با شماره  09053854159 می توانید در واتساپ، تلگرام ، روبیکا و ایتا با ما در ارتباط باشید.

آموزش مدیر مهد کودک

هزینه دوره آموزش مدیر مهد کودک

شهریه دوره آموزش مدیر مهد کودک

شهریه دوره عمومی با 30% تخفیف:  3,000,000 تومان
………………………………………………..

شهریه دوره خصوصی:              5,000,000 تومان

جهت ثبت نام فرم زیر را تکمیل کنید، یا با ما تماس بگیرید.

    جواب را با کیبورد انگلیسی وارد کنید

    اطلاعات تماس آموزشگاه برق الکترونیک

    دوره‌های پر طرفدار

    سوالات متداول کارآموزان دوره آموزش مدیر مهد کودک

    از آنجایی که آموزشگاه زیر نظر سازمان فنی حرفه ای فعالیت میکند، بعد از پایان دوره به کارآموزان مدرک معتبر ارائه میشود تا بتوانند با آن جواز کسب دریافت کنند.

    بله . تمامی کارآموزان که از راه دور آمده و در کلاس ها شرکت می کنند به خوابگاه‌های ارزان قیمت معرفی می شوند تا با خیال راحت دوره آموزشی را پشت سر بگذارند.

    در آموزشگاه برق الکترونیک دوره‌ها بصورت همه روزه برگزار میشود. تنوع ساعت و روز دوره‌ها بگونه ای است که تمام کارآموزان به راحتی میتوانند در دوره ها شرکت کنند.

    آموزش مدیر مهد کودک

    دوره آموزش مدیر مهد کودک در آموزشگاه برق و الکترونیک برگزار می شود که بهترین دوره تخصصی خدمات آموزشی می باشد. علاوه بر تدریس سر فصل‌های کاربردی در دوره آموزش مدیر مهدکودک، آموزش توسط مربیان مجرب و متخصص این رشته تدریس می شود و در پایان دوره نیز مدرک مدیریت مهد کودک به هنرجویان ارائه می شود که مزیت ویژه دوره آموزش مدیر مهدکودک،آموزشگاه برق و الکترونیک است.

     

    چه افرادی در دوره آموزش مدیر مهد کودک می توانند شرکت کنند؟

    شرکت در دوره آموزش مدیر مهد کودک، آموزشگاه برق و الکترونیک را به افراد ذیل پیشنهاد می‌کنیم:

    • درخواست کنندگان، دریافت مدرک مدیریت مهد کودک
    • معلم و مدیران مدارس
    • مربیان مهد کودک
    • افرادی که علاقمند به مربیگری و همچنین مدیریت مهد کودک هستند.

     

    سرفصل های دوره آموزش مدیر مهد کودک

    سرفصل های دوره آموزش مدیر مهد کودک

    • آشنایی با مبانی و تعاریف مدیریت آموزشی
    • آشنا شدن با مراحل یادگیری
    • شناختن اصول تشخیص نقش مدیر آموزش
    • آشنایی با تئوری های مدیریت آموزشی
    • توانایی و قابلیت برنامه ریزی آموزشی به عنوان مدیر مهدکودک
    • آشنایی با روش ها و مدل های یادگیری
    • آشنا شدن با وسایل کمک آموزشی
    • آشنایی با روش و شیوه های تدریس
    • آشنا شدن با تئوری سیستم ها
    • روانشناسی رشد

     

    مدیر مهد کودک کیست؟

    مدیر مهدکودک فردی است که قادر به مدیریت آموزشی مراکز پیش دبستانی باشد، و همچنین باید بتواند برنامه ریزی درسی و آموزشی، اداره مالی و بهداشتی، سازماندهی و هماهنگی و در واقع همه فعالیت هایی که در یک مهد کودک یا پیش دبستانی انجام می شود را اجرا و برنامه ریزی کند. مهدکودک ها برای رسیدن به اهداف پرورشی و آموزشی خود باید برنامه هایی را تدوین کنند؛ زیرا مهد کودک ها بدون برنامه فعالیت مؤثری را نمی توانند، داشته باشند. در دوره آموزش مدیر مهد کودک به عوامل مهم و اصلی در مدیریت مهد کودک می پردازند.

    دوره آموزش مدیر مهدکودک، آموزشگاه برق و الکترونیک، زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای است و مدرک بین المللی سازمان فنی و حرفه ای به هنرجویان در پایان دوره ارائه می شود.

     

    مزایای خاص دوره آموزش مدیر مهد کودک، آموزشگاه برق و الکترونیک

    • ارائه مدرک معتبر

    دوره آموزش مدیر مهد کودک آموزشگاه برق و الکترونیک، زیر نظر سازمان فنی حرفه ای برگزار می‌شود. بعد از پایان دوره، مدرک بین المللی دریافت می‌کنید.

    • ویژه بازار کار

    موضوعات کاربردی و مهم در زمینه مدیریت مهد کودک که در محیط کار برای هنرجویان کاربردی است، آموزش داده می شود. با شرکت در دوره آموزش مدیر مهد کودک، آماده کار به عنوان مدیر مهد کودک و همچنین رسیدگی به امور مدیریتی هستید.

    • آموزش مهارت محور و عملیاتی

    مبحث آموزشی این دوره با تمرین‌های مهارتی ارائه می شود. مطالب آموزشی به روش تعاملی آموزش داده می‌شود.

    • پشتیبانی

    در طول مدت دوره آموزش مدیر مهد کودک امکان پرسش و پاسخ با مربیان دوره را دارید.

    • آموزش با هزینه کم در کمترین زمان

    با کمترین هزینه و به صورت فشرده، همه مطالبی که برای کار کردن در زمینه مدیریت مهد کودک نیاز دارید، را یاد می گیرید.

    • تدریس توسط مربیان باساقه و مجرب

    دروس دوره اموزش مدیر مهد کودک را مربیان مجرب که سابقه تدریس در مهدها، اموزشگاه های فنی و حرفه ای و مدارس دارند، آموزش می‌دهند.

     

    مدیر مهد کودک چه توانایی هایی باید داشته باشد؟

    یک مدیر مهد کودک باید مهارت و دانش کافی در جنبه های کار را داشته باشد. در درجه اول مدیر مهد کودک باید به مربیگری مهد کودک تسلط داشته باشد. برای مدیریت نیاز است که برای امور مالی و هزینه ها، با حسابداری آشنا باشد. یکی از نکات دیگر مهارت در کمک های اولیه می باشد تا در مواقع اضطراری، بتواند به خوبی بحرانها را مدیریت کنید.

    مهارت کار کردن با کامپیوتر و اینترتت نیز جهت سرعت عمل و انجام دادن امور مدیریت مهد لازم است. مدیران مهد کودکی که دارای مدرک کامپیوتر ICDL هستند با کمترین چالش ها مواجه می شوند و می توانند به راحتی کارهای اداری، امور حسابداری و کامپیوتری و ارائه گزارش بر آیند.

    یک مدیر باتجربه مهد کودک می تواند به خوبی با کودکان و همچنین والدین ارتباط برقرار کند. یک مدیر مهد کودک حرفه ای با روح و روان کودک و نهمچنین یازهای والدین آشنا است. او موقعیتهای مختلف می تواند رفتاری صحیح داشته باشد و همچنین تصمیمهایی صحیحی بگیرد. محیطی سازنده و مثبت در محیط مهد کودک از دستاورد کسب مهارت و دانش کافی در دوره آموزش مدیریت مهد کودک است.

     

    نقش مدیر مهد کودک

    قبل از بحث در مورد اینکه چه مهارت هایی برای تبدیل شدن به یک مدیر خوب نیاز است، اجازه دهید ابتدا در مورد نقش یک مدیر صحبت کنیم.

    تعریف مدیر عبارت است از: پیوند بین معلمان، کودکان و والدین یا سرپرستان آنها، سیستم آموزشی است.

    یک مدیر اساساً باید بر تمام جنبه های مدرسه نظارت داشته باشد، مانند:

    • برنامه ریزی کلاس
    • مدیریت و ایجاد برنامه درسی
    • ارزیابی عملکرد معلم
    • مدیریت بودجه
    • نظارت بر دانش آموزان

     

    مهارت هایی مورد نیاز برای یک مدیر موفق

    • مهارت های رهبری

    به عنوان یک مدیر، شما مسئولیت تیم بزرگی از کارکنان و همچنین تعداد زیادی کودک را بر عهده دارید و واسطه بین کودکان، معلمان و والدین آنها هستید. بنابراین، به عنوان مدیر باید یک رهبر قوی باشید تا دانش آموزان، کارکنان و والدین به شما احترام بگذارند و به آنچه می گویید گوش دهند.

    این می تواند برای مدیران مفید باشد که تجربه قبلی در نقش های رهبری تدریس مختلف داشته باشند. این به شما این فرصت را می دهد تا مهارت های رهبری خود را با مدیریت یک تیم کوچکتر قبل از به عهده گرفتن نقش مدیر که در آن مسئولیت همه افراد مهد کودک را بر عهده دارید، توسعه دهید.

    • توانایی سازگاری و نوآوری

    یکی از مهارت هایی که همه مربیان، نه فقط مدیران، باید داشته باشند، توانایی سازگاری و نوآوری است. ما در دنیایی زندگی می‌کنیم که فناوری دائماً در حال تکامل است و تکنیک‌های آموزشی جدید دائماً در حال ظهور است. مدیران باید الگوی خود باشند و نباید از تغییر بترسند، بلکه باید با ظهور این گرایش‌ها و تکنیک‌های جدید، تغییراتی در برنامه درسی و سبک تدریس ایجاد کنند.

    • مهارت های فناوری اطلاعات

    علاوه بر این، به منظور حفظ نوآوری و مرتبط نگه داشتن برنامه درسی و سبک های تدریس، مدیران باید از آخرین فن آوری اطمینان داشته باشند. مانند هر کاری که مدیران انجام می‌دهند، باید الگو باشند زیرا اگر سعی نکنند از این فناوری جدید استفاده کنند، نمی‌توانند از معلمان خود انتظار داشته باشند. 

    آموزش مدیر مهدکودک

    • مهارت های ارتباطی

    به عنوان یک مدیر، شما با افراد مختلفی در تماس هستید: والدین، کودکان و کارکنان. بنابراین باید اطمینان حاصل کنید که هر گونه اطلاعات لازم را با آنها در میان می‌گذارید، و به شیوه‌ای مناسب، روشی که با یک کودک برخورد می‌کنید با نحوه ارتباط شما با والدین یا کارمندان متفاوت است.

    مهمترین چیز این است که همه طرفین را از آنچه در مدرسه می گذرد مطلع کنید. 

    • توانایی واگذار کردن اختیار

    یک تصور غلط رایج وجود دارد که یک رهبر خوب کسی است که بتواند همه کارها را خودش انجام دهد. در حالی که، در واقع، بهترین رهبران می دانند که چه زمانی باید یک وظیفه خاص را به شخص دیگری محول کنند. ممکن است وظایفی وجود داشته باشد که سایر کارکنان برای انجام آن‌ها مجهزتر باشند، یا گاهی اوقات یک مدیر ممکن است به سادگی کار زیادی برای تکمیل خود داشته باشد و برای انجام همه چیز از سایر اعضای کارکنان کمک بگیرد. اینجاست که توانایی واگذار کردن وظایف خاص به سایر اعضای کارکنان بسیار مفید است.

    • قاطع باشید

    یکی دیگر از ویژگی های ضروری برای یک مدیر مدرسه این است که آنها تعیین کننده هستند. قاطع بودن این تصور را به کارکنان و کودکان می دهد که می دانید چه کاری انجام می دهید و به توانایی های خود اطمینان دارید. این به نوبه خود، اعتماد آنها را به توانایی شما برای رهبری مهد کودک افزایش می دهد. علاوه بر این، معمولاً اگر قاطعانه و در نتیجه سریع عمل کنید، به این معنی است که مسئله ای که می خواهید به آن بپردازید نیز سریعتر حل می شود.

    • مهارت حل مسئله

    می توان گفت مهارت حل مسئله یکی از مهم ترین مهارت هایی است که یک مدیر باید داشته باشد، زیرا به طور روزانه، مدیران با طیف وسیعی از مشکلات از مسائل مالی گرفته تا مسائل کودکان مواجه می شوند. اگر کسی، هر نوع مشکلی داشته باشد، مدیر باید شخصی باشد که برای حل آن به آنها کمک می کند.

    • توانایی اولویت بندی

    در ادامه نکته قبلی، در حالی که یک مدیر در مورد بسیاری از مسائل مختلف حتی در یک روز می شنود، همه آنها به یک اندازه مهم نیستند. بنابراین، کاملاً ضروری است که یک مدیر بتواند مهمترین موضوعات را اولویت بندی کند تا بتوان با بیشترین سرعت ممکن به آنها رسیدگی کرد.

    • حساس و همدل باشد.

    در سرتاسر مهد کودک، کودکان، والدین و کارکنانی از طیف گسترده‌ای از زمینه‌ها و موقعیت‌های اجتماعی، اقتصادی حضور خواهند داشت. به عنوان یک مدیر، شما باید بتوانید با مردم همدردی کنید، حتی اگر آنچه را که آنها تجربه می کنند تجربه نکرده باشید. شما باید بتوانید فعالانه گوش کنید و برای کمک به آنها توصیه و راه حل ارائه دهید. یک مدیر مهد کودک مهربان و همدل نیز قابل دسترس است. شما می خواهید کارکنان و دانش آموزان احساس کنند که می توانند با هر مشکلی به شما مراجعه کنند.

    • قابل مشاهده باشد.

    بسیار مهم است که مدیران در راهروها دیده شوند و مستقیماً با کودکان، کارکنان و والدین تعامل داشته باشند. این یک بار دیگر باعث می شود که یک مدیر برای کارکنان و دانش آموزان بسیار قابل دسترس تر به نظر برسد. همچنین برای مدیر مدرسه بسیار ارزشمند است، زیرا به آنها فرصت می دهد تا جامعه ای را که به آن خدمت می کنند بشناسند و به آنها اجازه می دهد تا آنها و نیازهایشان را بهتر درک کنند.

    برای تبدیل شدن به یک رهبر خوب و در نتیجه یک مدیر خوب، توصیه می کنیم که در دوره های آموزش مدیر مهدکودک، آموزشگاه برق و الکترونیک شرکت کنید، تا بتوانید مهارت های مورد نیاز برای تبدیل شدن به یک مدیر حرفه ای را کسب کنید.

    آموزشگاه برق و الکترونیک

    جدیدترین مقالات آموزش مدیر مهد کودک