با شماره  09053854159 می توانید در واتساپ، تلگرام ، روبیکا و ایتا با ما در ارتباط باشید.

دوره تعمیرات دستگاه اسپرسوساز در آموزشگاه برق و الکترونیک شامل آموزش عیب یابی و تعمیر اسپرسوسازهای خانگی و صنعتی می شود. این دوره به صورت صفر تا صد برگزار می شود و احتیاج به پیش نیاز خاصی ندارید. دوره آموزش جامع تعمیرات دستگاه اسپرسوساز به صورت حضوری و در کارگاه مجهز برگزار می شود.

  • آموزش به صورت عملی و کارگاهی
  • کارگاه مجهز به ابزار پیشرفته
  • تدریس توسط برترین اساتید تهران
  • تدارک خوابگاه برای کارآموزان شهرستان
  • پشتیبانی نامحدود پس از دوره
  • صدور مدرک معتبر از سازمان فنی و حرفه ای
  • دسترسی آسان به آموزشگاه
  • برگزاری کلاسها در ساعت های مختلف
  • برگزاری کلاسها در روزهای پنج شنبه و جمعه
  • تجدید دوره رایگان در صورت عدم یادگیری

ویدئو معرفی و توضیحات دوره تعمیرات اسپرسوساز

شهریه دوره عمومی آموزش تعمیرات دستگاه اسپرسوساز

شهریه دوره عمومی با 30% تخفیف: 7,500,000 تومان

شهریه دوره خصوصی آموزش تعمیرات دستگاه اسپرسوساز

شهریه دوره خصوصی با 30% تخفیف: 10,000,000 تومان

سرفصل های آموزشی دوره تعمیرات اسپرسوساز

جهت مشاوره فرم زیر را تکمیل کنید، یا با ما تماس بگیرید.

    جواب را با کیبورد انگلیسی وارد کنید

    اطلاعات تماس آموزشگاه برق الکترونیک

    دوره‌های آموزشی پرطرفدار

    ویژگی‌های دوره آموزش تعمیر دستگاه اسپرسوساز

    استفاده از اساتید متخصص برای آموزش دوره ها
    استفاده از اساتید متخصص
    تضمین یادگیری کامل دوره آموزشی
    تضمین یادگیری شما
    پشتیبانی مادام العمر تمام دوره های آموزشی
    پشتیبانی مادام العمر دوره‌
    زمان بندی متنوع تمام دوره های آموزشی
    زمان‌بندی متنوع
    دسترسی آسان به آموزشگاه
    دسترسی آسان به آموزشگاه
    صدور مدرک معتبر برای تمام دوره های آموزشی
    صدور مدرک معتبر برای دوره

    برای مشاوره آموزشی رایگان از شماره های زیر استفاده کنید.

    سوالات متداول کارآموزان دوره آموزش تعمیرات دستگاه اسپرسوساز

    از آنجایی که آموزشگاه زیر نظر سازمان فنی حرفه ای فعالیت میکند، بعد از پایان دوره به کارآموزان مدرک معتبر ارائه میشود تا بتوانند با آن جواز کسب دریافت کنند.

    بله، تمامی کارآموزان که از راه دور آمده و در کلاس ها شرکت می کنند به خوابگاه‌های ارزان قیمت معرفی می شوند تا با خیال راحت دوره آموزشی را پشت سر بگذارند.

    در آموزشگاه برق الکترونیک دوره‌ها بصورت همه روزه برگزار میشود. تنوع ساعت و روز دوره‌ها بگونه ای است که تمام کارآموزان به راحتی میتوانند در دوره ها شرکت کنند.

    اسپرسوساز چیست؟

    تهیه قهوه به وسیله اسپرسوساز ها متحول شده است. این دستگاه ها از زمان ارائه به بازار تا کنون تغییرات زیادی داشته و هم اکنون اسپرسوساز های خیلی شیک و مدرنی تولید می شود که در کوتاه ترین زمان و با بالاترین کیفیت اسپرسو را تولید می کند.

    اولین بار دستگاه اسپرسو ساز در سال 1884 توسط آنجلو موریونددو اختراع و در بازار معرفی شد. بعد ها این قهره سازها توسعه داده شد و به شکل مدرن امروزی رسید. قهوه ساز ها انواع مختلفی دارند که عبارتند از اسپرسو ساز دستی، اسپرسو ساز اتوماتیک و اسپرسو ساز نیمه اتوماتیک.

    همه چیز در مورد شغل تعمیر دستگاه اسپرسو ساز

    شغل تعمیرات دستگاه اسپرسو ساز یک شغل کاملا حرفه ای می باشد. استفاده از دستگاه های اسپرسو در سال های پیش رواج زیادی داشته اند. این دستگاه ها در انواع مختلفی تولید می شوند. دستگاه های اسپرسوساز قادرند قهوه نوع اسپرسو را با یک فرآیند مکانیکی و خیلی سریع تولید کنند. این دستگاه ها به طور مکرر مورد استفاده قرار می گیرند و احتمال ایجاد ایراد و خرابی در آنها زیاد است.

    آموزش تعمیر دستگاه اسپرسوساز

    شما هنرجویان بعد از گذراندن دوره آموزش تعمیرات دستگاه اسپرسوساز ، قادر به تعمیر انواع اسپرسوساز و قهوه ساز خواهید بود.

    هنگامی که این دستگاه ها به مشکلی بر می خورند باید حتما توسط یک متخصص آموزش دیده که در دوره آموزش تعمیر دستگاه اسپرسو ساز شرکت کرده و مهارت زیادی برای انجام این کار دارد تعمیر شود. یک تعمیرکار دستگاه اسپرسو ساز کسی است که قادر است دستگاه های اسپرسو ساز را عیب یابی کند و در صورت وجود هر گونه مشکلی آنها را تعمیر و یا قطعات معیوب را تعویض کند.

    بازار کار شغل تعمیر دستگاه اسپرسوساز

    دستگاه های اسپرسو در انواع مختلفی تولید می شوند. از مدل های خانگی گرفته تا مدل های صنعتی با حجم کاری بالا همگی تقریبا دارای سیستم عملکردی یکسانی هستند. هنگامی که این دستگاه ها ایراد پیدا می کنند و نیاز به تعمیر دارند باید توسط یک متخصص آموزش دیده تعمیر شوند.

    شاید بازار کار تعمیر دستگاه اسپرسو ساز نسبت به رشته های دیگر به عنوان مثال تعمیر موبایل گسترده و همه گیر نباشد اما به دلیل اینکه بازار کار این رشته اشباع نیست و متخصصان فعال در تعمیر اسپرسوساز زیاد نیستند، تعداد سفارشاتی که هر متخصص در هر روز کاری دریافت می کند زیاد است. همین امر باعث شده متخصصان این رشته از کار خود راضی باشند. با شرکت در دوره آموزش تعمیر دستگاه اسپرسو ساز می توانید به راحتی وارد این بازار کار شوید.

    درآمد شغل تعمیر دستگاه اسپرسوساز

    درآمد شغل تعمیر دستگاه اسپرسو ساز با توجه به اینکه بازار کار این شغل بازار کار فعالی می باشد رضایت بخش و قابل قبول است. هر چه یک شغل تخصصی تر باشد درآمد آن بیشتر است. شغل تعمیر دستگاه اسپرسوساز یک شغل حرفه ای می باشد که برای یادگیر آن باید حتما در دوره آموزش تعمیر دستگاه اسپرسو ساز شرکت کنید. به همین دلیل دستمزد انجام تعمیرات این رشته بالا می باشد. از طرفی سفارشاتی که به دست تعمیرکاران این دستگاه ها می رسد نیز زیاد می باشد و همین دو عامل باعث درآمد بالای تعمیرکاران این رشته است. اولین مرحله برای رسیدن به این درآمد شرکت در دوره آموزش تعمیر دستگاه اسپرسو ساز است.

    مدرک فنی حرفه ای شغل تعمیر دستگاه اسپرسو

    اگر قصد مهاجرت به خارج از کشور را دارید باید مدرک فنی حرفه ای قابل ترجمه از طریق سازمان فنی و حرفه ای کل کشور دریافت کنید. برای اخذ این مدرک باید در آزمون این سازمان شرکت کنید اما شرکت در این آزمون فقط از طریق معرفی کارآموزان از جانب آموزشگاه های فنی حرفه ای آزاد به سازمان فنی حرفه ای امکانپذیر است.

    بنابر این شما برای اخذ مدرک بین المللی و قابل ترجمه باید ابتدا در آموزشگاه برق و الکترونیک ثبت نام کنید و پس از دوره آموزشی به سازمان فنی و حرفه ای معرفی شوید. از این طریق می توانید با قبولی در آزمون مدرک معتبر سازمان را دریافت کنید و بوسیله آن برای مهاجرت و اخذ ویزای کاری اقدام کنید. آموزشگاه برق و الکترونیک با برگزاری دوره جامع و تخصصی تعمیر دستگاه اسپرسوساز کارآموزان را آماده ورود به بازار کار می کند.

    چگونه وارد بازار کار شغل تعمیر دستگاه اسپرسو ساز شویم؟

    در حال حاضر بازار کار تعمیر دستگاه اسپرسو ساز در شرایط خاصی قرار دارد. از طرفی هر چند بازار کار این شغل نسبت به شغل های دیگر مانند تعمیر موبایل خیلی گسترده نیست و از طرفی متخصصان تعمیر این دستگاه نیز در بازار کار به شدت کم هستند. به همین دلیل افراد متخصص در این کار به دلیل کمبود افراد متخصص سفارشات زیاد و پرسودی دریافت می کنند و موقعیت های کاری برای این متخصصان عالی است.

    بنابراین باید از این موقعیت استفاده کرد و خیلی زود وارد بازار این کار شد تا به حقوق بالا رسید. برای اینکه بتوانید به سرعت وارد بازار کار شوید باید در یک دوره آموزشی شرکت کنید که تمام مهارت ها و دانش لازم برای تعمیر دستگاه اسپرسو ساز را در مدت کوتاهی به شما آموزش دهند. آموزشگاه برق و الکترونیک برای این افراد دوره آموزش تعمیرات دستگاه اسپرسو ساز را در کارگاه حرفه ای و تحت نظر اساتید مجرب برگزار می کند.

    در مرحله بعدی به تهیه ابزار و تجهیزات خود می پردازید و در بازار کار مشغول به کار می شوید. برای ورود به بازار کار می توانید از طریق شرکت های خدماتی اقدام کنید و با ارائه مدرک پایان دوره خود به این شرکت ها تقاضای استخدام کنید. روش دیگر این است که اپلیکیشن های کاریابی آنلاین مانند آچاره و استادکار را در گوشی خود نصب کنید و سفارشات آنلاین دریافت کنید. البته اگر پول کافی برای اجاره یک مغازه را دارید می توانید از این طریق به صورت مستقل وارد بازار کار شوید.

    بهترین آموزشگاه برای آموزش تعمیر دستگاه اسپرسو ساز

    آموزشگاه برق و الکترونیک یکی از بزرگترین آموزشگاه های کشور است که دوره های فنی حرفه ای مختلف را برگزار می کند. یکی از دوره هایی که در آموزشگاه برق و الکترونیک برگزار می شود دوره تعمیر دستگاه اسپرسو ساز است. در این دوره کارآموزان تعمیر انواع دستگاه های اسپرسو ساز را آموزش می بینند و برای بازار کار آماده می شوند. آموزش ها در این آموزشگاه کاملا صفر تا صد می باشد و تمام مطالب به زبان ساده به کارآموزان آموزش داده می شود. برای مشاهده سرفصل های آموزشی به بالای همین صفحه مراجعه کنید.