با شماره  09053854159 می توانید در واتساپ، تلگرام ، روبیکا و ایتا با ما در ارتباط باشید.
ابزارهای کاربردی برای دانلود پست اینستاگرام

دانلود پست اینستاگرام؛ اینستاگرام یک ابزار کاربردی برای دانلود و اشتراک گذاری انواع عکس و فیلم است؛ اما به تنهایی و بدون ابزار نمی توان عکس ها و ویدیوهای لازم از اینستاگرام را دانلود کرد و به همین دلیل شما نیاز به ابزاری دارید که بتوانید با استفاده از آن پست ها و برنامه های مورد نظر خود را از این اپلیکشین محبوب و پر طرفدار دانلود کنید.

به این منظور می توانید از یکسری اپلیکیشن استفاده کنید و یا اگر به دلیل محدود بودن فضای گوشی همراهتان علاقه ای به دانلود و نصب اپلیکیشن ندارید، می توانید از طریق برخی وبسایت ها اقدام به دانلود پست اینستاگرام نمایید. در ادامه مقاله تعدادی از این برنامه ها و وبسایت ها را به شما معرفی خواهیم کرد تا با استفاده از آن بتوانید پست ها و برنامه های مدنظر خود را دانلود کنید.

 

بنر ابزارهای کاربردی

 

معرفی اپلیکیشن برای دانلود پست اینستاگرام ( عکس، ویدیو و…)

در این بخش از مقاله به شما تعدادی اپلیکیشن برای دانلود پست اینستاگرام را به شما معرفی خواهیم کرد تا با استفاده از این اپلیکشین های کاربردی به راحتی بتوانید ویدیوها و عکس های مورد نظرتان را از برنامه اینستاگرام دانلود کنید.

برنامه Insta Save

همان طور که از نام برنامه نیز مشخص است، وظیفه این برنامه دانلود و سیو عکس ها و ویدیوهای مورد نظر شما از اینستاگرام است. این برنامه را می توان یکی از بهترین برنامه ها برای دانلود پست اینستاگرام دانست؛ زیرا این برنامه رابط کاربری بسیار ساده ای دارد و بنابراین شما می توانید بدون داشتن تخصص خاصی در زمینه نرم افزارها با استفاده از این برنامه کاربردی فیلم و عکس و یا حتی کپشن دانلود کنید.

برای دانلود پست با برنامه Insta Save کافیست که URL پستی که می خواهید از اینستاگرام دانلود کنید را به اپلیکیشن بدهید تا عکس و ویدیوی شما با بالاترین کیفیت ممکن دانلود شود.

علاوه بر آن که با استفاده از این برنامه می توانید عکس و ویدیوی مورد نظر خود را اینستاگرام دانلود کنید، فیلم و عس مدنظرتان را نیز در گوشی تان ذخیره سازی نمایید تا در مواقع مورد نیاز از آن استفاده نمایید.

این برنامه همچنین این قابلیت را در اختیاران قرار می دهد که عکس و ویدیوهایی که از اینستاگرام دانلود و ذخیره سازی کرده اید را با سایر کاربران اشتراک گذاری کنید و این که مجددا از برنامه مورد نظرتان ریپیست انجام دهید.

 

پیشنهاد تخصصی ما : آموزش تعمیرات موبایل

 

برنامه Easy Downloader

برنامه Easy Downloader یکی دیگر از ابزارهای کاربردی برای دانلود پست است که رابط کاربری ساده ای داشته و این قابلیت را دارد تا به طور مجازی قابلیت دانلود فیلم و عکس را به برنامه اینستاگرام اضافه کند. بهترین برنامه برای دانلود پست است و بیشتر کاربران این برنامه را به منظور دانلود پست های کاربردی و مورد نظر از اینستاگرام دانلود کرده اند.

همچنین علاوه بر این که این برنامه رابط کاربری ساده ای داشته و با استفاده از آن به راحتی می توانید پست های دلخواه خود را اینستاگرام دانلود کنید، رایگان بوده و برای استفاده از امکانات آن نیازی به پرداخت پولی نیست.

 

ابزارهای کاربردی برای دانلود پست اینستاگرام

 

برنامه FastSave

این برنامه امکانات زیادی را برای دانلود پست در اختیار شما قرار می دهد؛ FastSave را می توان از جمله حرفه ای ترین برنامه ها برای دانلود عکس و ویدیو از اینستاگرام دانست که توانسته نظر بسیاری از کاربران را به سوی خود جلب نماید.

در مورد برنامه FastSave همچنین می توان به این نکته مهم اشاره کرد که این برنامه تنها برای دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام طراحی نشده و شما با ایستفاده از این برنامه کاربردی می توانید به سایت های موردنظرتان رفته و پست های دلخواهتان را دانلود و ذخیره سازی نمایید.

در مورد سایر ویژگی های بارز برنامه FastSave  می توان به داشتن رابط کاربری ساده و کاربر پسند بودن، قابلیت دانلود نامحدود عکس و ویدیو از اینستاگرام، ایمن بودن برنامه و قابلیت ذخیره سازی و اشتراک گذاری پست های دانلود شده از اینستاگرام و یا وبسایت ها اشاره کرد.

همچنین این برنامه رایگان بوده و شما بدون پداخت هیچ گونه وجه نقدی از این برنامه استفاده کنید؛ تنها محدودیتی که این اپلیکیشن دارد این است که این برنامه برای نسخه  iOS گوشی های اندروید تنها به منظور دانلود پست طراحی شده و مانند گوشی های اندرویدی قابلیت دانلود از هر سایتی را ندارد.

شما برای استفاده از قابلیت های این برنامه به منظور دانلود پست تنها کافیست که URL و یا لینک عکس مورد نظرتان را از برنامه اینستاگرام کپی کرده و به برنامه بدهید؛ به همین راحتی!

اپلیکیشن Quick Save

با استفاده از این برنامه می توانید با سرعت بسیار بالایی پست های دلخواهتان را از اینستاگرام دانلود کنید؛ این برنامه دارای رابط کاربری آسان است و نیاز دانش و تخصص نرم افزاری خاصی برای استفاده از آن نیست.

همچنین علاوه بر دانلود پست با استفاده از این برنامه، این قابلیت نیز برایتان فراهم است که پست های دانلود شده خود از اینستاگرام را با سایر کاربران و دوستان خود اشتراک گذاری کنید؛ شما همچنین می توانید عکس ها را قبل از دانلود کردن از اینستاگرام، ویرایش کرده و سپس آن را دانلود نمایید.

در مورد سایر ویژگی های این برنامه کاربردی و کاربر پسند می توان به این مورد اشاره کرد که این برنامه سرعت دانلود بالایی داشته و در حین دانلود پست نیازی به هیچ گونه نگرانی در مورد این که حجم عکس و یا ویدیوی مدنظر شما برای دانلود زیاد است نیست.

برای استفاده از این برنامه نیز تنها کافیست که آدرس URL و یا لینک برنامه مورد نظر خود برای دانلود را به Quick Save بدهید تا در سریع ترین زمان ممکن پست موردنظرتان را برایتان دانلود نمایید.

 

پیشنهاد تخصصی ما : آموزش سیم پیچی

 

برنامه Story Saver

همان طور که از نام برنامه نیز مشخص است، با استفاده از این اپلیکیشن می توانید استوری های مورد نظر خود را دانلود و ذخیره سازی کنید. این برنامه نیز رابط کاربری ساده ای داشته و تنها کافیست که آدرس URL و یا لینک مورد نظر برای دانلود پست را به برنامه بدهید تا استوری مورد نظرتان را برایتان دانلود نماید.

شما علاوه بر آن که با استفاده از برنامه Story Saver می توانید استوری موردنظرتان را دانلود کنید، می توانید با استفاده از این برنامه عکس و ویدیوی موردنظرتان را دانلود نمایید.

همچنین این برنامه قابلیت ساخت کلاژ، ساخت کپشن و تولید هشتگ را نیز دارد و از این جهت می توان گفت که این برنامه یکی از کامل ترین اپ ها برای دانلود پست است.

برنامه اینبو

برای دانلود پست اپلیکیشن اینبو نیز یک برنامه کاربردی مناسب به این منظور است؛ این برنامه بیشتر با عنوان ابزاری برای افزایش نرخ تعامل پیج شناخته می شود؛ اما اخیرا به این برنامه قابلیت ها و فیچرهای جدیدی اضافه شده است که با استفاده از آن می توانید ویدیو و یا عکس مورد نظرتان را برنامه اینستاگرام دانلود نمایید.

شما با استفاده از برنامه اینبو نیز می توانید پست مورد نظرتان را دانلود، ذخیره سازی و اشتراک گذاری نمایید؛ همچنین این برنامه قابلیت دانلود استوری را نیز دارد.

برای استفاده از این برنامه به منظور دانلود پست در ابتدا باید از طریق اپلیکشین وارد اکانت اینستاگرام خود شوید؛ سپس بعد از اضافه کردن اکانت، گزینه دانلود پست را انتخاب نمایید. شما در این قسمت هم می توانید لینک پست مورد نظر را برای دانلود پیست کنید و هم آیدی پیج را وارد نمایید.

بعد از انتخاب پست، روی گزینه دانلود ضربه بزنید تا عکس، ویدیو و استوری مورد نظرتان را به راحتی از  طریق این برنامه دانلود نمایید.

 

معرفی وبسایت برای دانلود پست اینستاگرام

 

معرفی وبسایت برای دانلود پست اینستاگرام

اگر علاقه ای به نصب برنامه و اپلیکیشن های مختلف به منظور دانلود پست ندارید، در این قسمت از مقاله تعدادی وبسایت به شما معرفی خواهم کرد که با استفاده از آن می توانید به راحتی پست اینستاگرامی مورد نظر خود اعم از عکس، ویدیو، کپشن و استوری را دانلود نمایید.

وبسایت INFLACT

یکی دیگر از وبسایت های معروف و کاربردی برای دانلود پست وبسایت INFLACT است؛ برای استفاده از امکانات این وبسایت به منظور دانلود عکس و ویدیوی اینستاگرامی مورد نظر خود نیز کافیست که لینک و آدرس پست مورد نظر را در قسمت مربوطه سایت پیست کنید و سپس بر روی گزینه دانلود ضربه بزنید تا پست اینستاگرامی تان را برایتان دانلود نماید؛ به همین راحتی!

وبسایت SSSINSTAGRAM.COM

این وبسایت نیز تمامی خدمات لازم برای دانلود محتواهای پستی نظیر استوری، عکس و ویدیو را در اختیارتان قرار خواهد داد. از جمله مزایای این وبسایت می توان به رایگان بودن، داشتن گزینه اختصاصی برای دانلود هایلایت، تبلیغات نسبتا کم نسبت به سایر وبسایت ها و قابلیت پشتیبانی از چندین زبان مختلف از جمله زبان فارسی اشاره کرد.

معرفی اپلیکیشن برای دانلود پست اینستاگرام ( دانلود ویدیو)

در این قسمت از برنامه قصد داریم برنامه هایی برای دانلود پست را به شما معرفی کنیم که با استفاده از آن صرفا می توانید ویدیوهای اینستاگرامی را دانلود نمایید؛ پس اگر تنها قصد دارید که پست های اینستاگرامی از نوع ویدیو را از اینستاگرام دانلود کنید، در ادامه مقاله با ما همراه بمانید.

 

پیشنهاد تخصصی ما : آموزش برق ساختمان

 

وبسایت STORYSAVER.NET

یکی از بهترین وبسایت ها در زمینه دانلود فیلم و ویدیو از اینستاگرام است که بر روی دانلود ویدیوهای اینستاگرامی متمرکز است؛ اما با استفاده از این وبسایت می توانید پست های تصویری، هایلات ها و استوری مورد نظر خود را نیز دانلود نمایید.

این وبسایت نیز مانند وبسایت های معرفی شده برای دانلود پست رابط کاربری ساده ای داشته و تنها با وارد کردن لینک پست مورد نظر در وبسایت می توانید پست مورد نظر خود اعم از ویدیو، هایلایت، استوری و… را دانلود کنید.

برنامه Reposter for Instagram

برنامه REPOSTER FOR INSTAGRAM ابزاری برای دانلود پست از نوع ویدیو است؛ شما با استفاده از این برنامه می توانید پست ها و استوری هایی که به صورت ویدیو هستند را بدون هیچ محدودیتی دانلود کنید.

در مورد سایر ویژگی ها و مزیت های این برنامه نیز می توان به رایگان و غیر پولی بودن برنامه و قابلیت نصب و راه اندازی آن بر روی هر دو نسخه اندروید و iOS اشاره کرد.

وبسایت TOOLZU

TOOLZU را می توان یکی از قدیمی ترین وبسایت ها به منظور دانلود پست دانست. این سایت سرویس ها و امکانات بی نظیری را برای دانلود پست های ویدیویی در اختیارتان قرار می دهد. از جمله مزیت های استفاده از این وبسایت می توان به این مورد اشاره کرد که بدون افت کیفیت، ویدیوی موردنظرتان را برایتان دانلود کند و این که وبسایت رایگان است و نیازی به پرداخت حق اشتراک برای استفاده از امکانات آن را نخواهید داشت.

 

معرفی اپلیکیشن برای دانلود پست اینستاگرام

 

 

وبسایت SAVEFROM.NET

از جمله محبوب ترین وبسایت ها برای دانلود پست به صورت ویدیویی است. شما با استفاده از این برنامه به راحتی می توانید علاه بر آن که پست ای ویدیویی مورد نظر خود را اینستاگرام دانلود کنید، پست های دلخواهتان از سایر نرم افزارهای پر طرفدار مثل تیک تاک، فیسبوک، توییتر و ردیت را نیز دانلود نمایید و سپس پست ها را به صورت آفلاین ذخیره سازی کرده تا در موارد مورد نیاز از آن استفاده کنید.

همچنین این وبسایت محبوب و پرطرفدار یک افزونه کرومیوم مختص به خود را نیز دارد که با استفاده از آن کاربران می توانند در سریع ترین زمان ممکن به امکانات مورد نیاز دسترسی پیدا کنند.

وبسایت SNAPINSTA.APP

یکی از بهترین وبسایت ها برای دانلود فیلم و ویدیو است که نسبت به سایر رقبای خود از این مزیت برخوردار است که قابلیت دانلود استوری ار نیز ذارد؛ همچنین استفاده از این وبسایت برای دانلود پست از نوع ویدیو بسیار ساده است و شما تنها با وارد کردن URL پست مورد نظر در وبسایت می توانید پست اینستاگرامی مدنظرتان را دانلود و سیو کنید.

وبسایت REELIT.IO

همان طور که از نام این وبسایت نیز مشخص است، این وبسایت مخصوص دانلود پست از نوع ریلز است. یکی از بهترین وبسایت ها برای دانلود فیلم و یویدیو است که صرفا بر روی دانلود پست های ویدیویی تمرکز داشته و امکانات خوبی را در اختیارتان قرار خواهد داد؛ اما از آن برای دانلود عکس و استوری نیز می توان استفاده کرد.

رابط کاربری ساده ای داشته و شما پس از انتخاب تب مورد نظر خود شامل عکس، ویدیو، کپشن و… و وارد کردن لینک آن به قسمت مورد نظر در وبسایت خواهید توانست پست اینستاگرامی مورد نظر خود را دانلود نمایید.

معرفی وبسایت برای دانلود پست اینستاگرام ( با کامپیوتر)

در این قسمت از مقاله وبسایتی را برای دانلود پست از کامپیوتر به شما معرفی خواهیم کرد. اگر قصد دانلود عکس ها و ویدیوهای اینستاگرامی از طریق کامپیوتر را دارید، مطالعه این بخش از مقاله می تواند برایتان مفید و کارساز باشد.

وبسایت IGRAM

یکی از بهترین وبسایت ها برای دانلود پست اینستاگرام با کامپیوتر برنامه IGRAM است که این قابلیت را در اختیار شما قرار می دهد تا با استفاده از آن به راحتی بتوانید پست های دلخواهتان را از اینستاگرام بدون نیاز به نصب اپلیکشین دانلود نمایید.

برای دانلود پست اینستاگرام از طریق این وبسایت کافی است تا لینک و یا آدرس URL پست مربوطه را در سایت وارد کنید؛ سپس کیفیت مورد نظر برای دانلود پست اینستاگرام را مشخص کرده و  اقدان به دانلود پست مورد نظر خود نمایید.

سخن آخر

در این مقاله با تعدادی از بهترین وبسایت ها و اپلیکیشن ها برای دانلود پست اینستاگرام آشنا شدید. همچنین برای دریافت مقالات آموزشی بیشتر و آشنایی با نحوه ثبت نام در کلاس های فنی حرفه ای برق الکترونیکی می توانید به وبسایت اصلی مراجعه کرده و اطلاعات لازم را دریافت نمایید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *