدمات باشد.

استفاده از روش های تبلیغاتی مناسب

برای اینکه درآمد تعمیرات موبایل بیشتر شود باید از انواع روش های تبلیغاتی کمک بگیرید. امروزه تبلیغات در شبکه های اجتماعی را به هیچ عنوان نباید نادیده گرفت. با تبلیغات مناسب و هدفمند در شبکه های اجتماعی می توان به راحتی و با صرف کمترین هزینه ممکن درآمد تعمیرات موبایل را افزایش داد. البته تعمیرات موبایل از جمله مشاغلی به شمار می رود که تبلیغات محیطی را نیز باید با رعایت اصول و قواعد مربوطه انجام داد. تبلیغات محیطی شامل بیلبورد، تراکت و… بوده که هر کدام از آنها کارایی مخصوص خود را دارند و تاثیر مطلوبی بر روی میزان درآمد شغل تعمیرات موبایل می گذارند.

سرعت عمل در تعمیر انواع موبایل

تعمیرات موبایل یکی از مشاغلی است که سرعت عمل در آن اهمیت بسیار زیادی دارد. معمولا وابستگی افراد به گوشی های موبایل بسیار زیاد شده و اغلب افراد نمی توانند مدت طولانی گوشی خود را برای تعمیرات به تعمیرکار بسپارند. این موضوع باعث شده تا افرادی که بتوانند با سرعت عمل بیشتری انواع گوشی را تعمیر کنند، درآمد بیشتری داشته باشند. برای اینکه بتوان سرعت عمل را بالا برد بهتر است دو یا چند نفر تعمیرکار با هم در یک مرکز فعالیت کنند. این کار می تواند به افزایش درآمد و کاهش هزینه ها کمک بسیار زیادی بکند.

درآمدزایی از تعمیرات موبایل - آموزشگاه برق و الکترونیک
درآمدزایی از تعمیرات موبایل – آموزشگاه برق و الکترونیک

قیمت منصفانه برای جذب مشتری و افزایش درآمد

افرادی که به دنبال افزایش درآمد تعمیرات موبایل هستند باید بدانند قیمت های پیشنهادی برای تعمیرات تاثیر زیادی در جذب مشتری و افزایش درآمد دارند. هر چه قیمت های ارائه شده مناسب تر و منصفانه تر باشند، قطعا افراد بیشتری امور تعمیرات موبایل خود را به شما خواهند سپرد. افزایش تعداد مشتریان حتی با سود کم می تواند درآمد بسیار بالایی را برای شما رقم بزند. بدین ترتیب به خصوص در ابتدای کار تا جایی که امکان پذیر است قیمت خدمات تعمیرات موبایل باید منطقی و منصفانه باشد.

ارائه خدمات ویژه به مشتریان

یکی از خدمات ویژه که در شغل تعمیرات موبایل مرسوم است، ارائه ضمانت نامه است. این کار باعث می شود تا مشتری با خیال راحت تری به شما برای انجام امور تعمیرات موبایل مراجعه نماید. با ارائه ضمانت شما می توانید سود حاصل از این کار را افزایش دهید. البته افرادی می توانند این خدمات را ارائه دهند که از کیفیت کار خود و قطعاتی که استفاده می کنند، اطمینان کافی داشته باشند. از دیگر خدمات ویژه می توان به هدیه یا اشانتیون اشاره کرد. این هدایا می توانند محصولات ارزان قیمت اما مفیدی باشند که هم برای مشتری کارایی داشته باشند و هم بار مالی زیادی را برای شما به همراه نداشته باشند. این کار می تواند به تبلیغات کسب و کار شما کمک بسیار زیادی بکند.

بهترین دوره تعمیرات موبایل کجا برگزار می شود؟

بعد از ارائه توضیحات در مورد چگونگی افزایش درآمد تعمیرات موبایل، قطعا متوجه شده اید که بهترین و تاثیرگذار ترین راه، افزایش مهارت می باشد. برای اینکه بتوان مهارت کافی در این زمینه پیدا کرد، باید در دوره های آموزشی استاندارد شرکت کنید. اما سوالی که اینجا مطرح می شود این است که دوره های استاندارد تعمیرات موبایل در چه مراکزی برگزار می شوند؟ آموزشگاه برق الکترونیک یکی از بهترین برگزارکنندگان دوره آموزش تعمیرات موبایل در ایران به شمار می رود.

دوره آموزش تعمیرات موبایل از صفر تا صد زیر نظر کارشناسان و متخصصان با تجربه این حوزه برگزار می شود. این موضوع باعث شده تا افرادی که در این دوره شرکت می کنند، بهترین و کوتاه ترین مسیر را برای رسیدن به هدف خود انتخاب کرده باشند. اگر شما هم قصد دارید تبدیل به یک تعمیرکار حرفه ای موبایل شوید و از این راه به درآمد ایده آل برسید، همین حالا برای شرکت در دوره آموزش تعمیرات موبایل با کارشناسان ما در آموزشگاه برق الکترونیک تماس بگیرید.

همچنین شما عزیزان می‌توانید برای یابر دوره ها به آموزشگاه برق الکترونیک مراجعه کنید، انواع دوره های ما به شرح ذیل است:

دوره های تعمیرات ما:

آموزش تعمیرات لوازم خانگی ، آموزش تعمیرات بردهای الکترونیکی ، آموزش تعمیرات ماشین‌های اداری ، آموزش تعمیرات ساعت ، آموزش برق ساختمان ، آموزش تعمیرات پکیج دیواری ، آموزش تعمیرات یخچال ، آموزش تعمیرات ماشین ظرفشویی ، آموزش تعمیرات ماکروفر

دوره های برق:

آموزش هوشمند سازی ساختمان ، آموزش طراحی و مونتاژ تابلو برق ، آموزش نصب دوربین مدار بسته ، آموزش نصب سانترال ، آموزش نصب دزدگیر اماکن ، آموزش نصب اعلام حریق ، آموزش تعمیر آسانسور ، آموزش سیم پیچی

و در نهایت دوره های تاسیسات:
آموزش لوله کشی ساختمان ، آموزش نصب و تعمیر کولر گازی

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *