با شماره  09053854159 می توانید در واتساپ، تلگرام ، روبیکا و ایتا با ما در ارتباط باشید.
جذب فالوور در اینستاگرام

این روز‌ها شاهد هستیم که درصد بسیار زیادی از افراد در اینستاگرام و شبکه‌های اجتماعی اوقات فراغت خود را سپری می‌کنند. با توجه به این که افراد زیادی در این فضای رقابتی در حال فعالیت هستند، همواره به دنبال راه‌هایی برای افزایش و جذب فالوور در اینستاگرام هستند. جذب فالوور در اینستاگرام با استفاده از روشهای زیادی امکان پذیر است. بسیاری از این ترفند‌ها اخلاقی و برخی از آن‌ها حتی غیر اخلاقی هستند. روش‌هایی که برای جذب فالوور در اینستاگرام به کار گرفته می‌شوند از اهمیت ویژه‌ای برخوردارند زیرا باعث می‌شود که فالوور‌ها در پیچ حفظ شوند و باقی بمانند. آیا می‌دانید بهترین روش‌ها برای جذب فالوور در اینستاگرام چه هستند؟ با سایت برق و الکترونیک همراه باشید تا به جواب این سؤال دست یابید.

 

۹ راه برای جذب فالوور در اینستاگرام

در این قسمت از محتوا، سایت برق و الکترونیک قصد دارد تا 9 راه را برای جذب فالوور در اینستاگرام به شما خوانندگان محترم معرفی کند.

 

جذب فالوور در اینستاگرام به روش اکسپلور اینستاگرام

 

۱جذب فالوور در اینستاگرام به روش اکسپلور اینستاگرام

در اپلیکیشن اینستاگرام صفحه‌ای با نام اکسپلور قرار دارد که پست‌هایی جالبی که توسط کاربران گذاشته شده را به دیگران نمایش می‌دهد. آن دسته از پست‌هایی که در اکسپلور نمایش داده می‌شوند، توسط افراد بیشتری بازدید می‌شوند و بنابراین کامنت و لایک‌های بیشتری را به خود اختصاص می‌دهند. به منظور جذب فالوور بیشتر در اینستاگرام باید به اکسپلور دست یابید. همانند گوگل، اینستاگرام نیز دارای الگویی است که با رعایت آن می‌توانید توجه کاربران زیادی را به صفحه خود جلب کرده و آنان را به دنبال کننده یا همان  فالوور پیج خود تبدیل کنید.

اگر می‌خواهید به اکسپلور دست یابید، می‌بایست پست‌های جالب و پر محتوایی ایجاد کنید. استفاده از اسلایدر نیز اثربخشی بسیار بالایی دارد. استفاده از هشتگ‌های مناسب نیز راه دیگری برای رسیدن به اکسپلور است. با نوشتن یک کپشن خوب و مناسب می‌توانید مخاطبان را مدت زمان بیشتری در صفحه خود نگه دارید. در نوشتن کپشن‌ها سعی کنید مخاطبان را به چالش بکشانید، این کار را می‌توانید با نوشتن سؤالاتی انجام دهید. از نوشتن کپشن‌هایی که باعث می‌شود مخاطب خسته شود بپرهیزید.

بهترین زمان برای پست گذاشتن بین ساعت ۱۰ تا ۱۲ صبح، ۴ تا ۶ بعدازظهر و ۸ تا ۱۰ شب می‌باشد. در این زمان‌ها کاربران بیشتری در اینستاگرام وجود دارند و بنابراین پست‌های شما بهتر دیده می‌شوند.

 

پیشنهاد تخصصی ما : آموزش سیم پیچی

 

۲- جذب فالوور در اینستاگرام از طریق ربات اینستاگرام

یکی دیگر از بهترین روش‌ها برای جذب فالوور در اینستاگرام، استفاده از ربات اینستاگرام می‌باشد. ربات اینستاگرام را می‌توان الگوریتم یا نرم‌افزاری تعریف کرد که به منظور وظایف خاصی برنامه‌نویسی شده‌اند. ربات وظیفه انجام کار‌هایی از جمله فالو یا دنبال کردن، لایک کردن، کامنت گذاشتن، دایرکت و همچنین بازدید استوری را بر عهده دارد تا رتبه و عملکرد پیچ یا همان صفحه در اینستاگرام افزایش یابد. ربات این قابلیت را دارد که بدون نیازی به اینترنت این کار را به صورت ۲۴ ساعته انجام دهد.

البته فراموش نکنید که در صورتی که اینستاگرام متوجه استفاده شما از ربات شود، این احتمال وجود دارد که پیجتان را مسدود کند. بنابراین برای ربات تعداد محدودی لایک و فالو در نظر بگیرید تا اینستاگرام به آن مشکوک نشود. آیا می‌دانید ربات چگونه کار می‌کند؟ ربات همانند یک کاربر معمولی به دیگر صفحات در اینستاگرام سر می‌زند و آن‌ها را دنبال و لایک می‌کند و یا کامنت می‌گذارد. در شرایطی که وقت کافی برای انجام این کار‌ها را نداشته باشید، فعالیت در پیج متوجه نشده و همچنان ادامه خواهد داشت.

 

جذب فالوور در اینستاگرام از طریق ربات اینستاگرام

 

۳- جذب فالوور در اینستاگرام از طریق تبلیغات در اینستاگرام

از دیگر روش‌ها که می‌توان به عنوان بهترین روش‌ها برای جذب فالوور در اینستاگرام معرفی کرد، تبلیغات در اینستاگرام است. البته صرفاً تبلیغات کافی نیست. باید علاوه بر اینستاگرام برای خود پیج بسیاری جذابی را ایجاد کرده و همیشه فعالیت داشته باشید. در صورتی که این موارد را نیز رعایت کنید، از طریق این روش که تبلیغات در اینستاگرام است می‌توانید فالوور‌های زیادی را در اینستاگرام جذب کنید و خواهید دید که کاربران زیادی به پیج شما وارد می‌شوند. فراموش نکنید که تبلیغات نیز باید به شکلی درست انجام شوند تا بتوانند بیشتری اثر بخشی را از خود به جای گذارند.

 

پیشنهاد تخصصی ما : آموزش تعمیرات لوازم خانگی

 

۴- جذب فالوور اینستاگرام از طریق خرید فالوور فیک

همانطور که از نام این روش پیداست، فالوور‌هایی که از این طریق به پیج شما وارد می‌شوند غیر واقعی و به اصطلاح فیک هستند. این فالوور‌های فیک هیچ گونه فعالیتی در پیجتان انجام نخواهند داد. البته ممکن است تعداد محدودی نیز فالوور واقعی داشته باشید که به مرور زمان از تعدادشان کم خواهد شد. از این روش می‌توانید برای اعتماد‌سازی استفاده کنید. به طور مثال عددی که مربوط به تعداد فالوور‌های شما در پیج است زیاد است و انگیزه زیادی در کاربران ایجاد می‌کند تا پیج شما را دنبال کنند.

۵- انتخاب یک پروفایل خوب و جذاب راهی برای جذب فالوور در اینستاگرام

یکی دیگر از بهترین روش‌ها برای جذب فالوور در اینستاگرام این است که برای پروفایل خود یک عکس زیبا بگذارید و پست‌های با کیفیت و پرمحتوایی قرار دهید. این راه که نشان دهنده هویت واقعی شماست و به جذب فالوور‌های بیشتر کمک شایانی خواهد کرد. به طور مثال اگر صاحب برند هستید، لوگوی آن را بر روی پروفایل قرار دهید. اگر صاحب یک فروشگاه فیزیکی هستید، بعد از تهیه کردن یک عکس خوب و حرفه‌ای از سر در فروشگاه خود می‌توانید آن را بر روی پروفایل خود قرار دهید. اگر هم صاحب یک پیج شخصی هستید، یک عکس با کیفیت و واضح از چهره خود را بر روی پروفایل جایگذاری کنید.

 

انتخاب نام کاربری رسمی و شکیل از راه‌های جذب فالوور در اینستاگرام

 

۶- انتخاب نام کاربری رسمی و شکیل از راه‌های جذب فالوور در اینستاگرام

انتخاب یک نام کاربری زیبا و شکیل به کاربر کمک می‌کند تا به راحتی آن را بخواند و حتی به ذهن بسپارد. نام کاربری خود را به هر دو زبان انگلیسی و فارسی بنویسید تا کاربران بتوانند به راحتی شما را جستجو کرده و بیابند. از انتخاب اسامی که با عدد ختم می‌شوند خودداری کنید. از قرار دادن خط تیره در پروفایل اجتناب نمایید. این طور می‌توان گفت که انتخاب نام باید به شکلی باشد که کاربر با تایپ ساده بتواند شما را پیدا کند.

۷- بیوگرافی از روش‌های جذب فالوور در اینستاگرام

یکی دیگر از بهترین روش‌ها برای جذب فالوور در اینستاگرام ایجاد یک بیوگرافی جذاب و زیبا است. بیوگرافی باید بتواند اعتماد کاربران را به پیج شما جلب کند و بدین ترتیب می‌توانید فالوور‌های واقعی را در صفحه اینستاگرام خود جذب کرده و افزایش دهید.

توصیه می‌کنیم که در ایجاد بیوگرافی از انتخاب حروف انگلیسی پرهیز کنید. باید در بیوگرافی باید حوزه فعالیت خود و یا محصولاتی که ارائه می‌دهید را به شکلی واضح مشخص کنید. اگر صاحب یک فروشگاه فیزیکی هستید، توصیه می‌کنیم که شماره تماس و همچنین آدرس را در بیوگرافی لحاظ کنید..

۸- فعال ماندن از بهترین راه‌ها برای جذب فالوور در اینستاگرام

یکی دیگر از بهترین روش‌ها برای جذب فالوور در اینستاگرام این است که فعالیت خود را در این صفحه مجازی حفظ کنید. نباید کار مدتی ر‌ها و یا فراموش شود. در صورتی که پست‌ها به صورت منظم و به شکلی هدفمند منتشر شوند، تعامل بهتری با مخاطبان برقرار می‌کنید و همین مسأله به جذب فالوور در اینستاگرام کمک می‌کند.

قرار دادن حداقل ۴ پست در هر هفته راه بسیار خوبی برای فعالیت است. البته بهتر است یک بار در روز پست بگذارید، اما بار محتوایی آن را دست کم نگیرید و از قرار دادن پست‌ها و استوری‌های بی‌کیفیت و بی‌محتوا جدا خودداری کنید. محتوا و پست‌هایی را در صفحه خود بگنجانید که با نیاز و شرایط مخاطبانتان همسو باشد.

۹- تجزیه و تحلیل رفتار‌های کاربران

از دیگر راه‌هایی که می‌تواند به رشد پیچ و جذب فالوور بیشتر به شما کمک کند این است که رفتار کاربران را تجزیه و تحلیل کنید. با انجام این کار می‌توانید به نیاز و علایق کاربران دست یابید. برای تحلیل رفتار کاربر می‌توانید از ابزار insight استفاده کنید. با استفاده از این ابزار می‌توانید متوجه شوید که پست‌هایی که منتشر کرده‌اید چقدر برای مخاطبانتان جذاب است. با تجزیه و تحلیل کردن رفتار کاربران می‌توانید متوجه شوید کدام دسته از کاربران بیشتر از پست‌های شما استقبال می‌کنند. در نتیجه با انجام این کار می‌توانید تعداد فالورر‌های خود را در اینستاگرام افزایش دهید.

 

سخن پایانی

صفحه مجازی اینستاگرام امروزه به عنوان یکی از راه‌های برقراری ارتباط شناخته شده و افراد زیادی در اطراف ما وجود دارند که از این طریق کسب درآمد می‌کنند. ساختن یک صفحه و یا به اصطلاح پیج در اینستاگرام کار اصلاً سختی نیست و مدت زمان زیادی نیز طول نمی‌کشد تا این کار انجام شود. کاربران می‌توانند در عرض چند دقیقه این کار را انجام دهند، اما این مسأله مهم است که چگونه بتوان تعداد فالورر‌ها را در پیج افزایش داد و آن‌ها را نگه داشته و به اصطلاح حفظ کنید. به منظور افزایش و جذب فالوور در این صفحه مجازی لازم است که نکاتی رعایت شود. از جمله روش‌هایی که می‌توان به عنوان بهترین روش‌ها برای جذب فالوور در اینستاگرام معرفی کرد، تبلیغات، اکسپلورر، ربات، انتخاب یک بیوگرافی جذاب، انتخاب یک نام کاربری شکیل و ساده می‌باشد. ‌امیدواریم با مطالعه این محتوا توانسته باشید یکی از بهترین روش‌ها را برای جذب فالوور انتخاب کنید و به هدفتان دست یابید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *