با شماره  09053854159 می توانید در واتساپ، تلگرام ، روبیکا و ایتا با ما در ارتباط باشید.

آموزش تعمیرات ماشین ظرفشویی

آموزش تعمیرات ماشین ظرفشویی
آموزش تعمیرات ماشین ظرفشویی شامل دو بخش کلی است: اول آموزش تعمیرات مکانیکی ظرفشویی. دوم عیب یابی و تعمیرات برد الکترونیکی ماشین ظرفشویی. این دوره آموزشی یکی از بخش های اصلی دوره آموزش تعمیرات لوازم خانگی است. شما در ادامه میتوانید سرفصل های اصلی دوره آموزش تعمیرات ظرفشویی را مطالعه کنید.

سرفصل های دوره آموزش تعمیرات ماشین ظرفشویی

هزینه دوره تعمیرات ماشین ظرفشویی

شهریه دوره آموزش تعمیرات ماشین ظرفشویی ـ [ مکانیکی ]

شهریه دوره عمومی با 30% تخفیف:  3,000,000 تومان

………………………………………………..

شهریه دوره خصوصی:              6,000,000 تومان

شهریه دوره آموزش تعمیرات ماشین ظرفشویی ـ [ برد ]

شهریه دوره عمومی با 30% تخفیف: 4,000,000 تومان

……………………………………………..

شهریه دوره خصوصی:              7,000,000 تومان

جهت ثبت نام فرم زیر را تکمیل کنید، یا با ما تماس بگیرید.

    جواب را با کیبورد انگلیسی وارد کنید

    اطلاعات تماس آموزشگاه برق الکترونیک

    دوره‌های آموزشی پرطرفدار

    آموزش تعمیرات لوازم خانگی - آموزشگاه برق الکترونیک

    آموزش تعمیرات لوازم خانگی

    دوره آموزش تعمیرات یخچال - آموزشگاه برق الکترونیک

    آموزش تعمیرات یخچال

    دوره آموزش تعمیرات لباسشویی - آموزشگاه برق الکترونیک

    آموزش تعمیرات لباسشویی

    دوره آموزش تعمیرات تلویزیون - آموزشگاه برق الکترونیک

    آموزش تعمیرات تلویزیون

    آموزش تعمیرات مایکروویو و مایکروفر - آموزشگاه برق الکترونیک

    آموزش تعمیرات مایکروویو

    ویژگی‌های دوره آموزش تعمیرات لوازم خانگی

    استفاده از اساتید متخصص برای آموزش دوره ها
    استفاده از اساتید متخصص
    تضمین یادگیری کامل دوره آموزشی
    تضمین یادگیری شما
    پشتیبانی مادام العمر تمام دوره های آموزشی
    پشتیبانی مادام العمر دوره‌
    زمان بندی متنوع تمام دوره های آموزشی
    زمان‌بندی متنوع
    دسترسی آسان به آموزشگاه
    دسترسی آسان به آموزشگاه
    صدور مدرک معتبر برای تمام دوره های آموزشی
    صدور مدرک معتبر برای دوره

    برای مشاوره آموزشی رایگان از شماره های زیر استفاده کنید.

    سوالات متداول کارآموزان دوره آموزش تعمیرات ماشین ظرفشویی

    از آنجایی که آموزشگاه زیر نظر سازمان فنی حرفه ای فعالیت میکند، بعد از پایان دوره به کارآموزان مدرک معتبر ارائه میشود تا بتوانند با آن جواز کسب دریافت کنند.

    بله . تمامی کارآموزان که از راه دور آمده و در کلاس ها شرکت می کنند به خوابگاه‌های ارزان قیمت معرفی می شوند تا با خیال راحت دوره آموزشی را پشت سر بگذارند.

    در آموزشگاه برق الکترونیک دوره‌ها بصورت همه روزه برگزار میشود. تنوع ساعت و روز دوره‌ها بگونه ای است که تمام کارآموزان به راحتی میتوانند در دوره ها شرکت کنند.

    آموزش تعمیرات ماشین ظرفشویی

    آموزش تعمیرات ماشین ظرفشویی یکی از بخش های اصلی دوره آموزش تعمیرات لوازم خانگی است که شما میتوانید بصورت جداگانه هم در آن ثبت نام کنید. آموزشگاه برق و الکترونیک تلاش نموده تا با استفاده از تجهیزات بروز و اساتید مجرب زمینه را فراهم ساخته تا کارآموزان عزیز پس از گذراندن دوره از لحاظ تئوری و عملی کارآمد باشند.
     
    یکی از برنامه های اصلی و البته شاید هم برنامه اصلی افراد موفق در جامعه این است که در شروع هر کاری آموزش می بینند. در زمان قدیم که سیستم های آموزشی بدین صورت نبود یک فرد تعمیرکار میبایست سالها کار کند تا تجربه کافی بدست بیاورد اما با ورود تکنولوژی های جدید آموزشی و تغییر نگاه ها دیگر نیاز نیست تا سالها بگذرد و تجربه کسب کرد (هر چند تجربه کاری در جایگاه خودش بسیار مهم است) بعبارت دیگر انتقال تجربیات عملی از طریق سیستم آموزشی می تواند فرد را در آغاز کار تا حد قابل قبولی توانمند نماید و در حین کار هم تجربیات جدیدی بدست می آید که به نوبه خود ارزشمند هستند.
     
    دوره تعمیر ماشین ظرفشویی - آموزشگاه برق الکترونیک
     
    در این راستا آموزشگاه برق و الکترونیک چند سال هست که با مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای کشور نسبت به پرورش کارآموزان گرامی با هدف ایجاد و یا توسعه اشتغال اقدام نموده است و بدینوسیله جوانان زیادی مشغول به کار شده اند. یکی از این آموزش های فنی که بازار خوبی هم دارد آموزش تعمیرات ماشین ظرفشویی است.
     
    افرادی که علاقمند هستند در دوره آموزش تعمیرات ظرفشویی شرکت کنند، می توانند در این صفحه سرفصل های که در دوره تعمیرات ماشین ظرفشویی تدریس می شود را مطالعه کنند و با کسب اطلاعات کامل اقدام به ثبت نام در این دوره نمایند. آموزشگاه برق و الکترونیک سعی دارد تا دوره آموزش تعمیرات ماشین ظرفشویی را به صورت کامل و بی نقص برگزار کند تا کار آموز بدون هیچ مشکلی بتواند در بازار کار با مجوز رسمی فعالیت نماید.

    آموزش تعمیرات ماشین ظرفشویی

    آموزشگاه برق و الکترونیک واقع در میدان انقلاب تهران یکی از اولین آموزشگاه های تخصصی رشته های فنی حرفه ای در تهران می باشد. این آموزشگاه از بزرگترین و مجهزترین آموزشگاه های تهران می باشد که با اخذ مجوز از سازمان فنی و حرفه ای کل کشور به آموزش کارآموزان تحت نظر این سازمان می پردازد.

    یکی از دوره های پرتقاضای آموزشگاه برق و الکترونیک، دوره جامع آموزش تعمیرات ماشین ظرفشویی می باشد. کارآموزان در این دوره با تعمیرات فوق تخصصی انواع ماشین های ظرفشویی آشنا می شوند. پس از دوره کارآموزان قادر خواهند بود انواع ماشین ظرفشویی در برندهای مختلف از جمله ماشین ظرفشویی ال جی، ماشین ظرفشویی دوو، ماشین ظرفشویی سامسونگ، ماشین ظرفشویی بوش، ماشین ظرفشویی مایدیا و ماشین ظرفشویی های ایرانی را تست و عیب یابی کرده و قطعات معیوب را تعمیر یا تعویض کنند.

    دوره آموزش عملی تعمیرات ماشین ظرفشویی در کارگاهی کاملا مجهز با تمامی ابزار و تجهیزات بروز حرفه تعمیرات برگزار می شود. این تجهیزات در دسترس کامل کارآموزان قرار دارند و آنها کار با این ابزار و تجهیزات را در کلاس و تحت نظر اساتید تمرین می کنند. دوره آموزش تعمیرات ماشین ظرفشویی یک دوره کاملا مهارت محور و کاربردی است و آموزش ها کاملا منطبق با نیازهای بازار کار طراحی شده است.

    همه کلاس ها در آموزشگاه برق و الکترونیک حضوری می باشند. اساتید آموزشگاه برق و الکترونیک همگی از اساتید مجرب، باسابقه و نام آشنای حرفه تعمیرات در دانشگاه و بازار کار می باشند. میزان رضایت کارآموزان از اساتید به طور مرتب سنجش می شود تا بیشترین میزان رضایت کارآموزان حاصل شود و کیفیت دوره ها حفظ شده یا حتی ارتقاء یابد. آموزش ها در این دوره از صفر تا صد بوده و برای شرکت در این دوره نیاز به هیچ اطلاعات قبلی، پیش نیاز یا مدرک خاصی نیست. تمام دانش و مهارتی که شما برای تبدیل شدن به یک متخصص نیاز دارید توسط اساتید به زبان ساده آموزش داده می شود.

    دوره آموزش تعمیرات ماشین ظرفشویی در آموزشگاه برق و الکترونیک از استاندارد بالایی برخوردار بوده و بین دوره های مشابه در آموزشگاه های دیگر کاملا زبانزد است. در وصف  کیفیت این دوره همین بس که این دوره دارای ضمانت 100 درصد یادگیری می باشد، به این ترتیب که اگر کارآموزان بعد از دوره روی مهارت ها کاملا مسلط نشده باشند، دوره برای آنها به صورت رایگان تکرار می شود.

    آموزشگاه برق و الکترونیک در تمامی رشته ها از کارآموزان به صورت نامحدود و مادام العمر حمایت و پشتیبانی می کند، بدین ترتیب که تمامی کارآموزان از روز ثبت نام تا تبدیل شدن به یک متخصص با تجربه توسط اساتید دوره راهنمایی و مشاوره های لازم را دریافت خواهند کرد.

    آموزشگاه برق و الکترونیک برای افرادی که امکان حضور در آموزشگاه در روزهای هفته برای آنها میسر نیست، کلاس های آخر هفته (پنجشنبه و جمعه) را تدارک دیده است. ضمن اینکه برای کارآموزانی که از شهرهای دیگر در این دوره شرکت می کنند، هماهنگی ها جهت اسکان در خوابگاه صورت خواهد گرفت.

    بهترین فرصت اشتغال زایی : آموزش تعمیرات ماشین ظرفشویی
     
    کلیدواژه ها : دوره آموزش تعمیر ماشین ظرفشویی ، دوره آموزشی تعمیرات ماشین ظرفشویی ، اموزش تعمیر ماشین ظرفشویی الگانس ، آموزش تعمیر ماشین ظرفشویی مجیک ، آموزش تعمیر ماشین ظرفشویی بوش ، آموزش تعمیر ماشین ظرفشویی ، آموزش تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی ، آموزش تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ ، اموزش تعمیر برد ماشین ظرفشویی ، آموزش تعمیرات ماشین ظرفشویی ال جی .
    آموزش تعمیر ماشین ظرفشویی - آموزشگاه برق الکترونیک
    آموزش تعمیر ماشین ظرفشویی – آموزشگاه برق الکترونیک

    جدیدترین مقالات آموزشی

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    ۱
    ۲
    ۳
    ۴
    ۵
    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای