با شماره  09053854159 می توانید در واتساپ، تلگرام ، روبیکا و ایتا با ما در ارتباط باشید.

آموزش مربیگری مهد کودک

هزینه دوره آموزش مربیگری مهد کودک

شهریه دوره آموزش مربیگری مهد کودک

شهریه دوره عمومی با 30% تخفیف:  3,000,000 تومان

………………………………………………..

شهریه دوره خصوصی:              5,000,000 تومان

جهت ثبت نام فرم زیر را تکمیل کنید، یا با ما تماس بگیرید.

    جواب را با کیبورد انگلیسی وارد کنید

    اطلاعات تماس آموزشگاه برق الکترونیک

    دوره‌های پر طرفدار

    سوالات متداول کارآموزان دوره آموزش مربیگری مهد کودک

    از آنجایی که آموزشگاه زیر نظر سازمان فنی حرفه ای فعالیت میکند، بعد از پایان دوره به کارآموزان مدرک معتبر ارائه میشود تا بتوانند با آن جواز کسب دریافت کنند.

    بله . تمامی کارآموزان که از راه دور آمده و در کلاس ها شرکت می کنند به خوابگاه‌های ارزان قیمت معرفی می شوند تا با خیال راحت دوره آموزشی را پشت سر بگذارند.

    در آموزشگاه برق الکترونیک دوره‌ها بصورت همه روزه برگزار میشود. تنوع ساعت و روز دوره‌ها بگونه ای است که تمام کارآموزان به راحتی میتوانند در دوره ها شرکت کنند.

    آموزش مربیگری مهد کودک

    هر آنچه که یک مربی مهد کودک باید بداند در دوره های آموزش مربیگری مهد کودک، آموزشگاه برق و الکترونیک می توانید یاد بگیرید. در پایان دوره های آموزش مربیگری مهد کودک با اعطای گواهی نامه که زیر نظر فنی و حرفه ای است می توانید به صورت کتبی، مهارت خود را به کارفرمایان ثابت کنید. با شرکت در این دوره ها می توانید دانش خود را توسعه دهید و همچنین نحوه ساخت وسایل کمک آموزشی و انتقال نکات اجتماعی به کودکان و شعر خوانی، قصه گویی، بازی و سرگرمی و هزاران نکته دیگر را یاد بگیرید. هنرجویان علاقه مند به مربیگری در مهد کودک با گذراندن دوره های تئوری و عملی آموزش مربیگری مهد کودک می توانند با کسب نمره قبولی در دوره، گواهی مربیگری خود را دریافت کنند و در مهد کودک های دولتی شروع به کار کنند. پس از اتمام دوره های آموزش مربیگری مهد کودک می توان به عنوان معلم پیش دبستانی در هر مدرسه شناخته شده ای مشغول به کار شد.

    با ما همراه باشید تا اطلاعات لازم را در مورد دوره آموزش مربیگری مهد کودک، آموزشگاه برق و الکترونیک را با شما به اشتراک بگذاریم.

    آنچه در ادامه خواهید خواند:

    راهنمای شغلی مربی مهدکودک

    مربی مهدکودک کیست؟

    وظایف مربی مهدکودک

    یک مربی مهدکودک به چه مهارت هایی نیاز دارد؟

    مزایای معلم مهدکودک بودن

    با ارزش ترین جنبه معلم مهد کودک بودن

    وظایف و مسئولیت های مربی مهدکودک

     

    راهنمای شغلی مربی مهد کودک

    آموزش مربیگری مهدکودک-1

    معلمان مهدکودک به کودکان در سال اول مدرسه آموزش می‌دهند. آنها در مدارس دولتی و خصوصی کار می کنند و به کودکان خردسال اصول اولیه ای را آموزش می دهند که در سال های بعدی مدرسه به عنوان عناصر سازنده عمل می کند. آموزش مهدکودک می تواند به طور همزمان یکی از پر ارزش ترین و چالش برانگیزترین مشاغل در مدرسه باشد. این حرفه نیاز به عشق و صبر به فرزندان دارد. این راهنما اطلاعات بیشتری در مورد دوره آموزش مربیگری مهد کودک و آنچه که معلمان مهدکودک انجام می دهند، نحوه تبدیل شدن به یک معلم و چشم انداز شغلی ارائه می دهد.

     

    مربی مهدکودک کیست؟

    در دوره آموزش مربیگری مهد کودک با معنای مربی مهد کودک آشنا می شوید. معلم مهدکودک بودن به معنای آموزش دادن به کودکان کوچکتر است که برای اولین بار در زندگی خود در محیط مدرسه هستند. معمولاً محدوده سنی بچه‌ها در مهدکودک می‌تواند از چهار تا شش باشد، بنابراین داشتن هوش هیجانی برای این معلمان مهم است که به آنها کمک می‌کند تا نحوه برخورد با شخصیت‌های مختلف و نحوه ارتباط آنها را با تکالیف مدرسه‌شان تعیین کنند. 

    کسانی که به تحصیل علاقه دارند و به دنبال مدرک تدریس هستند، ممکن است بخواهند تخصص خود و محدوده سنی مورد نظر خود را پیدا کنند. کار به عنوان مربی مهدکودک می‌تواند تجربه‌ای فوق‌ العاده باشد، اما باید مطمئن شوید که برای چالش‌های مرتبط با آموزش به دانش‌ آموزان کوچک‌تر قبل از قبول این نقش آماده هستید. می‌تواند به صبر و مهربانی، زمان و تلاش زیادی نیاز داشته باشد، اما نتایج ارزشش را دارد.

     

    وظایف مربی مهد کودک

    مربیان مهدکودک مهارت‌های ساده اما مهمی مانند تشخیص رنگ، اعداد، شکل و حروف، آواز خواندن، بهداشت فردی اولیه و مهارت‌های اجتماعی مانند اشتراک‌ گذاری و تعامل با همسالان را به آنها آموزش می‌دهند. معلمان مهدکودک مطالب، درس ها و پروژه هایی را برای دانش آموزان خود آماده می کنند و عملکرد و مهارت ها، رفتار و رشد اجتماعی را مشاهده و ارزیابی می کنند. آنها همچنین مراقب مشکلات بالقوه از جمله مشکلات سلامتی، رشدی یا عاطفی هستند. 

    مربی مهدکودک وظیفه دارند به دانش آموزان خود در یادگیری اصول مدرسه کمک کنند و آنها را برای کلاس اول آماده کنند. در حالی که هیچ دو روزی هرگز یکسان نیست، معمولاً از معلمان مهدکودک انتظار می رود:

    • مواد، درس ها و پروژه ها را آماده کند.
    • درس ها را تازه، جذاب و جالب نگه دارد.
    • آموزش مهارت های اساسی در تحصیل و رفتار.
    • از روش ها و ابزارهای مختلفی برای ارائه درس استفاده کند.
    • عملکرد، مهارت، رفتار و رشد اجتماعی را مشاهده و ارزیابی کند.
    • اهدافی را برای دستیابی دانش آموزان در سطح فردی و گروهی ایجاد کند.
    • بسیار ارتباط برقرار کرده و در دانش آموزان خود اعتماد ایجاد کند.
    • به طور دوره ای با والدین کودکان ملاقات کند تا در مورد پیشرفت و نگرانی های کودکان صحبت کند.

     

    یک مربی مهدکودک به چه مهارت هایی نیاز دارد؟

    در دوره آموزش مربیگری مهد کودک، شما را با مهارت های مورد نیاز یک مربی آشنا می کنند. مربی مهدکودک به‌عنوان اولین الگوی رسمی برای دانش‌آموزان خارج از خانواده‌شان، باید از مجموعه‌های مهارت‌های شخصی و حرفه‌ای متنوعی استفاده کنند. برخی از این مهارت ها عبارتند از:

    • مهارت های ارتباطی
    • انعطاف پذیری و سازگاری
    • صبر
    • مهارت های سازمانی
    • خلاقیت
    • مهارت های رهبری
    • اشتیاق به تدریس 
    • انرژی بالا
    • به روز در مورد روندهای تدریس و بهترین شیوه ها
    • حس شوخ طبعی

     

    مزایای مربیگری مهد کودک

    اگر از یک آموزشگاه معتبر و شناخته شده مانند آموزشگاه برق و الکترونیک گواهینامه آموزش مربیگری مهد کودک دریافت کرده باشید، معلم مهدکودک بودن لذت بخش ترین و رضایت بخش ترین فرآیند شغلی است.

    دوره های آموزش مربیگری مهد کودک که توسط آموزشگاه برق و الکترونیک برگزار می شود، تمام جنبه های آموزش مهدکودک را پوشش می دهد که به نوبه خود به دانش آموزان آن کمک می کند تا در شغل آموزشی خود بسیار خوب عمل کنند.

    در زیر به چند مورد از مزایای مربی مهدکودک اشاره می کنیم:

    • گزینه های آموزشی هیجان انگیز:

    دنبال کردن دوره‌های مختلف معلم مهدکودک آموزشگاه برق و الکترونیک راه را برای فرصت‌های شغلی زیادی در زمینه‌های مهارتی مختلف ایجاد می‌کند. در نتیجه به پیشرفت شغلی کمک می کند.

    • استقلال مالی:

    آموزش در مهدکودک نه تنها فرصت های حقوقی خوبی را به معلمان جوان می دهد، بلکه درهای استقلال مالی را برای افرادی با ساعات کمتر کار، می خواهند درآمد قابل توجهی کسب کنند، باز می کند.

    • تعادل زندگی کاری:

    با توجه به ساعات کاری انعطاف پذیر یا کمتر، به حفظ تعادل معقول بین کار و زندگی شخصی کمک می کند.

    • حرفه هیجان انگیز:

    معلم مهدکودک بودن همیشه یک تجربه هیجان‌انگیز است، زیرا به فرد اجازه می‌دهد تا با استفاده از استراتژی‌ها و مهارت‌های مختلف آموزش داده شده در دوره‌های برگزار شده آموزش مربیگری مهد کودک توسط آموزشگاه برق و الکترونیک، در برگزاری کلاس آزمایش کند.

     

    با ارزش ترین جنبه مربی مهد کودک بودن

    برخورد با بچه های کوچک، چالش برانگیزترین و در عین حال هیجان انگیزترین کار است. مربی مهد کودک همیشه جایگاه ویژه ای در قلب کودکان پیش دبستانی و همچنین والدین آنها دارد؛ زیرا مهد کودک اولین مکانی است که کودکان در آن کاوش می کنند و همچنین مرحله اولیه یادگیری آنهاست. معلمان مهدکودک مسئول ایجاد کودکان نوپا قوی و با اعتماد به نفس هستند که بعداً تبدیل به ذهن های جوان باهوشی می شوند. آنها همچنین باید با والدین ارتباط بسیار خوبی برقرار کنند تا با هماهنگی به رشد و تکامل کودک در تمام زمینه های حیاتی رشد کمک کنند. همه اینها باعث می شود که حرفه معلمی مهد کودک بسیار شریف و ارزشمند باشد.

    وظایف و مسئولیت های مربی مهدکودک

    وظایف و مسئولیت های مربی مهدکودک

    معلم مهدکودک بودن بسیار هیجان‌انگیز و به همان اندازه حیاتی است، زیرا شامل کودکانی می‌شود که در مراحل ابتدایی آموزش هستند. مربی مهدکودک دارای طیف وسیعی از مسئولیت هاست که نیاز به مهارت های تخصصی دارد.

    در نتیجه، معلم نیاز به آموزش مربیگری مهد کودک از بهترین آموزشگاه ها دارد و یکی از این آموزشگاه، برق و الکترونیک است که به مربی مهد کودک در انجام وظایف و مسئولیت های زیر کمک می کند:

    • تهیه طرح درس:

    مربی مهد کودک باید با برنامه های درسی هفتگی آماده باشد تا مقدمات فعالیت های برنامه ریزی شده را فراهم کند.

    • نگهداری نمونه کارها:

    مربی مهدکودک باید در برخورد با بچه های کوچک بسیار مراقب باشد. بنابراین، او باید یک رکورد مناسب از پیشرفت کودک، فعالیت های روزمره، آلرژی ها، شماره تماس والدین، عادات غذایی کودک و غیره را حفظ کند.

    • سازمان و مدیریت:

    مربی مهد کودک باید یک سازمان دهنده و مدیر موثر برای اجرای روان کلاس به صورت روزانه باشد.

    • ناظر تیزبین:

    کودکان در مراحل اولیه زندگی خود هستند، بنابراین مسلماً بسیاری از نقاط عطف آنها ممکن است در خود کلاس پیش دبستانی به دست آید. بنابراین، مربی مهد کودک باید یک ناظر دقیق باشد تا مراقب برخی از دستاوردها یا اشکالات کودک باشد.

    • همکار:

    مربی مهد کودک باید همکاری خوبی بین کودک و والدین باشد که به نوبه خود به ایجاد یک رشد کارآمد همه جانبه کودک در روزهای ابتدایی زندگی کمک می کند.

    در نهایت، باید بگویم که برای تبدیل شدن به یک مربی کارآمد در مهد کودک و برتری حرفه‌ای، تنها راه این است که خود را در دوره‌های آموزش مربیگری مهد کودک آموزشگاه برق و الکترونیک ثبت‌نام کنید تا مهارت لازم را کسب کنید.

    ما در این مقاله شما را با دوره آموزش مربیگری مهد کودک، آموزشگاه برق و الکترونیک آشنا کردیم. در صورتی که علاقه مند به این حرفه هستید و می خواهید راهی برای ورود به این حرفه پیدا کنید، می توانید با شرکت در دوره های آموزش مربیگری مهد کودک، آموزشگاه برق و الکترونیک گواهینامه این دوره را دریافت کنید و از اساتید برجسته این دوره تمام مهارت های لازم برای شروع این حرفه را فرا گیرید، و در نهایت وارد این حرفه شوید.

    آموزشگاه برق و الکترونیک

    جدیدترین مقالات آموزش مربیگری مهد کودک