با شماره  09053854159 می توانید در واتساپ، تلگرام ، روبیکا و ایتا با ما در ارتباط باشید.
معرفی نرم افزارهای پرکاربرد تعمیرات موبایل

نرم‌ افزار تعمیرات موبایل این قابلیت را به دنبال دارند در هر شرایطی این امکان را برای افراد فراهم کنند تا تمامی عیب و ایرادهای پیش آمده برای گوشی موبایل را به بهترین نحو ممکن پشت سر بگذارند.

همانطور که به خوبی مطلع هستید تلفن‌های همراه به عنوان یکی از ابزارهای فوق العاده مهم و کاربردی برای تمام افراد در سنین مختلف در نظر گرفته شده است و از این طریق می‌توانند برای انجام بسیاری از امور شغلی، تحصیلی، سرگرمی، اجتماعی و فرهنگی از آن استفاده نمایند.

در بسیاری از مواقع این امکان وجود دارد که بنا به دلایل مختلف و متفاوتی گوشی‌های موبایل دچار ایراد یا خرابی شده باشند و این مورد می‌تواند به دلیل معیوب شدن قطعات یا حتی ایجاد اختلال در عملکرد سیستم عامل‌های آیفون و اندروید شود. معمولا برای تعمیر موبایل از نرم‌افزارهای مختلف و متفاوتی استفاده خواهد شد که هر یک از آنها راه و روش‌های مخصوص به خود را داشته و لازم است که حتماً طرز کار کردن با آن را به طور کامل بدانید.

در ادامه قصد داریم به معرفی نرم‌ افزار تعمیرات موبایل بپردازیم، پس دعوت می‌کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

 

بنر نرم افزار تعمیرات موبایل

 

منظور از نرم‌افزار تعمیرات موبایل چیست؟

در ابتدا و پیش از آنکه به معرفی نرم‌افزارهای پرکاربرد تعمیرات موبایل بپردازیم قصد داریم این موضوع را مورد بررسی قرار دهیم که اصلاً منظور از نرم‌افزار چیست و چه کاربردهایی به دنبال دارد.

در حالت کلی باید این نکته را بیان کنیم که منظور از نرم‌افزارها یک مجموعه از دستورالعمل‌های موجود در رابطه با داده‌ها و برنامه‌ها می‌باشد که از آن برای راه‌اندازی و همچنین اجرای وظایف خاص در گوشی موبایل یا کامپیوتر استفاده خواهد شد. سخت‌افزارها می‌توانند به توصیف اشکال فیزیکی رایانه یا گوشی موبایل بپردازند اما نرم‌افزارها روی اجرای یک سری وظایف خاص تمرکز زیادی به دنبال دارند.

نرم‌افزار به عنوان یک اصطلاح عمومی تلقی شده و جهت اشاره به انواع مختلفی از اپلیکیشن‌ها مورد استفاده قرار خواهد گرفت که یکی از انواع مختلف آن نرم‌ افزار تعمیرات موبایل بوده که در ادامه این مقاله قصد داریم تا به معرفی و توضیح برخی از آنها بپردازیم.

 

پیشنهاد تخصصی ما : آموزش سیم پیچی

 

معرفی نرم‌افزارهای پرکاربرد تعمیرات موبایل

همانطور که در مطالب فوق نیز اشاره کردیم برای تعمیرات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری گوشی‌های آیفون یا اندروید از برنامه‌های خاص و شناخته شده استفاده خواهد شد. ما در ادامه قصد داریم برخی از این موارد را برای شما نام برده و ویژگی‌های مربوط به آن را نیز بیان کنیم.

 

معرفی نرم‌افزارهای تعمیرات موبایل اندرویدی

 

معرفی نرم‌افزارهای تعمیرات موبایل اندرویدی

همانطور که در ابتدای مطالب نیز بیان کردیم شما به راحتی می‌توانید با استفاده از یک نرم‌افزار بسیاری از مشکلات مربوط به گوشی موبایل را بررسی و تعمیر کنید.

انواع مختلفی از گوشی‌ها با سیستم عامل اندروید یا آیفون، نرم‌افزارهای تعمیر مخصوص به خود را دارند که ما در این بخش قصد داریم به معرفی نرم‌افزارهای پرکاربرد گوشی‌های اندرویدی اشاره‌ای داشته باشیم.

 

پیشنهاد تخصصی ما : آموزش تعمیرات لوازم خانگی

 

نرم‌افزار تعمیرات موبایل SP Flash Tool

این نرم‌افزار تعمیر موبایل دارای یک اندازه کوچک بوده و قابلیت منحصر به فرد و ویژه‌ای به دنبال دارد و این امکان فراهم شده تا برای انجام برخی موارد همچون بازیابی سفارشی، فلش کردن رام استوک، کاهش یا ارتقای نسخه سیستم عامل، باز کردن رمز عبور در صورت فراموشی الگو یا حتی رمز و دیگر مشکل‌های مربوطه استفاده نمایید. لازم به ذکر است این نکته را بیان کنیم که نرم‌افزار نام برده شده کاملاً رایگان است و هیچ احتیاجی به پرداخت وجه جهت استفاده از خدمات موجود نخواهد بود. تنها کاری که باید انجام دهید در وهله اول نصب و راه‌اندازی آن روی رایانه یا لپ‌تاپ بوده و سپس امکان استفاده از تمام سرویس‌های موجود در این نرم‌افزار برای شما فراهم خواهد شد.

توجه داشته باشید که اگر قصد نصب و راه‌اندازی این نرم‌افزار برای تعمیرات موبایل را دارید علاوه بر لپ تاپ یا رایانه شخصی یک سری ابزارهای مهم دیگر مانند کابل دیتا یو اس بی، فایل Scatter و فایل‌های نرم‌افزار احتیاج است.

نرم‌افزارهای تعمیرات موبایل؛  Miracle Thunder Box

این نرم‌افزار نام برده شده به عنوان یکی از ابزارهای نرم‌افزاری ساخت چین به حساب آمده که کاربرد بسیار زیادی برای تعمیرات گوشی‌های موبایل به همراه دارد و این امکان فراهم شده تا انواع مختلفی از مدل‌ها و برندهای گوشی اندروید با انواع متفاوتی از سی‌پی‌یوها و ویژگی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری با این برنامه قابلیت بررسی داشته باشند. با بهره‌گیری از این برنامه شما می‌توانید مشکلاتی چون نرم‌افزار شماره IMEI فلش، بازگشایی الگو یا رمز عبور فراموش شده، به همراه تعمیر هنگ گوشی در زمان روشن شدن و سایر اختلالات نرم‌افزاری مربوط به گوشی که می‌تواند کمی سخت باشد را به راحتی برطرف کنید.

لازم به ذکر است این نکته را بیان کنیم که شما برای استفاده از این نرم‌ افزار تعمیرات موبایل هیچ احتیاجی به فلش یا باکس نخواهید داشت و جهت استفاده از این نرم‌افزار نام برده شده تنها کافی است که آن را روی گوشی تلفن همراه خود نصب کنید. باید این نکته را بدانید که این نرم‌افزار رایگان نبوده و جهت استفاده از خدمات و سرویس‌دهی‌های مربوط به آن باید مبلغی را به عنوان هزینه پرداخت کنید.

 

پیشنهاد تخصصی ما : آموزش برق ساختمان

 

نرم‌افزار تعمیرات موبایل Android Repair

از دیگر نرم‌ افزار تعمیرات موبایل که می‌تواند نقش بسیار مهم و کاربردی در رفع مشکلات به وجود آمده داشته باشد نرم‌افزار Android Repair است. در رابطه با آن باید این نکته را توضیح دهیم که کاربری ساده به دنبال داشته و هیچ احتیاجی به پشت سر گذاشتن دوره‌های خاص و منحصر به فرد جهت استفاده از آن نخواهد بود.

این نرم‌افزار فوق العاده کاربردی نقش بسیار مهم و حائز اهمیتی جهت تعمیرات موبایل و مشکلاتی که برای آن به وجود آمده به دنبال دارد و شما می‌توانید بدون مراجعه به محل‌های خاص برای تعمیرات گوشی آن را به راحتی حل کنید.

لازم است این نکته را بیان کنیم تنها کاری که شما باید برای استفاده از امکانات این نوع اپلیکیشن انجام دهید نصب آن و پیش رفتن طبق دستورالعمل‌های مربوطه است. تمامی دستورالعمل‌های موجود کاملاً قابل فهم و در نرم‌افزار ذکر شده است.

در رابطه با ویژگی‌ها و مزیت‌های این نرم‌افزار باید بیان کنیم که با نصب آن می‌توانید مشکلات به وجود آمده گوشی تلفن همراه مانند مشکل صفحه سیاه گوشی اندروید را که در صورت به وجود آمدن این موضوع امکان کار نکردن بسیاری از برنامه‌های گوشی وجود دارد را به راحتی و بدون هر مشکلی برطرف کنید. بهتر است این نکته را بدانید که هر برنامه اندرویدی یک سری نقاط ضعف مربوط به خود را دارند و در رابطه با این برنامه باید بیان کنیم که امکان استفاده از آن برای تعمیر یا رفع ایراد تمامی برندها و گوشی‌های مختلف سامسونگ امکان ندارد.

نرم‌افزار Assistant Fot Android

این نرم‌افزار نیز به عنوان یکی دیگر از انواع مختلف نرم‌ افزار تعمیرات موبایل به شمار آمده و با استفاده از آن این امکان فراهم می‌شود تا بسیاری از داده‌های ناخواسته گوشی را به طور کامل پاک کنید. علاوه بر این موضوع روی بخش‌های مختلف و متفاوتی از گوشی همراه خود مانند وضعیت نصب یا عدم نصب برنامه وضعیت رم و دیگر موارد مشابه نظارت کاملی داشته باشید.

 

نرم‌افزارهای تعمیرات موبایل برای گوشی‌های آیفون

 

نرم‌افزارهای تعمیرات موبایل برای گوشی‌های آیفون

همانطور که مشاهده کردید به معرفی تعدادی از نرم‌افزارهای تعمیرات موبایل اندروید پرداختیم و در ادامه قصد داریم برای گوشی‌های آیفون نیز چند نرم‌افزار را نام ببریم.

نرم افزار FonDog Toolkit For los

همانطور که به خوبی از نام این نرم‌افزار مشخص است تنها امکان استفاده از آن برای انجام تعمیرات گوشی‌های آیفون وجود دارد. این امکان فراهم است تا به راحتی نرم‌افزار را روی کامپیوتر خود نصب کرده و مشکلاتی همچون هنگ کردن، فراموشی رمز عبور و… را بدون آنکه احتیاج باشد به مراکز خاص مراجعه فرمایید و هزینه‌های مخصوصی نیز پرداخت کنید در خانه یا محل کار خود تعمیر نمایید.

از ویژگی‌های خاص این نرم‌افزار تعمیرات موبایل می‌توان به مواردی همچون برخورداری از رابط کاربری آسان و کاربرپسند بودن بازیابی تمامی اطلاعات از دست رفته و حذف شده، پشتیبان‌گیری کامل از اطلاعات به همراه ریکاوری سیستم در هنگام خراب شدن اشاره کرد.

نرم افزار TuneesKit iOS System Recavery

این نرم‌افزار نیز به عنوان یکی دیگر از نرم‌ افزار تعمیرات موبایل در نظر گرفته شده و می‌توانید به راحتی و بدون هرگونه استرس و نگرانی از پاک شدن اطلاعات گوشی همراه خود اقدامات لازم برای تعمیر مشکلات گوشی مانند هنگ کردن گوشی، صفحه سیاه و غیره را انجام دهید.

لازم به ذکر است این نکته را بیان کنیم که نرم‌افزار نام برده شده کاملاً رایگان بوده و برای استفاده از آن احتیاج به پرداخت هیچگونه وجهی نخواهد بود.

سخن پایانی

همانطور که ملاحظه کردید در رابطه با نرم‌ افزار تعمیرات موبایل مطالبی را برای شما ذکر کردیم و در پایان نیز باید به توضیح این موضوع بپردازیم که شما با استفاده از این نرم‌افزارها می‌توانید به راحتی و بدون صرف هزینه‌های اضافی در منزل یا محل کار خود مشکل به وجود آمده را به آسانی حل کنید. لازم به ذکر است این نکته را بیان کنیم که نرم‌افزارهای نام برده شده به شدت کاربردی و برای کار کردن با آن احتیاج به پشت سر گذاشتن دوره‌های خاص نیست و اگر به این مورد احتیاج داشتید ما پیشنهاد می‌دهیم که حتماً به سایت برق و الکترونیک مراجعه بفرمایید تا بتوانند راهنمایی‌های لازم را به بهترین نحو ممکن در اختیار شما قرار دهند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *